Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Uit je reet? :confused:
    Nou dat ga ik niet uitproberen dan.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @jvtje: Nou als druk zijn een voorteken is, dan kan he tnooit lang meer duren, allemachtig ik word echt verbouwd, en dat al DAGEN. Geinig dat ze bij jou ook allemaal jochie dachten. Maar er zitten ook 2 mensen tussen hier die het eigenlijk altijd bij het rechte eind hebben, maar ja... "eigenlijk altijd" is natuurlijk geen 100% score.

@daam: Hier ook nog steeds een hoop harde buiken, maar ze doen (meestal) niet zeer en erger wordt het ook niet, dus tsja...

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahahahaha lafo je beschrijft het ook zo lekker he
    eerst je vlees op de bqq flikkeren en nu de vlamen uit me reet ! lig in een deuk hier me man zit me alleen maar aante kijken

nou meidne ga ervanaf kan me man ook eens achter de lap
    wat eigelijk ideaal is als we 2 laptops hadden nooit meer ruzieen ik wil nee ik nee ik wil nee ik
    lijken net 2 kleine kinderen
    en dan heel flauw de kabel eruit trekken
    haha wat leuk! not!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

druk een voorteken die van mij komt nog net niet eruit zetten pfffff die is zooo hyper is nu al net als haa rmoeder

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik schiet in de lach van je verhaal.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik krijg nu wel af en toe bewegingen richting doos waarvan ik bijna in m'n broek plas (gevoelsmatig), dus dat ingedaald dat geloof ik nou wel ja. Pfff...

7. zoow meiden ik ga lekker op de bank liggen..
    net na t eten nog ff me hele huis aan kant gemaakt.. en nu lekker gtst kijken!

morgen weernaar de vk.. dus ben benieuwd of hij nue indelijk is is ingedaalt.

jvtje ik probeer me er ook indd. niet al te veel van te overtuigen dat ie de 20e komt.. hoop t allen ;)

Neia wat fijn dat je weer thuis ebnt meid en gerustgestelt bent! misschien omdat je nu wat meer ontspannen bent komt de beeb ook sneller ;)

heej meiden fijne avond!

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@onsukkie: ja, de kleine was mij ook vanbinnen flink aan het verbouwen, die dagen voor de bevalling! En maar lichaamsdelen naar buiten proberen te porren. En wij dan maar weer zeggen dat dát niet de goede uitgang is... :)

Hier ook wel mensen waarvan je het wel zo aanneemt en mensen die aan allerlei zaken (ook dingen op de echo-foto's) meenden te kunnen zien dat het een jongetje zou worden. Zelfs een cassière in de supermarkt, toen ik net 7 weken zwanger was (en er dus echt nog niets te zien was) die meteen zei dat het een jongen zou worden...

@Deentje: kan me voorstellen dat je het hoopt hoor! Het is nu ook wel jouw beurt onderhand!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

als ik jullie verhalen zo lees dan zit ik wel goed hier die kleine ook denkt steeds dat de rechterzijkant een optie is omeruit te komen denk ik weet niet voell als een knie of elleboog maar ze ligt ook met haar rug rechts dus snap niet wat er dan uitsteekt auw auw !

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, jaaaaaa de Hema. Ik zie jou daar al dagen rond shoppen. :D
    Leuk dat de meiden al weten wat ze hier het eerste gaan eten.

Jvtje, typisch dat iedereen bij jullie dacht dat Maud een jongen zou zijn. Dat is hier ook zo. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoor.

Lafo, dat meen je niet dat je mannetje weer zo laat thuis was vandaag. :evil:
    Het moet niet zo blijven gaan. Dan heb je iedere avond een pesthumeur.

Askim, kan me voorstellen dat je er nu echt teveel mee bezig bent.
    Heb je voor morgen nog iets leuks gepland?

Deentje, oh mooi, mama heeft alles op orde in huis, dus deentje-baby je mag morgen op mama's dag komen hoor.

Onsukkie, dat klinkt als serieus voorwerk hoor. Wat jij beschrijft heb ik de laatste dagen ook allemaal gehad.

Daam, en zijn de harde buiken al pijnlijker?

Fiona, gelukkig hebben wij een computer en een laptop. Dat is beter voor het huwelijk! ;)

Witte reus, wat heb je allemaal gekocht dan? heb je wel een leuke middag gehad, of was het nog iets teveel?

