Zo ik ben weer thuis, ff in R'dam geluncht bij de bijenkorf, helaas hadden ze die slippers niet die ik wilde hebben. Toen maar een kraamcadeau gehaald bij H&M een leuk pakje, ga morgen op kraamvisite bij iemand van zwangerschapsgym, dus kan ik ook EINDELIJK een baby vasthouden Maar ik vind wel dat jongetjes gediscrimineerd worden, kon niet veel leuks vinden qua kleding. Je ziet veel meer meisjeskleding Daarna doorgereden naar mams, kon ze me hopelijk voor het laatst zien met een dikke buik! Ik heb verder niks meer van Neia gehoord, maar zodra ik iets hoor dan weten jullie dat ook gelijk!
Anastacia ik heb ook gelezen dat inleiden geen pretje is qua hevige weeen etc maar ik vroeg me eigenlijk meer af of ik dat strippen nou wel zal doen, bij de meeste levert het niets op en is het alleen maar pijnlijk. Heb nog een week om daar over na te denken Goed dat de gehoortest in orde was! Lijkt me een hele opluchting. Askim ook toevallig dat jij vrijdag ook weer op controle moet! En idd die gaan we niet halen (ahum ) Daam dat zijn idd veel harde buiken zeg, ik vind het moeilijk om een harde buik te herkennen ik heb ze weleens maar niet echt vaak. Hannah ik moest van m'n moeder zeggen dat Nieve zo'n schatje is, ze zit weleens op m'n hyves te gluren en dan ziet ze die foto van Nieve en iedere keer zegt ahhhhh wat een schatje Jvtje dat klopt helemaal wat jij zegt, er zijn nu al zoveel baby's geboren dat maakt het ook steeds moeilijker en begin ik echt onuitstaanbaar te worden. Ik wist dat ik weinig geduld had maar zo weinig Katsas auwieeee dat lijkt me pijnlijk die hechtingen van jou, laat je maar lekker verwennen door je 3 mannen Deentje dat klinkt hoopgevend slierten slijm, ik heb alleen klodders slijm in de wc pot af en toe, maar nog niet genoeg voor een prop zeg maar. Daphne goed van Fay dat ze door de gehoortest is! Evelien van harte gefeliciteerd met Iris, ennuhh 9 pond Hupse nogmaals van harte meid! Ice de sportschool , daar wil ik even niet aan denken (ik neem nog even een bonbonnetje ) Sjaandiaan ik ben juist best wel fit de laatste tijd dus ik hoop niet dat het een voorteken is anders duurt het bij mij nog wel even Will ik heb na dat berichtje van 2 uur geleden niets meer vernomen van Neia.
Zo meiden daar ben ik weer. Helemaal rustig en gerust gesteld. Ik zag dat Lafo al netjes mijn berichtje hier had geplaatst. Thanks buddy je bent een schat! Nou dat was me het middagje zh wel weer. Gelukkig had ik een hele aardige gyn, die ik nog nooit eerder had gehad. Ze vroeg hoe het ging, en de tranen begonnen te stromen. Mijn moeder heeft dus maar het verhaal gedaan. (is die bemoeial toch nog ergens goed voor). Ze nam me gelijk serieus en heeft heel veel onderzoeken gedaan. Bloeddruk was de 1e keer te hoog, dus moest later nog een keer. Toen een hele lange duidelijke echo gehad. Alles was goed met de kleine, maar sliep, en ik had voldoende vruchtwater (dit had ze opgemeten). Toen kreeg ik een inwendig onderzoek, gelukkig hoefde ik er zelf nog geen eens naar te vragen. Ik had dus nog geen ontsluiting, maar ze zag wel dat de weeen iets hadden gedaan. Want de baarmoedermond was goed verweekt en stond al helemaal naar voren. Volgens haar door de weeen. Ze zag ook dat er nog maar een klein beetje slijm zat, dit heeft ze weggenomen en onderzocht. Maar er zat geen vruchtwater bij. Ze zei dus dat er al veel op gang was gekomen, maar dat dat niet betekent dat het gelijk nu hoeft te komen. Daar baalde ik natuurlijk van, maar was al wel blij dat de weeen iets hadden gedaan. Ze kon dus helaas nog niet strippen of de vliezen breken, maar ze heeft dus daar wel gevroet. Hopelijk doet dat ook iets. Daarna dus aan de ctg. De eerste 20 minuten was de hartslag van de kleine bijna helemaal gelijk. Het registreerde ook af en toe harde buiken en een enkele wee. Terwijl die echt niet zo pijnlijk was als vannacht. Maar de kleine reageerde dus helemaal niet. Daarom moest ik blijven en nog 40 minuten aan de ctg. Met man en macht hebben ze de kleine wakker proberen te maken. Au au mijn buik. Maar toen de baby eenmaal wakker was reageerde hij gelijk overal op. Ik voelde het zelf ook de hele tijd in mijn buik. Gelukkig maar, want anders waren ze dus wel gaan inleiden, omdat ze bang was dat het niet goed ging met de kleine. Als ik vannacht dus weer weeen heb om de 5 minuten dan moet ik bellen en langskomen voor een ctg. Ze willen de baby dus wel goed onder controle houden. Voor mij kunnen ze helaas weinig doen. Ze heeft wel