Mei 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mariska72, Aug 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Danjo, ja Evelien is bevallen van een dochter Iris en met Gina en Noah gaat alles goed.
    Hoe is het met jou meis?

2. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou mijn man had dus niet gezien dat ik gebeld had en belt net terug dat het wat later word en hij weet niet hoe laat.........leuk leven zo he meiden.
    Als ik net positief en opgeruimd ben dan word ik weer in een negatieve bui gesleurt :x
    Nou zal je denken dat wist je van te voren maar dit wist ik niet, hij heeft sinds 2 jaar zijn eigen bedrijf en in het begin was het nog niet zo druk, het laatste jaar is het opeens erg druk geworden.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee spannend voor Neia!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Goed dat het op eigen kracht nog is gelukt!
    En hartstikke leuk naam. Pittig zwaar kindje hoor.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, bij m'n opa en oma gegeten, want opa is vandaag jarig en nou heb ik een hele hoop pijnlijke steken. Heb te veel gegeten en net m'n darmen al geleegd (ging wel een beetje erg soepel) maar steken blijven vooralsnog.

Het zal wel weer niets te beteken hebben, maar goed, het is beter dan niets, nietwaar. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met pijnlijke steken in m'n onderbuik en rug.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat had ik afgelopen vrijdag ook al geprobeert, hele huis gepoetst. Maar niets geen resultaat. Ga maar ff bij het voetballen van m'n mannetje kijken. Camera mee, je moet wat met je vrije tijd. En die steken gaan toch ook niet weg als ik zit.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou, het zal wel doorsnee zijn, maar ik ben alle dagen nog op route met de honden en het huishouden, maar heb nou niet echt het idee dat dat er aan meewerkt. Maar misschien zeur ik gewoon hoor.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff zo me bami zit erin het heeft lekker gesmaakt zo lekker dat ik nu zoooo vol zit vol met baby en vol met bami extra pittig mischien komt de fabel uit en brengt het wat op gang
    ze is zo druk bezig in me zij auwwwtsss

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik ga ff aan de wandel, want zitten met die steken is niet fijn!

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    heeey lady's..

@evelien gefeliciteerd met jullie dochter, wat een leuke naam!

@neia.. eel veel succes en sterkte meis.. oei hoop dat je je kindje snel hebt..

@ukkie, lekker gegeten?

@lafo, balen meis van je mannetje, kan me voorstellen dat je ervan baalt. net als je ergens vanuit gaat gaat het weer anders...

wij zijn vandaag naar de stad gewandelt en dingen gekocht.. echt belachelijk voor je het weet heb je 150 euries uit gegeven :oops:

en we hebben dan niets bijzonders gekocht.. tijd dat we de jackpot winnen ;)

@de rest van de meiden hoe gaat he met jullie?

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    hihih fiona, wat men al niet doet in de hoop dat de bevalling op gang komt ;)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja witte reus haha proberen kan geen kwaad toch;)

onsukkie dat zeg jij dat het niets betekent je weet maar nooit! ik hoop het voor je

hier me bunnys onder de tafel die me hele benen aan het afbakkenen zijn zou dat een voorteken zijn?! haha

niea wat fijn om weer wat van je te horen ! het heeft dus wel een hoop werk al verzet dus ben benieuwd hoop dat het niet telang meer op zich laat wachten hoor

evelien super meid en helemaal vanuit jezelf! ben trots op je ! gefeli met je dochtertje!

will heb ik denk ik verkeerd gelezen dan
    maar idd het zou zonde zijn als ze nu richting jouw gaan terwijl je dadelijk weer terug in nl bent

13. will

will Niet meer actief

neia, gelukkig ben je er weer, jij weet ons echt in spanning te houden. nog even geduld dus. ach en wie weet beval je vannacht wel, zomaar plotseling, ineens, hup daar is je kindje, haha. ik gun het je zo.

oo, fiona lekker bami. zit me helemaal gek te maken met wat ik als eerste ga eten als we weer in nederland zijn. amy is er al uit een kaassouffle, daisy een tompoes, man een zacht bolletje met filet en ik kan het gewoon niet bedenken. ik wil van alles.

neia, JAAAAA de Hema, haha. rookworst, daar ga ik weer

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie veel plezier dan ;)

Witte Reus nou hij belde net op dat hij nu naar huis komt..... :rolleyes:

Fiona had ik ook al eens geprobeerd echt heeeeeel pittig te eten, de vlammen sloegen uit m'n reet maar voor de rest gebeurde er heel weinig en had er gelijk alweer spijt van :(

Meiden ik ga afsluiten voor vandaag, hopelijk breekt er bij iemand spontaan de vliezen vanacht dan hebben we misschien morgen weer babynieuws!

