Danjo ik duim voor je! Ik hoop zo voor je dat het hartje klopt ! @ Roca van harte gefeliciteerd, wat geweldig dat met icsi het toch gelukt is *super* Ik ben vandaag nog lekker vrij , had zomaar 6 vrije dagen, terwijlik normaal 36uur werk! (toevallig zo gepland door de planner) Ik geniet er el van, even bijkomen. En het heerlijkste vind ik dat ik met de angelsound het hartje kan horen van de beeb wanneer ik dat wil echt super gaaf!
Ik duim ook voor je Danjo! Ik kom mij hier ook aanmelden omdat ik op 23 mei ben uitgerekend (verjaardag van mijn dochter :-k ). vorig jaar eind november ben ik met 20 weken bevallen van een knulletje die toen niet meer in leven was (bevalling is opgewekt). Ik heb al twee kinderen van 6 en 8 jaar (zie album). Echt blij durf ik nog niet te zijn, maar dat is denk ik puur uit zelfbescherming. Wat zal ik gelukkig zijn als de aankomende 13 weken goed verlopen! Op 4 oktober heb ik een inwendige echo gehad en deze zag er goed uit. Bij de volgende afspraak bij de Gyn. gaat ze dat ding van het echo apparaat nog een keertje op mijn buik zetten (zo zei mijn gyn. het) dit gebeurt op 18 october.
ik duim ook voor jou Daam, dat alles gewoon naar wens verloopt. Het is een moeilijke tijd, maar probeer toch een beetje ervan te genieten.
Hallo allemaal, zo een paar dagen niet geweest en echt super veel bij lezen... Ik heb maar niet alles gelezen, het was gewoon te veel! Ons lange weekend in Istanbul was ontzettend leuk, maar het is wel vermoeiend, zo rondsjouwen in een stad. En ik heb veel minder geslapen dan normaal. Daarna meteen weer hard aan het werk. Dat was dus te veel. Ik heb me ziek gemeld voor vandaag. Ik voel me daar wel weer schuldig over, maar ja. Gisteren een mooie echo gehad, hoofdje, hartje, aanleg van armpjes. Ik zal zo een scan plaatsen. Het is nog steeds kleiner dan we eerst dachten, maar wel mooi in lijn met de vorige echo, dus ik maak me er niet zo'n zorgen meer over.
Hoi Nijnja, Mooie echo hoor ! Ben je nu 9 of 10 weken zwanger dat begrijp ik nog niet helemaal. Bij de echo staat 9wk en je banner is van 10... Hoe dan ook mooie echo! Succes
Zeker mooie echo Nijnja! En ik heb morgen ook weer een echo dus dan kan ik een beetje vergelijken geniet er lekker van!
Ja, ik moet mijn banner nog aanpassen. Ik ben nu uitgerekend op 12 mei ipv 5 mei. Ik vroeg nog aan de echoscopiste of we niet de oude datum konden laten staan. Ze had meteen door waarom: "je wil een extra week verlof zeker?" Ze moest er wel om lachen en zei dat ik niet de enige was die er zo over dacht!
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij op het werk nog wel arrghhhhdit vind ik echt klote geen internet thuis en hier stiekum een berichtje typen (afdeling van 30 mensen) maar Danjo kwam speciaal ook voor jou om succes te wensen en zie dat je om 2 uur moet, probeer later nog ff te kijken. Ben verhuisd, vraag niet hoe (nog zoveel dozen uit te pakken) Dikke kus allemaal en tot snel
*ff inbreken* Lieve Lieve Danjo, mijn duimen draaien hier super hard, je weet dat ik aan jullie denk he super hugg
http://www.doreleiden.nl/images/Illustraties/kaars.jpg ff een kaarsje voor je Danjo!Duim hier heel hard voor je
Zo zeg, ik ben me een partij beroerd, net weer de wc-pot van dichtbij gezien. Had net bezoek, die heb ik in de tuin achter gelaten om ff over te gaan geven. Het is toch erg ook zeg...
o, onsukkie wat erg. heb je al iets geprobeerd tegen de misselijkheid? de pepermunt werkte bij mij ook niet meer. nou eeehhh ik denk teveel (schandalig veel) van gegeten. wordt al bij de gedachte nu misselijk. wat ik nu neem en wat dus wonderbaarlijk ook nog helpt is sinaasappelsap gemengd met appelsap, half om half. niet te koud drinken en niet te snel maar af en toe een slokje. het is het proberen waard natuurlijk. ik ben nu alleen als ik uit bed kom erg broerd maar verder weinig last nog.
Nou ja, de dag beginnen met droge toastjes in bed, pilletjes van puur mama van vsm. Het mag allemaal niet baten. De ene dag gaat het best wel heel goed, en de volgende dag is het weer dramatisch. Maar het heeft er wel mee te maken met in hoeverre ik regelmatig wat eet volgens mij. En je wilt niet overgeven, maar als je dat toch ff hebt gedaan voel je je een stuk beter. Vreemd genoeg....
bij mij komt er niets uit. sta als een gek te kulken en te kokken. ze kunnen me aan de andere kant van het dorp horen, denk ik. en die 2 meiden van me staan toch te lachen en te geiten erom. maar elke keer een slokje sap werkt om het overdag onder controle te houden
Nou ja, na het kokken is het gelukkig wel een stuk beter tot nu toe. Heb gelukkig nog maar 2x staan kokken. Maar momenteel ben ik ook niet te genieten. Heb hier honden en katten en ik wrodt van beide helemaal GEK! Ze zijn zo vervelend! Nou ja, het ligt ongetwijfeld aan mij, maar dat doet aan het irritatieniveau niets af.
die periode van irritatie ben ik voorbij. vroeg zelfs aan de hond of hij zichzelf niet kon uitlaten. het was heel erg want ik zit hier nou eenmaal wel altijd met mensen op de camping. ik had ook op iedereen iets of wat aan te merken. ze hadden ook allemaal wel iets gedaan waar ik het niet eens mee was. ze zetten hun auto naast de caravan werd al laaiend als die auto net te schuin stond naar mijn zin hahaha.