Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    will, ik woon in antwerpen en dat is ongeveer een half uurtje naar roosendaal. Leuk dat jullie weer terug gaan naar nederland. Wij willen ook wel terug, maar over een paar jaartjes pas. Ik mis nederland zo erg.

Was trouwens gisteren in Nederland bij me ouders, was echt gezellig. Het zal wel de laatste keer zijn zonder baby en de volgende keer met de baby. :D :D

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn onderbuik is iets zachter geworden is dat normaal?

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ik moest toch nog even terug lezen.

@ Deentje de enige datum die ik in m'n hoofd heb zitten nog is idd ook 20 mei, vanwege volle maan dus wie weet!

Thanks allemaal voor de 40 weken felicitaties.

@ Neia meid tsjongejonge schiet ook niet op he, ik heel de nacht m'n mobieltje in de gaten houden ;)
    Nee zonder gekheid had echt gehoopt een berichtje van je te krijgen, maar misschien net wat Anastacia zegt misschien leggen ze je wel aan de CTG, kan je daar niet om vragen?
    Zo kan je toch ook niet doorlopen?
    Misschien heb je al 3 cm ontsluiting!

@ Gina wat goed om alweer wat van je te horen, ik droomde vannacht ook over een supersnelle bevalling alleen de baby zag er heel anders uit, het was namelijk m'n hond :confused: :)
    Ben wel blij met je positieve bevallingsverhaal, zeker omdat jij er ook tegenop zag.
    Heb je al foto's ?

@ Lindatjuhhh ach jee misschien heeft Zenne idd wel last van die mega snelle bevalling en komt nu de klap pas.

@ Evelien al 1cm mooi zo meid, zet 'm op.
    Vandaag MOET er gewoon een baby geboren worden!

@ Wishfull ach meid wat heb ik met je te doen, wat een uitputtingslag :(
    Ik hoop voor jou dat de beeb toch nog vandaag komt!

@ Will weer terug naar NL? Zo dat is snel gegaan dan, ik dacht ook dat je het eerst over vakantie had, maar toen dacht ik als je er niks kent ga je toch niet op vakantie naar Roosendaal?!
    Maar nu begrijp ik het, tsjongejonge wel spannend allemaal weer.
    Ik kan me het wel goed voorstellen als ik al jouw verhalen zo heb aangehoord.
    En dan kan je mee met de meeting ;)
    Ik ken Roosendaal alleen van een outlet die ze daar hebben, die heet Rosada's outlet shopping.
    Allemaal winkels met korting op kleding etc.
    Het is niet te hopen voor je man dat je daar in de buurt gaat wonen ;)

@ Askim ja het is wat he 19 mei, ik weet het ik had het ook niet verwacht om het te halen en hier zitten we dan met nog steeds BIB.
    Straks is het ook geen Stier meer maar een Tweeling als sterrenbeeld.
    Waar je allemaal al over gaat nadenken, het wordt echt tijd dat ze komt :rolleyes:

@ Katsas jij ook goedemorgen :D

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hoi mei mama's!

Het gaat nu wel hard met alle mei mama's, ik had verwacht er inmiddels ook wel al eentje te zijn. Maar ons prinsesje laat nog even op zich wachten ;).

Uiterlijk donderdag (dan wordt ik eventueel ingeleid) ben ik ook een Mei mama!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje jij wacht ook al lang meid, hoop voor je dat ze toch nog komt voor donderdag.
    Voel je niks rommelen?

6. Daam daar heb je gelijk in.. :) ben indd. best vrolijk vandaag! heb mijn hoop gevestigd op dat ik de 20e ga bevallen! dus ik ga daar voor :):)
    ben vandaag alle laatste dingetjes aan het regelen.. haha stom he zit t mijzelf gewoon wijs te maken.. zal wel balen zijn als er niks gebeurd.. marja.. dat zien we dan wel :)

lafo volle maan? beterss dat geeft mij nog meer hoop haha!

B en N wat balen zeg dat je al zo lang overtijd loopt... dat is niet leuk! ik hoop voorje dat t alsnog vanzelf begint!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje wanneer moet jij weer naar de vk?

