Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier ook veel steken in me muts, ook als ik zit, sta en loop. dan moet ik me muts vasthouden, stel je voor ik sta in de supermarkt en ik pak me muts vast :) :)

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gelukkig kan ie er niet afvallen!

Irritant gevoel hé!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ga nu 2 broodjes frikandel eten, hmmmmm lekkkker

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja dacht echt dat ze eruit kwam pfff omdat ik zon harde buik kreeg en toen die steken erbij iieeuww niet leuk gevoel is dat !

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahaha, gelukkig niet

Zeker irri gevoel, vooral als ik moet plassen en gisteren toen we naar rotterdam gingen, onderweg moesten we elke keer stoppen, moest plassen. Maar als ik thuis ben, dan heb ik dat nooit veel plassen.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, erg he. Ik kan echt niet tegen leed, alleen de grens van wat "leed" is is een beetje laag geworden. De honden krijgen ook constant koekjes omdat ze zo zielig kijken. Erg joh!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja heb ook meer moeite met plassen sinds gisteren lijkt wel of me blaas geplet is door haar hoofdje echt moet er meer moeite voor doen dan normaal

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bekend verhaal hoor, ik had gisteren een harde buik, die was zooooooooo hard dat ik me echt met geen mogelijkheid meer kon bewegen. Kwam niet meer overeind of niets, lekker irritant, en steken heb ik ook regelmatig. En uk heeft gisteren UREN lopen trappen en draaien, is ook echt al dagen mega druk!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hahaha, zit hier hardop te lachen, en die honden zitten me toch dom aan te kijken.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ga de laatste hand aan m'n geboortebord leggen, durf alleen de naam er nog niet op te plakken, omdat ongeveer 99% van de mensen die we kennen zeggen dat het een jongetje wordt. Dus dan ga ik er zelf aan twijfelen, stel je voor... plak ze er wel op als ukkie er is.

11. net op de wc heel veel slijm verloren.. waren echt hele slierten.. maar waren niet bloederig.. is dit dan de slijmprop?

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zou kunnen Deentje, dan begint het vast snel! Word je toch de 20e weer mama. (zou mooi zijn)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoop het voor je, 20ste is wel een mooie datum, wil ik ook wel bevallen!

14. ja lijkt me echt heel leuk om de 20e mama te worden.. arjen ook op de 20 geboren... :)
    ben nu ook mijn harde buiken voor de grap is aan t klokken haha..

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ben zoooooooo misselijk door de frikandellen! bleh
    En ook hoofdpijn :(

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ga naar buiten effe frisse lucht nemen, misschien voel ik me dan beter,

Tot lateeeeeeeeeeeeeer!

17. haha iets te veel mayo?

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben benieuwd deentje, ik hoop het voor je!

En will, had ik helemaal overheen gelezen dat je weer lekker terug komt naar Nederland!
    Heerlijk zeg, en lekker dat je man ook al een baan heeft.
    Wat vinden je meiden er van? En je familie in NL is zeker ook overgelukkig!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

deentje dat klinkt goed meid! dadlijk wordt het toch de 20ste zou wel apart zijn
    ik denk zelf de hele tijd aan de 23 ste
    nou meid mag ook wel bij jouw he liever vanddag als morgen ik hoop het voor je

was evelien nou vandaag naar het zh of morgen?
    en neia hoe was het bij de gyn ben zo benieuwd wat hij ervan kan zeggen

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, heb m'n ramen aan de achterkant gelapt. Met een geval op steel hoor, niet op een ladder, dat doe ik niet meer (krijg ik ruzie met m'n man). Maar ja, de buufies zijn aan het verbouwen en ik kon het nou écht niet meer aanzien al dat stof op de ramen en vogelpoep enzo. Dus maar ff snel een lappie langs gehaald, niet dat het nou echt heel schoon is, maar het scheelt toch en nou durf ik die kant weer op te kijken.

Mijn schoonmoeder vertelt altijd dat ze van de 3de ingeleid moest worden en toen lag ze in het ziekenhuis en barste ze in eens in tranen uit, dus die verpleegster vragen wat er was, zegt ze: "Ik had de ramen nog wel kunnen lappen!"

Rare hormonen, die zwangerschapshormonen...

Deel Deze Pagina