Evelien gefeliciteerd! Super zeg. Nou ik dacht, laat ook eens wat van me horen. Op 2 mei is dus onze zoon Fedde geboren. Ik begin nu weer een beetje bij te komen. Het was de bedoeling dat ik thuis zou bevallen. Uiteindelijk moest ik toch naar het zh omdat de ontsluiting niet goed op gang kwam. Daar uiteindelijk na 24 uur bevallen met vacuumpomp en knip. Ging dus niet soepel. Hierbij ook me stuit gekneusd. Na 2 nachtjes mochten we naar huis. Na 4 dagen vonden ze Fedde te geel blijven en moesten we naar t zh om zijn Billi waarde te laten prikken. Helaas, dit was niet goed. Hij moest onder de lamp. weer 2 nachten in het zh. Toen eindelijk weer naar huis.Helaas kreeg ik toen na 3 dagen een borstontsteking en lag ik met 40.2 op bed. Dus vandaar heb ik niet veel puf gehad en heel erg moeten bijkomen vanalles. Ik heb dus al heel lang niks meer gelezen van jullie. Op hyves wel wat kleintjes voorbij zien komen. Dus ik moet me daar nog even in verdiepen. Ik hoop dat het met alle moeders en baby's heel goed gaat. En dat de zwangere nog even doorzetten, ik wens jullie een heel voorspoedige bevalling en een gezond kleintje. Tot snel weer! kus hupse
Hupse t zat jou ook niet me zo te lezen! jeetje wat een pech hebben is dat! hoop dat t vanaf nu allemaal wat soepeler gaat lopen! leukw eerw at van je te horen!
Zie dat er van het weekend toch nog wat bevallen zyn: @Moedergans: van harte met Marit! @Gina: gefeliciteerd met Noah! Waren dat ze na Anna?? of nog meer?? @Jvtje: hihi die foto @Deentje: geen flauw id meid, hoop t voor je! @Will: kom je in Nl wonen? Wat super leuk @Daphne: fay ook al goeie oortjes, fyn hoor @Hupse: fyn wat van je te horen! Jeetje wat een verhaal, gelukkig gaat t nu weer beter! En borstontsteking, au! Kon je wel Bv geven, of deed je dat sowiezo niet? @Nazli: hihi thnx, nog ff wachten meid, jullie babyboy is vast ook zo cute! Nou ik ga weer hoor! Luna moet eten, en daarna koken en zelf eten! Oja, heb vandaag de sportschool gebeld, en ik ga morgenavond! *geeft zichzelf schouderklopje * Doei!!
hee meiden, waren/zijn jullie ook zo moe in de laatste weken? ik slaap me echt suf. ik ben al moe als ik uit bed stap. en dan smiddags zeker nog 2 of 3 uur terug. en tegen 11 uur ben ik al weer kapot. en dan heb ik nog niet veel gedaan op een dag. mijn bloeddruk enzo is allemaal goed. weet iemand wat dit is? is het een voorteken? groetejs van sjaan
bij mij is het heel wisselend.. sommige dagen heel erg moe... veel slapen en niet vooruit te branden.. en andere dagen slaap ik amper snachts en sochtends vroeg eruit en van alles doen... maar heb wel vaker gelezen na de poetsdagen een paar dagen heel vel rusten en dan komt de kleine dus wie weet wel een voorteken
Evelien wat goed! Gefeliciteerd met Iris~! Neia goed dat ze een ctg hebben gemaakt etc ik hoop dat alles nu toch voorspoedig verloopt en dat de gyn je in het ziekenhuis houd tot je bevallen bent van de kleine! zeker na al die uitputtende nachten zonder resultaat! Hupse wat een verhaal weer zeg, gaat alles nu wel een beetje beter? xx
Evelien, GEFELICITEERD met jullie dochter Iris! Neia, hopelijk snel nieuws over hoe of wat. Ben benieuwd of ze je houden en jij vandaag of morgen ook je kleine in je armen hebt. Succes! Hier ook met vlagen misselijk, bah.....Ben tijdens de hele zwangerschap niet misselijk geweest en nu opeens wel. Nou ja, zal er ook wel bijhoren.
evelien en man gefeliciteerd met iris tessa en kim veel plezier met jullie lieve zusje zit hier vanochtend lekker mee te lezen valt zomaar internet weg. is dat we gebeld hebben vanmiddag anders hadden we nu nog zonder gezeten want niemand had het opgemerkt. fiona, er was niets met mijn moeder, ze kwam niet omdat wij terug gaan. ze wilde wel komen maar ik vond het zonde van het geld en wij zijn alleen maar druk met inpakken. iemand wat van neia gehoord, hoop dat alles goed is.