Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De eerste dag zonder kraamhulp is altijd vreemd hoor Hellepelle. Ookal hebben we nu de 2e, ik ben heel blij met de kraamhulp, vooral dat stukje extra controle naar Zenne toe is erg fijn. Over een half uurtje komt ze weer.

2. will

will Niet meer actief

alles is hier verkocht en in nederland is alles geregeld. we zitten eigenlijk te wachten op de paspoort van Lobke en we weten niet precies wanneer het huis vrij is.
    toen ik in week 29 weeen kreeg en in het ziekenhuis lag werd ik eigenlijk heel angstig. niet voor mezelf of voor mijn man maar om de kinderen. wat als er wat met ze gebeurd en je moet naar een dokter. amy en daisy kunnen nog vertellen waar ze pijn hebben of wat er gebeurd is maar een babytje. je zit hier zo ver bij een dokter vandaan en dan moet je nog geluk hebben dat ze de telefoon opnemen anders moet je een uur rijden. er zal maar iets ernstigs zijn. ben toen helemaal in paniek geraakt. toen kreeg ik die bloedvergiftiging en weer die angst kwam opzetten.
    gelukkig had mijn man zelf ook zijn bedenkingen over dit artsen gebeuren.
    nu konden we de hele boel goed verkopen dus hebben we dat gedaan.
    als alles goed gaat en volgens de planning verloopt gaan we over 5 weken terug.

3. will, dat kan ik me goed voorstellen dat je daar heel angstig over bent! is ook indd. best riskant zo ver bij een dokter vandaan te wonen.. ben je zelf ook wel blij dat je weer naar nederland gaat.. of beviel het verder wel heel goed in zweden? en hoelang zijn jullie daar geweest?

4. Ik kan je angst heel goed begrijpen hoor Will.
    Het heeft zeker z'n charme daar waar jullie ver van de bewoonde wereld wonen, maar ik zou ook een stukje veilig gevoel missen denk ik.
    Waar in Nederland gaan jullie wonen?

5. will

will Niet meer actief

je weet niet hoe opgelucht ik ben dat we terug gaan.
    ik las over jouw paniek aanvallen en die had ik ook, zag de vreselijkste dingen gebeuren. want een uur rijden naar het zh is een uur rijden als er geen sneeuw is en als de dooi periode over is. anders doe je er 1,5 uur over. we zijn meer dan 2 jaar hier geweest als lobke niet was gekomen hadden we ook niet terug gegaan.we hebben er nog over gedacht om dichter bij het zh te gaan wonen maar dan is de camping weer te ver weg als er daar wat is dus was geen optie
    maar zo is het mooi geweest, je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt en dat is terug naar nederland.

6. will

will Niet meer actief

we hebben een huis in roosendaal van daaruit gaan we naar een ander huis zoeken. mijn man kon daar in de buurt een baan krijgen met prima vooruitzichten. dus we zouden gek zijn als we het niet zouden doen.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Buddynieuws Wishfull

Hele nacht afgezien. 1,5 uur geslapen. Mag waarschijnlijk ook niet naar huis als het niet doorzet.wordt 90% kans een ks.
    Tegen de middag weten ze meer, Ga zo wel epidurale vragen. Ik kan echt niet meer..........

Ik heb haar heel veel sterkte gewenst, ook van jullie allemaal!
    Hopelijk heeft ze haar kindje vanavond eindelijk in haar armen.

X Neia

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Komt jou vriend ook uit turkije?

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, lijkt me ook een goeie keuze als ik dat zo hoor.
    Kan me voorstellen dat je nu enorm opgelucht bent.
    Fijn ook dat je man een baan heeft hier, dat scheelt een hoop zorgen.
    Enne.........dan kun je ook weer naar de Hema. ;)

Morgen Fiona!

Hellepelle, lijkt me inderdaad wel spannend zo de 1e dag helemaal alleen.
    Maar je zult het vast heel goed doen.
    Veel plezier bij het cb.

Deentje, je doet vandaag gewoon mee met de marathon en dan beval je vannacht. Dan komt je datum ook nog uit. ;)

Gina, ik denk dat de gyn hier wel kijkt naar ontsluiting als je 41 wkn bent. Maar nu nog niet verwacht ik.
    Gelukkig gaat mijn moeder mee, en die is niet op haar mondje gevallen. ;)

Linda, die valse hoop is inderdaad frusterend. Maar het ergste vind ik nog die onzekerheid: misschien heb ik dit nog wel 2 wkn? En ik ben nu al uitgeput.

Net in bad maar in mijn hoofd bedacht wat ik tegen de gyn ga zeggen, en hoe ik het beste kan zeuren. ;)
    Anders bel ik echt vannacht als het weer zo regelmatig maar niet mega heftig is. Ik weet zeker dat ze dan wel gaan kijken.

X Neia

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    getver wishfull het zit je ook allemaal echt niet mee, kan me echt heel goed voorstellen hoe gesloopt je bent! Ik had het al na 1 dag.. moet je nagaan na meerdere dagen pfff
    Ik denk aan je hoor, en hoop dat je snel de baby in je armen kan houden!
    knuffel!

Gina klinkt allemaal goed je verhaal!

evelien en neia succes vandaag en neia waarom overleg je niet eens met je gyn over hoe en wat, misschien kan je gelijk weer even aan de ctg .. je bent nu ook al zolang aan het rommelen ..!

12. jeetje wat een lijdensweg zo voor wishfull.. dat is echt niet leuk meer! bah!

bedankt neia voor t buddynieuws en t sterkte wensen!
    hoe is het nu met jou?

goedemorgen fiona! :)

will kan me jou paniek heel goed indenken! dat is dan ook echt niet fijn om daar dan te blijven! dan word t waarschijnlijk alleen maar erger.
    fijn dat je weer terug komt naar nederland... dat zal jullie familie vast ook wel erg leuk vinden!