X Neia

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Buddynieuws Wishfull

Met trots melden wij de geboorte van ons zoontje IAN.
    Na een bevalling van bijna 21 uur is hij ter wereld gekomen met een ks. Hij was te groot voor mijn bekken bleek achteraf, en was een sterrekijkertje. Onze flinke jongen weegt 3890 kg en is 51 cm klein. Momenteel verblijft hij met wat opstartprobleempjes op de afdeling prematuur, maar gewoon ter controle. Foto's volgen zeker! Hij is een knap ventje! Xxx

Wishfull en man van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Ian.

Eindelijk is hij er dan!

X Neia

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @neia: nog steeds hetzelfde, schiet niet op. :rolleyes:
    Ik denk dat ik vandaag niet al te laat naar bed ga, word er toch een beetje moedeloos van. Heb steeds hitte-aanvallen, ik lijk wel in de overgang! :)
    Misschien moet ik mijn vriend lief aankijken voor een potje rollebollen, al ligt ie nu op de bank te pitten.

Zit er bij jou al weer wat beweging in?

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @wishfulldreaming: Jeahhhhh! Gefeliciteerd met jullie zoontje Ian!
    Ik ben zo blij voor jullie dat het achter de rug is!

14. will

will Niet meer actief

haha, zie je me al lopen neia, met mijn mandje vol met rookworsten door de hema.
    hoe is het nu met je?

Jemig lafo, lig in een deuk en dan die opmerking van onsukkie er achter aan.

Lobke was hier ook erg druk de week voor de bevalling, gewoon eng hoe die buik kon bewegen. en bij wie was de baby nou nog steeds druk tijdens de weeen, hier nog 1 die vrolijk op het ritme van de weeen aan het dansen was.
    Vreemd want nu is zo rustig en tevreden.

15. will

will Niet meer actief

wishfull en man van harte met jullie zoontje

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier nog hetzelfde.
    Geen heftige weeen dus.
    Wel flinke druk van onder, zal wel door het onderzoeken komen denk ik.
    Maar ik ben echt moe nu. Dus eerst hopelijk maar een goeie nachtrust.
    Wishfull belt zometeen misschien nog even en dan ga ik proberen te slapen.

x Neia

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Slaap lekker, ik ga ook!

Tot morgen!

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo heb weer ff tyd om by te lezen! T gaat hier ook zo hard, als je een paar dagen nie komt, mis je een hoop!
    Hoop dat er al goed nieuws is van Neia!
    @Deentje: ja ik voel me goed, en heb weer zin om te sporten! Kyk wel of t gaat, als t niet gaat stop ik gelyk hoor! Maar wil gewoon weer in vorm komen hihi.
    @lafo: dat viel my ook al op ja, voor meisjes kun je zoveel kopen, en voor jongentjes moet je echt zoeken. Op www.kleertjes.com (sorry reclame ;)) hebben ze wel leuke spullen voor jongens!
    Enne de sportschool, ik sportte eerder min 2x in de week, en vind t heerlyk dat ik weer kan :D
    @neia: hé daar ben je weer! Wat fyn dat je gerust gesteld bent nu, en dat alles goed was met de kleine, was wel ff schrikken zeker! gelukkig wel positieve berichten meis, neem voor t slapen gaan een lekker bakkie warme thee, en miss slaap je nu wat beter! En dan laat maar komen dat beebje!
    Enne ja leuke foto hé hihi :D
    @Jvtje: ja grappig hé, zo lekker spontaan :D heb echt een hele serie foto's zitten maken :)
    @bewegelyke beebjes: Luna was de dag voor de bevalling ook mega druk!
    @Wishfull: eindelyk is hy er dan! wat fyn meid :D Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ian!
    Ik ga ook zo naar bed, eerst ff Luna weer een volle buik en een lege luier geven ;)
    Trusten iedereen, en bis morgen!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

truste ice

wishful en man gefeli met jullie zoontje! eindelijk na een zware lange bevalling is die er dan en we willen zeker fotos zien! geniet ervan meid je hebt het dubbel en dwars verdient

slaap lekker meiden ik spreek jullie morgen weer

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wishfulldreaming:Gefeliciteerd met jullie zoontje Ian! Jammer dat het een ks is geworden, maar gelukkig heb je nu eindelijk je mannetje in je armen!
    xx
    meiden ik ga ook slapen..

En ben benieuwd wie de volgende is die mag bevallen!

Deel Deze Pagina