Zo daar was ik weer. Nou het is dus maar goed dat ik naar de dokter ben gegaan. Hij heeft de hechting eruit gehaald en toen alles weer iets opengemaakt, kwam dus allemaal prut uit...ieuwwwwwwww. Moet nu twee keer per dag ff spoelen en dan moet het met een paar dagen wel over zijn. Deed wel autschhhhhhh, maar ja...is het ook weer gebeurd he. Net zijn mijn schoonouders nog geweest, klossen onder het bed weggehaald...dus lekker weer op normale hoogte slapen straks. Mijn mannetje is ff naar de praxis en de mediamarkt en heeft beloofd op de terugweg wat lekkers voor me mee te nemen Ben benieuwd! @ Fiona: ja heb hechtingen in mijn rug vanwege de mislukte ruggeprik. Maar vanmorgen heeft ome dokter de laatste er dus uitgepulkt gelukkig. @ B enN. pfff jouw beeb laat ook ff op zich wachten zeg...maar goed uiterlijk tot donderdag dus! @ Lafo: strippen is niet fijn nee, maar inleiden is ook niet alles he...dan krijg je vaak veel heftigere weeen zonder een goede opbouw. Strippen is maar ff autsch...gewoon je man zijn hand fijnknijpen en dan is het alweer klaar. Het nadeel is inderdaad dat het gewoon niet altijd werkt. Maar het is wel de meest veilige manier om je een handje te helpen. @ Neia: jij bent dus nu bij de vk! Mijn duimen maken overuren! @ Onsukkie: feli met je 39 weken! @ Anastasia: fijn dat de oren van laura goed zijn! toch weer een geruststelling dan he! @ Daam: dus toch ook aan het rommelen...voorpret @ Onsukkie: knuffffffffffffffffffffffffff @ Nazli: hihihi, fijn dat je zo blij bent met je stofzuiger! @ Hannah: spannend eerste keer cb, het gaat vast super. Snel meiske zeg als ze al omdraait! @ Jvtje: whahahah geweldige foto, dat doet jasper ook steeds bij erwin zijn neus, zooooo schattig! Jasper wil niet slapen geloof ik, zo maar nog eens de speen erin duwen
Haha, die zwangerschapshormonen... barste van de week zowat in tranen uit, omdat m'n man z'n terraskacheltje stuk was en hij nou geen fikkie kon stoken. Waar hebben we het over... net of ik eht leuk vind dat ie de hele buurt uitrookt.
Joepie! Hahahahaha, wat er ook gezegd wordt, niks is meer goed dus het maakt niet uit hoor, ik word er wel een beetje melig van!
Sorry Daam Bij jou gaat het zeker weten gewoon een stuk sneller en je hoeft echt niet nog 2 weken te wachten hoor! Gewoon morgen met volle maan! (Zo beter? )
Zo moest ik gisteren bijna huilen in de bioscoop: bij de Wings-film nota bene! Dat is een tekenfilm! hahahaha
Ja, dat zijn nou super berichten! Voel me gelijk een stuk beter! Jij weet nog eens iemand op te beuren, ben blij dat jij mijn buddy bent!
Ondertussen klok ik gewoon verder hoor, niet dat het wat helpt, maar om wat te doen te hebben, ben namelijk niet van plan om van de bank af te komen om het huis eens lekker op te ruimen. Nee, die drang heb ik vandaag absoluut niet! Die drang is bij mij sowieso schaars hoor! hahahaha
ja idd was ff aant checken en dan kan ik makkelijker terug lezen vanaf me laatst geplaatste bericht zo de baby is druk niet normaal meer man! wordt er helemaal kriegel van heb haar ook ff toegesproken dat ze zich wat rustiger moet houden haha nu al! vanmorgen na het douchen had ik zoiets vaag ik kreeg een hele harde buik onder de douche dit was nou echt een harde buik , ik kon geen eens bukken om me spons te pakken maar toen ik eruit kwam ging ik me afdrogen en toen kreeg ik steken in me muts oowee echt ik stond daar te kermen ik dacht wat is dit nou weer? maar goed alles is lekker rustig weer op de baby na. nou meiden ik ga er weer ff vantussen
nou hier alles gezogen en gedweild maar wij hebben de schoenen altijd uit dus dat scheelt ook een hoop ben zo blij dat ik geen katten of honden heb pff zo helemaal gek worden ondanks ik echt een dierenfreak ben vindt ik in huis 2 bunnys genoeg
Oeps, laat ik me maar rustig houden, straks komen ze me met het busje halen omdat ik helemaal doorgedraaid raak door mijn eigen ge-o(uwe) h(oer)!