13. neia als jij zegt dat je nu al 3 dagen elke keer met weeen loopt en dat t erg uitputtent voor je is.. dat ze dan vast wel even gaan kijken! wie weet heb je al een paar cm.

14. *** BUDDYNIEUWS***

Evelien heeft 1cm ontsluiting. vliezen zijn helemaal gebroken.. nu is het afwachten.

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea hoelaat moet je ik denk toch echt wel dat die gaat kijken naar de onstluiting lijkt me anders ook vaag als die je zo weer laat gaan suc6 meid

evelien jij ook s6
    hopelijk komt het alsnog op gang

wishful vindt het zo zielig voor je wat een slagveld pffff zo had ik het me ook niet voorgesteld

kan je uiteindelijk zien hoe anders alles uit kan pakken je denkt aan het standaardpakketje
    vliezen die breken slijmprop weeen en persen maar maar sinds ik hier kom kan het heel anders lopen allemaal

will terug naar nederland! leuk kan je eindelijk mee op de babymeeting! en roosendaal ik zal niet weten hoe het daar is maar wat fijn dat je man daar een baan kan krijgen
    en dat alles zo snel is geregeld
    wat vinden de meiden ervan? dat ze terug gaan
    en is de kwestie met je moeder alweer helemaal opgelost? die zal ook wel blij wezen datje weer naar NL komt
    in iedergeval heb je een heerlijk zomer voor de boeg en zullen ze lobke hier wel normaal kunnen uitspreken;)

hier net de huisarts gebeld afgelopen vrijdag al gedaan om de tabeltjes voor de borstvoeding me afte houden
    zebelde maar niet terug vrijdag dus belde net zelf ligt het recept allang en breed klaar bij de apotheker dus ga zometeen als ik mezelf in orde heb gemaakt ff langs om het af te halen

zo alles is geregeld oja belt schoonmoeders gisteren om half 11 op waar zijn jullie en waar is de kleine? nog in de buik
    mis ik net peter R de vries oohh haha dit wordt nog wat nog 11 dagen tot de uitgerekende datum

oja lafo en askim gefeli!

deentje hopelijk komt je datum van de 20ste uit meid! dit ik ook niks

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Goeiemôguh Fiona.

@neia: Dat schiet ook niet erg op met jou zeg! Zelf zou ik erg benieuwd zijn of er überhaupt iets aan de onderkant gebeurd is, dus ik zou zeker aandringen op een inwendig onderzoek.

Wat een ellendig lang verhaal is het nu al geworden met Wishfulldreaming en het is nog steeds niet klaar. Ik hoop dat ze snel die ruggeprik heeft, dan hoop ik dat ze daarmee wat kan ontspannen.

@evelien: heel veel succes vandaag!

@will: Ook wel weer een grote stap om terug te verhuizen, maar ook lekker om dichter bij familie te zijn, kan ik me zo voorstellen. Hoe vinden de meiden het?

@deentje: je klinkt opgewekt! Heb ik dat goed? (ik hoop het zo!)

@lindatjuhhh: Vandaag nog maar even aankijken met Zenne, komt de verloskundige vandaag ook? Dan heb je ook een paar andere professionele ogen die mee kijken.

@gina: Ook al zo fit! Doe je rustig aan, je kunt plots een terugval krijgen hé! Geniet dus ook van het rusten!

@hellepelle: ook ik kan me voorstellen dat je het wel spannend vindt: je hebt geen "opvangnet" achter de hand. Dat is niet echt zo want je kunt ze nog steeds bellen met vragen,maar zo voelt het wel!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo vandaag D-day voor Askim en ik, maar wederom voel ik niets :(

Dus maar even geduld hebben nog, ik troost me met de gedachte dat de meeste eerste baby's tussen de 40 en 41 weken komen.
    Feitelijk gezien, alleen bij onze mei mama's zijn we denk ik teveel verwend ;)

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga jullie toch feleiciteren met deze mijlpaal en ik hoop dat jullie nog maar héééééél kort hoeven te wachten! 8)

19. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemorgen ladies!

@ Will: ow ja, roosendaal is ook zo, nou ja dat is ook paar uurtjes reizen vanaf hier, wel gezellige stad! Zal straks vast weer fijn zijn om weer in nederland te zijn. En ja..walgelijk als moeders gelijk hebben he..hihihi

@ Evelien: succes met alles meis!

@ Neia: pfff vannacht dus weer lekker bezig...hopenlijk heb je een lekker bad of een lekkere douche waar je onder of in kan, dat is altijd dan ook wel fijn.

@ Gina: wat fijn dat het zo goed met je gaat zeg! Super!

@ Wishfull: dit is niet normaal meer...pfff heb medelijden met je, heel veel sterkte!

@ Evelien: jeeeeeee ontsluiting! En nu doorzetten!

@ Fiona: hihihi, nou inderdaad dat kan nog wat worden als je nog 11 dagen tot je uitgerekende datum moet.

@ Lafo: inderdaad verwende mei-mama's hoor..bij tim beviel ik echt ruim na de uitgerekende datum, maar dat wil niks zeggen over jou hoor, misschien wacht je beeb op een mooie datum of zo.. ;)

Zo,...ik ga straks ff naar de huisarts, want de hechtingen in mijn rug doen steeds meer pijn en vanmorgen lekten ze ook wat. Volgens mijn man ziet het er ook een beetje vreemd uit, dus ik laat er maar ff naar kijken.. Pfff ellende...

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

katsas hechtingen in je rug? heb ik wat gemist
    zo meiden me ontbijtje zit erin ga maar eens douchen en dan stofzuigen en dweilen bleeh

Deel Deze Pagina