Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

Zo daar was ik weer.

Nou het is dus maar goed dat ik naar de dokter ben gegaan. Hij heeft de hechting eruit gehaald en toen alles weer iets opengemaakt, kwam dus allemaal prut uit...ieuwwwwwwww. Moet nu twee keer per dag ff spoelen en dan moet het met een paar dagen wel over zijn. Deed wel autschhhhhhh, maar ja...is het ook weer gebeurd he. Net zijn mijn schoonouders nog geweest, klossen onder het bed weggehaald...dus lekker weer op normale hoogte slapen straks. Mijn mannetje is ff naar de praxis en de mediamarkt en heeft beloofd op de terugweg wat lekkers voor me mee te nemen :D Ben benieuwd!

@ Fiona: ja heb hechtingen in mijn rug vanwege de mislukte ruggeprik. Maar vanmorgen heeft ome dokter de laatste er dus uitgepulkt gelukkig.

@ B enN. pfff jouw beeb laat ook ff op zich wachten zeg...maar goed uiterlijk tot donderdag dus!

@ Lafo: strippen is niet fijn nee, maar inleiden is ook niet alles he...dan krijg je vaak veel heftigere weeen zonder een goede opbouw. Strippen is maar ff autsch...gewoon je man zijn hand fijnknijpen en dan is het alweer klaar. Het nadeel is inderdaad dat het gewoon niet altijd werkt. Maar het is wel de meest veilige manier om je een handje te helpen.

@ Neia: jij bent dus nu bij de vk! Mijn duimen maken overuren!

@ Onsukkie: feli met je 39 weken!

@ Anastasia: fijn dat de oren van laura goed zijn! toch weer een geruststelling dan he!

@ Daam: dus toch ook aan het rommelen...voorpret ;)

@ Onsukkie: knuffffffffffffffffffffffffff

@ Nazli: hihihi, fijn dat je zo blij bent met je stofzuiger!

@ Hannah: spannend eerste keer cb, het gaat vast super. Snel meiske zeg als ze al omdraait!

@ Jvtje: whahahah geweldige foto, dat doet jasper ook steeds bij erwin zijn neus, zooooo schattig!

Jasper wil niet slapen geloof ik, zo maar nog eens de speen erin duwen

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat je zo blij kan zijn met een stofzuiger hé! Ja, je moet wat! :)

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat ben je aan het checken?

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O, dan heb ik nog maximaal 2 weken. Dat heet echt een hart onder de riem steken! :confused: :) ;)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, die zwangerschapshormonen... barste van de week zowat in tranen uit, omdat m'n man z'n terraskacheltje stuk was en hij nou geen fikkie kon stoken. :rolleyes: Waar hebben we het over... net of ik eht leuk vind dat ie de hele buurt uitrookt. :(

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, dat is in elk geval korter dan 2 weken en 3 dagen, eerlijk is eerlijk.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, ik heb hier de grootste lol in mijn eentje! :) :) :) ;)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Joepie!

Hahahahaha, wat er ook gezegd wordt, niks is meer goed dus het maakt niet uit hoor, ik word er wel een beetje melig van! :)

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Sorry Daam ;) Bij jou gaat het zeker weten gewoon een stuk sneller en je hoeft echt niet nog 2 weken te wachten hoor! Gewoon morgen met volle maan! (Zo beter? :))

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach, dat is tenminste beter dan chagrijnig.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ze checkt of er baby nieuws is, denk ik

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dan baren we met z'n allen een weerwolf. :rolleyes: 8)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zo moest ik gisteren bijna huilen in de bioscoop: bij de Wings-film nota bene! Dat is een tekenfilm! hahahaha

15. KatSas

KatSas Bekend lid

hihihi daam is having fun

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, dat zijn nou super berichten! Voel me gelijk een stuk beter! Jij weet nog eens iemand op te beuren, ben blij dat jij mijn buddy bent! :thumup:

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ondertussen klok ik gewoon verder hoor, niet dat het wat helpt, maar om wat te doen te hebben, ben namelijk niet van plan om van de bank af te komen om het huis eens lekker op te ruimen. Nee, die drang heb ik vandaag absoluut niet! Die drang is bij mij sowieso schaars hoor! hahahaha :)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja idd was ff aant checken en dan kan ik makkelijker terug lezen vanaf me laatst geplaatste bericht
    zo de baby is druk niet normaal meer man! wordt er helemaal kriegel van
    heb haar ook ff toegesproken dat ze zich wat rustiger moet houden haha nu al!
    vanmorgen na het douchen had ik zoiets vaag ik kreeg een hele harde buik onder de douche dit was nou echt een harde buik , ik kon geen eens bukken om me spons te pakken maar toen ik eruit kwam ging ik me afdrogen en toen kreeg ik steken in me muts oowee echt ik stond daar te kermen ik dacht wat is dit nou weer?
    maar goed alles is lekker rustig weer op de baby na. nou meiden ik ga er weer ff vantussen

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou hier alles gezogen en gedweild maar wij hebben de schoenen altijd uit dus dat scheelt ook een hoop
    ben zo blij dat ik geen katten of honden heb pff zo helemaal gek worden ondanks ik echt een dierenfreak ben vindt ik in huis 2 bunnys genoeg

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Oeps, laat ik me maar rustig houden, straks komen ze me met het busje halen omdat ik helemaal doorgedraaid raak door mijn eigen ge-o(uwe) h(oer)! :)

Deel Deze Pagina