letterlijk in mijn dossier gezet dat ik het helemaal gehad heb. Misschien dat ze dan ook eerder de vliezen gaan breken wanneer ik ontsluiting heb. Ze kon me niks geven om beter te slapen, want ze zei dat ik toch wel wakker zou worden van de weeen. Ik moet proberen om wat actiever te zijn en 's middags alleen te rusten en niet te slapen. Want ze verwacht dat als ik een goeie nacht heb geslapen, dat het dan eerder doorzet. Nu weer afwachten dus. Ik moet zeggen dat ik enorm gerustgesteld ben en dat ik het idee heb dat ik er weer even tegen aan kan (geen 2 wkn hoor ). En ik ben nu al moe van deze dag dat ik denk ik wel vannacht eindelijk kan slapen. Dat lijkt me ook heerlijk. Zoooooooo wat een verhaal zeg! Bedankt voor jullie steun. X Neia
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Tussenstand: Jongens: 15 Meisjes: 17 En meiden die nog moeten bevallen: 16 mei: Deentje (Dena) - 22 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 27 jr zh + bv 1e kindje - j/m 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 3 Meisjes: 6 Onbekend of verrassing: 2 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Neia & Lafo Askim & Lafo Wishfull & Neia Nog maar 11 te gaan
Neia, wat een verhaal zeg, goed dat je je moeder had meegenomen. Je zal best angstig geweest zijn denk ik als ze de beeb met man en macht proberen wakker te schudden Gelukkig is alles goed en net als wat jezelf zegt je kan er weer even tegenaan. Heb je nu eigenlijk nog last van weeen?
Evelien, man en meiden: van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter/zusje! Evelien, zoooooooo wat is dat nog snel gegaan zeg! En helemaal op eigen kracht, echt knap. Ik ben echt mega blij voor je! Helaas zullen onze kleintjes niet op dezelfde dag geboren gaan worden, maar hopelijk ook niet ver uit elkaar! Veel geniet plezier meid, je hebt het verdiend! X Neia
Ja, maar ik was vooral bang na die eerste ctg. Ik dacht echt: dit is niet goed. Ook omdat iedereen zo benauwd keek. Af en toe heb ik weeen. Net weer 2 heel snel achter elkaar weggepuft, was erg pijnlijk. Maar nu alweer een tijdje niks. Hoe is het met jou? Nog wat gevoeld tijdens het shoppen? X Neia
Nee helemaal niets, ik ben vandaag erg druk geweest dan zou je toch denken dat dat resultaat moet opleveren maar nee hoor We wachten vrolijk verder af, de uitgerekende datum daar bevalt toch maar 3% op
Oeh spannend, rommel de rommel dus bij jou. Maarja iedere dag is er 1 teveel. En jij bent nu echt aan de beurt! Hupse, jeetje wat heb jij een rotkraamtijd achter de rug zeg. Ongelofelijk! Gaat nu wel alles goed met jullie? Nazli, gister was ik ook enorm misselijk en hoofdpijn. Misschien wel een voorteken?! X Neia
Inderdaad meid! Maar dat is wel mijn nieuwe datum hoor: woensdag de uitgerekende datum. Dus ik wil bij die 3% horen. De gyn zei ook tegen mij dat als je druk bezig bent dat het dan eerder op gang komt. Ze zei ook dat ik vaker het huis uit moest en deze week weer dingen moest plannen. Moeilijk als je zelf amper vooruit komt. Maar morgen gaan we bij mijn schoonouders eten, dus dan heb ik al een tripje! X Neia
Ja dat kan de slijmprop zijn. Ik heb dus ook geen bloed gezien. Maar volgens de gyn was dat dus wel de slijmprop. Yoehoe weer een voorteken voor jou. Ice, prachtige spam weer van Luna! Daphne, geweldig dat Fay ook door de gehoortest heen is. Super! X Neia
@Lafo, ja idd, moet in het ziekenhuis bevallen vanwege hoge bloeddruk. Anders had ik er ook voor gekozen hoor. Wij wonen 3 hoog (slaapkamer op 4 hoog) zonder lift met stijle trappen dus als er dan iets gebeurd met een thuis bevalling moet je door het raam afgevoerd worden en dat risico wilde ik zowieso niet nemen.... @Neia, fijn dat alles goed was met de kleine. Hij/zij lag lekker te slapen (een "hij" denk ik). In ieder geval ook prettig om te weten wat nu precies de stand van zaken is en dat er toch wel al iets is gebeurd. Wanneer moet je nu weer voor controle als er verder niets doorzet?
Ik ga afsluiten voor vandaag en even met iets anders bezig zijn. Merk dat ik mezelf vandaag helemaal gek aan het maken ben met van alles lezen op internet over bevallingen, voortekenen etc. Morgen weer een nieuwe dag. Prettige avond allemaal
Even klagen nog hoor is die vent van me nog niet thuis, ik dacht dat het nog vroeg was. Maar hij zei rond een uurtje of 6 dus probeer hem net te bellen kan ik hem weer niet bereiken. Als hij weer laat zou zijn zou ik bij m'n vriendin eten Tsjongejonge gaat lekker zo, ik baal hier echt van.