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@daam: haha, de bank vond ik in de laatste weken van de zwangerschap ook een prima plek om te bivakkeren :)

@fiona & onsukkie: Maud was in de dagen voor de bevalling ook echt veel drukker dan normaal, dus wie weet ;)
    Alleen de laatste 2 dagen was ze wat minder druk, maar de dag van de bevalling was ze dan juist weer behoorlijk actief (tussen de weeën door lag ze nog vrolijk te spartelen... zelfs tijdens de persweeën lag ze niet stil :confused:)

@onsukkie: hier dacht ook 99,9% van de mensen die we kennen (en soms zelfs niet kenden...) dat we een zoon zouden krijgen, inclusief wijzelf. Maar ik heb nu toch echt een dochter op de arm liggen ;) Dus wat anderen denken zegt helemaal niets!

@deentje: zou wel gaaf zijn als je inderdaad morgen bevalt!
    Probeer jezelf inderdaad alleen niet te gek te maken met die datum... ik was er sinds het begin van de zwangerschap echt van overtuigd dat de baby op 24 april geboren zou gaan worden. Was echt een behoorlijke teleurstelling toen die dag kwam en vooral ook weer ging, zonder zelfs maar iets wat op weeën of andersoortig voorwerk zou kunnen lijken...

@nazli: misselijk worden *kan* ook het begin van de bevalling betekenen ;)

@daphne: fijn dat bij Fay de gehoortest ook goed was :D

@Neia: hopelijk is met je kindje alles goed... spannend hoor
    Oh, ik lees het al. Gelukkig alles goed dus! Je kleintje lag gewoon lekker te slapen dus ;)
    Fijn dat alles goed was verder! En dat je door deze gyn meteen serieus genomen werd. Dat zal een hele opluchting zijn!

Evelien, man, Kim & Tessa: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Iris!

@Ice: wat lacht Luna ontzettend leuk op die foto zeg! Echt een scheetje hoor!

@hupse: geen geweldige start van de kraamtijd dus :( Hopelijk gaat alles inmiddels wel goed en kun je alsnog lekker gaan genieten van Fedde!

@Lafo: ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Normaal kan ik toch wel redelijk geduld opbrengen, maar ik vond het al lang beginnen te duren sinds Ice bevallen is van Luna en dat was 'pas' 1 baby! Inmiddels zijn er volgens mij al rond de 30 geboren...

Misschien zijn die klodders slijm opzich ook al wel een goed teken hoor! Ik heb altijd begrepen dat het helemaal niet hoeft dat je de slijmprop in zijn geheel in 1x verliest. Ik kan me sowieso niet herinneren iets van een slijmprop gezien te hebben...

16. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Iris Elja!

@neia: ik hoop dat alles goed is op de CTG! O, ik lees al dat het allemaal goed is en ook belangrijk, dat jij een beetje gerustgesteld bent!

@lafo: hahahahaha, vlammen uit je reet! Ga je alleen maar hard van lopen (naar de plee!)

@witte reus: ach, als het maar leuk was in de stad. Je moet zoiets gewoon niet te vaak doen, want dan heb je straks echt een probleem zonder die jackpot!
    Hier gaat alles zo hetzelfde: de harde buiken houden aan, maar worden niet erger (jammer genoeg) Hier kan ik dus nog dagen mee rondlopen. :rolleyes:

@onsukkie: wandel ze! Zie je zo wel weer.

@fiona: kijk je uit dat de vlammen er niet uit komen? :)

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Evelien gefeliciteerd
    Ja hier gaat het zn gangetje meid

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb wel lekker gegeten ja, er was soep. Belegde broodjes. Aardbeien, meloen (aiii heb daar echt teveel van op) en dan nog een luxe toetje toe.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Das ook wel weer zo, maar wil er ook niet teveel hoop van krijgen. Zat nou niet op het meest relaxte stoeltje bij m'n opa en oma, dus kan best zijn dat ik daarvan steken heb. Hoewel m'n rug nou wel een beetje blijft zeuren.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Heerlijk dat je weer naar NL komt. Die verhalen van je met dat ziekenhuis daar kreeg ik ook de kriebels van. Is er enig vooruitzicht wanneer jullie hierheen komen?

En ja de hema is onmisbaar!

Share This Page