Danjo, veel succes morgen alvast. Ook ik ben weer flink in slaap aan het vallen. Normaal kan ik met gemak tot 24 uur beneden zitten maar nu echt niet. Ogen vallen gewoon dicht. Gisteren sliep ik binnen 5 minuten, ging om 10 uur naar bed en vanochtend om 9 uur moest ik eruit om Sam eruit te halen. Toen hebben we nog uurtje op bed gespeeld. En vanmiddag rond 13 uur lag ik hier op de bank te pitten. Nee ben niet bepaald de fitste van het land momenteel.
Thanks meiden ik laat zo gauw mogelijk wat weten zowel goed als slecht ben toch al een beetje voorbereid
Danjo, ik duim me morgen helemaal gek voor je! kop op meid! Ik stuur al mijn positieve straling naar jou, kan geen kwaad in ieder geval toch? Succes!
Goeiemorgen meiden! Danjo heeeeel veel succes vandaag! Ik duim voor je en doe de hele dag schietgebedjes oke! Doeiiii xx
danjo, heel veel succes vandaag. ook hier wordt flink geduimd voor je. denk aan je en hoop op een positief bericht van je. liefs willie
Danjo net als iedereen duim ik ook voor je! volgens mij moet je om 2 uur dan horen we het daarna van je. groetjes miranda
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook aanmelden, net nog een mei mama, uitgerekend op 30 mei 2008. Helaas was zwanger worden voor ons helemaal niet vanzelfsprekend. Maar na bijna 2 jaar kunnen we eindelijk zeggen, ik ben ZWANGER. Na 3 mislukte IUI´s, was de 1e ICSI raak! \/ We zijn ook over gelukkig, maar ook nog een beetje bang. Vandaag hebben we onze 1e echo en hopelijk horen we een hartje (of 2 hartjes) kloppen. Ben zo bang dat er niks te horen is...Maar positief blijven, dat hebben we de afgelopen tijd wel geleerd! Verder voel ik me goed. Ben wat eerder moe, heb gevoelige borsten en als ik 's nachts op mn buik lig, beetje zo'n misselijk gevoel. Maar verder helemaal niet misselijk of zo. Groetjes Roca
Wauw Roca, nou welkom dan. Jullie hebben een lange weg gehad. Te gek dat het nu eindelijk zover is. En heel veel succes vandaag! Danjo vanaf hier ook nog een dikke succes vanmiddag. de rest allemaal: Goedemorguhhhhh! Jippie 10 weken
Danjo: vanaf hier worden ook duimen gedraaid en gehoopt op een positief bericht vanmiddag... Roca: gefeliciteerd! Ook voor jullie hoop ik dat je vandaag een mooie echo krijgt, na zo'n lange weg hebben jullie dat zeker ook verdiend! Hier alles nog steeds okee. Vannacht eruit geweest om te eten en vanochtend weer wakker geworden met honger. Maar goed, eten genoeg in huis dus dat is niet zo'n groot probleem. Verder gaat het zn gangetje ben dagen aan het wegstrepen voor de echo, maar goed, gisteren was het 14 dagen en nu nog 13... gaat dus niet zo snel... Liefs Friendly
@ roca: welkom! je bent 1 dag later dan ik uitgerekend. Laat ons iets weten hoe je echo was! @ danjo: ook voor jou duim ik! Ben benieuwd... Heb vandaag weer erge pijn aan m'n nieren. Hoop dat de ontsteking snel verdwijnt. Weet iemand na hoeveel dagen antibiotica echt begint te werken? Dat je dus voelt dat de pijn minder wordt?
welkom Roca en gefeliciteerd, veel plezier met je zwangerschap ! Danjo, heel veel succes meis, onze duimen draaien overuren, dan moet het zeker goed gaan !
Goedemorgen meiden! @Danjo heel veel succes vanmiddag! ik duim voor je! @Roca: Van harte gefeliciteerd en heel erg welkom hier! Hier verder alles oke na gisteren. Ben blij dat ik een hartje gehoord heb. Over vier weken nog een echo is ook leuk! :-D Ik voel me ook erg goed, al is het centrale thema de afgelopen week moe moe moe moe en nog eens moe! Och ja je moet er wat voor over hebben he!
Oh ik ben echt een wrak vandaag! Had vanacht honger, gisteravond honger, en nu natuurlijk niet. Ben niet echt misselijk, maar gewoon helemaal af lijkt het wel. Totaal geen energie!