Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik stofzuig tegenwoordig 3x per dag en dan ben ik NOG niet tevreden. Grrr...

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik heb 3 jaar geleden een longembolie gehad. En dat is dus een medische indicatie.
    Na de bevalling gaat je bloed anders stollen, dus dat is een gevaar.
    Ik moet minimaal 4 dgn in het zh blijven na de bevalling en krijg anti stollings medicijnen.

X Neia

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    je ma vindt het zeker niet leuk als je gaat huilen en dan is ze juist lief, me ma is ook zo hoor. goed zo, janken bij de gyn.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmmm ok

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is minder Neia!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb echt zo'n onwijze baaldag, niet normaal meer gewoon.

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    3x per dag is echt veel voor mij, maar je hebt ook huisdieren, dus dan moet je, gelukkig heb ik het niet. ik stofzuig om de dag, hier wordt het niet erg vies.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dat is minder, onsukkie, misschien moet je naar je ma of vriendin gaan

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ga nu echt stofzuigen

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ma is druk en de rest werkt. Blegh, en heb er ook geen zin in. Heb nergens zin in trouwens en als klierige honden een voorteken zijn ga ik ZEKER vanacht bevallen.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga ook maar wat aan het huishouden doen, niets doen helpt al helemaal niet.

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, logisch zo'n baaldag.
    Dat komt gewoon omdat je uitgerekende datum dichterbij komt.
    Ik weet hoe je je voelt.
    En al helemaal als je niks gepland hebt, is gewoon vervelend.
    Schrijf het maar lekker van je af meid!

X Neia

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    WUAAAW, wat heb ik een goede stofzuiger uitgekozen zeg, ben er tevreden mee!

Ben moe van het stofzuigen, ik ga maar wat uitrusten. en daarna in de keuken verder

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    hallo meiden,

Nog geen baby nieuws vanNeia en Evelien helaas.....

Modergans gefeliciteerd met Marit!

Gina gefeliciteerd met Noah! wat een bevalling :confused: fijn meid!

Askim en Lafo: gefeli met 40 weken!

Hier alles oke! Het gaat gewoon super en voel me zelf ook goed. Hoofdpijn begint langzaam weg te ebben, alleen in de avond nog. Maar ben gewoon overgelukkig dat na alle ellende het nu zo lekker gaat.
    Mijn dochter is trouwens gek hi hi... 1 maand oud en nu al lacht ze bewust naar ons en gisteren is ze zelfs op haar buik gedraaid.........Dat is echt nog veels te vroeg. We waren dan ook echt verbaasd... :confused:
    Dadelijk voor eerste keer naar cb....ben benieuwd wat ze nu weegt...

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmmm, ik had een meeting in Zweden ook wel zien zitten hoor ;) Haha, dan hadden we hier allemaal kunnen gaan schrijven over paspoort perikelen voor die kleintjes :)
    Ik kan me wel voorstellen dat je zeker met zo'n kleintje blij bent weer terug naar NL te gaan. Lijkt mij ook niets hoor, zo ver van alles af te zitten. Een uur rijden om bij de dokter te komen alleen al... :(
    Roosendaal ben ik niet bekend mee. Ik ken wel een paar mensen die in die omgeving wonen, maar hoe ze het daar verder vinden ofzo, geen idee...

@neia: veel succes bij de gyn zometeen! Hopelijk wil die wel even kijken!

@daam: ziet er goed uit met die harde buiken... alleen jammer dat ze verder nog geen pijn doen. De 2 weken voordat Maud geboren werd heb ik ook continu harde buiken gehad. Als ik ze zou hebben getimed, zou ik vast ook tot zo'n lijstje gekomen zijn.

@gina: klinkt als een fijne bevalling! Bij jou dus ook op de heupen? Gelukkig kon jij ze wel nog opvangen! En inderdaad, die zijn het beste op te vangen als je staat! (Ik heb hier wat tegen de box gehangen!)

@alle nog niet bevallen meiden: sterkte met het wachten! Dat is zo vervelend hè! Ik was het na 38-39 weken ook al wel helemaal beu, en ik was dan nog helemaal aan het begin van de maand uitgerekend! Nu zijn er dan ook nog eens heel veel baby's al geboren, kan me voorstellen dat dat het alleen nog maar moeilijker maakt, dat wachten, want jullie willen natuurlijk ook zo graag jullie wondertjes vast kunnen houden!

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wat super van Nieve zeg! Al bewust lachen... dat lijkt me zo leuk om te zien! Maud grijnst hier wel al vanaf dr geboorte wat af, maar daar is nog weinig bewusts aan. Of in elk geval niet bewust naar ons toe. Als we Maud op de buik leggen doet ze wel al flinke pogingen om haar hoofdje op te tillen en nog veel meer pogingen om te tijgeren, zo schattig! Maar echt lukken doet het nog niet. Niet vreemd natuurlijk, ze is ook pas 2 weken oud! Maar mevrouw vindt het maar niets dat het niet lukt ;)

Nog even een foto van Maudje:

Ze had honger en papa's neus was het dichtste in de buurt :)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, stofgezogen, was opgehangen en opgevouwen. Heb weer zo'n to-do list (heb ik elke dag) en heb er nou maar een sport van gemaakt zoveel mogelijk af te vinken. Dus zelfs als ik 1 overhemd strijk mag iks trijken afvinken (haha, vriendjespolitiek).

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuke foto van Maud, hihi.
    Ik wil ook foto's maken van ukkie!

Wil aan iedereen vertellen hoe ze heet, grr!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lief is dat he al die pogingen...Hier ook met het hoofdje constant omhoog. Ze wil alles zien en bekijken.....

Wt een leuke foto zeg....hi hi. Dat zou handig zijn een melkneus ;)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahaha, leuke foto, grappig

Deel Deze Pagina