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zit toch een beetje met en dilemma, ik lees hier op het forum toch een heleboel negatieve ervaringen met strippen dwz dat het niks helpt en alleen maar pijn doet.
    Gister zei m'n zwager ook van dat moet je niet doen je moet gelijk vragen of ze je willen gaan inleiden, gewoon overdrijven dat je het niet meer aan kunt etc want ik vind wel dat ze je hier lang laten lopen in NL.
    Bij m'n ex schoonzus heeft hij dat ook min of meer kunnen regelen toentertijd.
    Met 41 weken laten inleiden, misschien ook omdat m'n ex schoonzus de weg wist omdat ze ook in het zh werkt.

Misschien neem ik vrijdag m'n man wel mee naar de vk, ik laat me altijd weer afpoeieren en hij is net een pitbull ;)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Met strippen geven ze je geen medicijnen. Ze doen het om een laatste zetje te geven aan je lijf om het verder zelf te kunnen doen.
    met inleiden daarentegen, geven ze je medicijnen waardoor de weeën op gang moeten komen. De bevalling is dan sowieso een medische gelegenheid geworden omdat er medicijnen bijkomen kijken en dat daar weer de nodige risico's aan vast zitten. Persoonlijk ben ik niet voor zo'n aanpak. Maar het zou wel een oplossing zijn voor als de bevalling helemaal niet op gang komt of omdat het beter is voor de moeder of het kind (als noodzakelijk ingreep dus)
    Nou werk ik zelf in het ziekenhuis en zie van dichterbij wat medicijnen met mensen kunnen doen, dus ik denk dat ik er daarom op deze manier tegenaan kijk.

Dusssssss, ik hoop gewoon dat je vandaag of morgen spontaan begint! :)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He get het schiet nog steeds niet erg op dus, balen hier... hier nog steeds niets. Ook balen.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He get wat vervelend, is ze nog altijd niet helemaal lekker van de bevalling?

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat hoop ik ook Daam maar mijn hersenen beginnen overuren te maken denk ik ;)
    Thanks in ieder geval.

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja overleggen ga ik zeker doen, maar of het helpt......... :rolleyes:
    Als ik daar ben en de weeen zijn er dan toevallig niet meer, dan kunnen ze toch ook niks op het ctg zien of wel?

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat geweldig voor Evelien!
    Dat is in ieder geval al iets! Daar zou ik echt blij mee zijn.
    Maarja, dat zal hier wel niet, anders had het wel doorgezet denk ik.

15. morgen moet ik weer naar de vk.

maar mijn vk gaat niks doen dat weet ik nog wel van de vorige keer... pas met 42 wkeen gaan ze wat doen.. tenzij t hartje of iets dergelijks zorgelijk is. maar van arjen heb ik ook tot 41 weken gelopen. maar hoop dat ik morgen niet meer hoef :)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Neia hoe laat moet je vandaag naar de gyn?

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik moet om 13.25 uur. Dus dat is al vrij snel.
    Maar nu nog steeds geen weeen...... :(

Fijn dat die ha je niet meer had teruggebeld. Echt raar.
    Maarja, je kunt in ieder geval de pilletjes op gaan halen.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wou dat ik es wat voelde... 39 weken alweer.

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja, dat klopt wel. En niet alleen bij de mei-mama's, maar feitelijk gezien ook wel volgens mij.
    Dus deze week gaan wij gewoon bevallen.
    Ik was even vergeten dat het morgen volle maan is. Misschien moeten we de bevallingsmarathon maar een dag opschuiven? ;)

Daam, Ja ik ben ook mega nieuwsgierig of die weeen uberhaupt al iets hebben gedaan. Maarja, als hun zeggen afwachten, dan kan ik toch niks anders doen? Maar dan weet ik wel zeker dat ik vannacht eerder ga bellen hoor.

Katsas, jeetje wat vervelend zeg van die hechtingen. Doet het ook pijn? Succes bij de ha!

B en N, ongelofelijk dat jij ook nog rondloopt. Want bij jou rommelde het toch ook al flink en je was toch al gestript?

X Neia

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ook echt het idee dat het 's nachts moet beginnen, vraag me niet waarom. Maar daarom word ik elke ochtend wakker met een baal-gevoel.

Deel Deze Pagina