Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelien: gefeliciteerd met je dochter Iris

Wishfull: gefeliciteerd met jullie zoon Ian

Daam: heel erg bedankt voor je kaartje, echt superlief

Ben dus al van half 5 op vanmorgen. Vandaag ging het drinken redelijk, nog niet helemaal goed. Heb nu een andere fles, maar dat maakt het verschil eigenlijk niet.
    Vanmiddag ben ik even gaan shoppen, kwam nog bekenden tegen en die hadden zoiets van "hoor jij niet in bed te liggen?"
    Zenne slaapt nog heerlijk, hopelijk drinkt ze dadelijk haar fles leeg en laat ze ons vannacht ook slapen.
    Ik heb trouwens echt zo'n leuke kraamhulp, die ga ik echt missen hoor. We hebben de grootste lol hier, scheelt ook wel dat we van dezelfde leeftijd zijn.
    Ik ga m'n pyama aandoen en dan Zenne verzorgen en dan hopelijk slapen! Tot morgen.

2. goedemorgen allemaal!

Wishfulldreaming van harte gefeliciteerd met je zoon Ian. zo te lezen was het een best pittige bevalling! gelukkig heb je nu alles achter de rug en kun je lekker gaan genieten van je mooie mannetje.. hopelijk mag je mannetje snel met je mee naar huis!

hier gister de hele dag harde buiken netjes om de tien minuten.. savonds werden ze iets pijnlijker.. dus begon er toch alle vertrouwen in te krijgen dat er snachts wel wat zou gaan gebeuren. maar helaas... t werd weer helemaal rustig :( en nu af en toe nog een harde buik! maar moet dadelijk naar de verloskundige dus ben benieuwd.... zal die eindelijk inegdaalt zijn ;)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goodmorning ladies!

Hier nog steeds bib, niks aan 't handje.

Hopelijk heeft iemand anders meer geluk ;)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Jvtje ik grijp alles aan als symptoom dus die klodders slijm vind ik zelf ook wel verdacht ;)

@ Fiona ik zie het ook al helemaal voor me samen rollebollend over de bank ruziend om de laptop ;)
    Daarom hebben wij er ook maar twee ;)

@ Wishfull van harte meid met jullie zoon Ian
    Toch nog een keizesnee, tsjonge jouw bevallingsverhaal zal wel 4 kantjes omvatten :confused:

@ Will dat is echt het eerste waar ik ook aan dacht toen je zei dat je weer terug kwam naar NL, die rookworsten van de Hema, daar doe je het toch ook stiekum een beetje voor ;)

@ Ice hoe meer er dadelijk zijn bevallen, hoe minder druk het hier word, dan kunnen we het gewoon weer bijbenen ;)

@ Deentje succes straks bij de vk!

@ Neia hoe is het met jou meid?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen dames!

@Neia waar ben je? Is er al wat gaande?

@Deentje jammer dat het nog niet doorzet, maar het begin is er.. ben benieuwd wat de VK zegt vandaag.

@Lafo wanneer moet jij weer naar de vk? Nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling?

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen)
    Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)
    Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen)
    Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen)
    Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen)
    Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen)
    Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen)
    Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken)
    Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken)
    Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen)
    Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen)
    Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen)

Tussenstand:
    Jongens: 16
    Meisjes: 17

En meiden die nog moeten bevallen:

16 mei: Deentje (Dena) - 22 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 27 jr – zh + bv 1e kindje - j/m

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 2
    Meisjes: 6
    Onbekend of verrassing: 2

Buddylijst:

Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Evelien69
    Daam & Jvtje
    Neia & Lafo
    Askim & Lafo

Nog maar 10 te gaan ;)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee ik kan niks ontdekken nog wat duid op een naderende bevalling, nog geen krampje te bekennen :(

Vrijdag moet ik pas weer dus we zullen het wel zien, denk dat ik die afspraak wel ga redden.

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Lafo: hihi ja en dan wordt t aan de andere kant mega druk. Nou t valt tot nu toe wel mee, niet alle bevallen mama's hebben ons al gevonden geloof ik ;)

Hoop dat er vandaag weer wat mogen bevallen! Deentje, Lafo, Askim? Of miss Neia wel? Of miss zorgt één van de dames die nog niet uitgeteld zyn wel voor een verrrassing :D
    T is mooi weer, dus een goeie dag om te bevallen ;)
    Duim voor jullie ladies! Zet em op :D
    Ik ga nog ff de andere kant checken, en dan is t alweer Luna-time :D

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Helaas vanacht weer een rustige nacht gehad,
    inmiddels 12 dagen overtijd maar buiten wat buikpijn om geen aanwijzingen dat de bevalling gaat beginnen.

Straks om 12uur weer naar de verloskundige die gaat nog een keer strippen ik hoop echt dat het strippen deze keer wel effect heeft en dat de bevalling vanavond dan toch gaat beginnen.

Anders wordt het donderdag een ziekenhuis bevalling (inleiden), dat zou toch wel balen zijn aangezien ik heel graag thuis wilde bevallen...

Nog maar een paar keer de trap op en af lopen misschien dat de kleine meid dan wel besluit om uit zoch zelf te komen ;)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lijkt me dan haast dat ze omgedraaid is, doet die kleine hier ook regelmatig hoor. Gister de hele tijd nog steken gehad, maar dat is natuurlijk inmiddels ook alweer weg, grr... nou ja, wel een teken dat er "iets" bezig is, heb ook een hoop afscheiding, maar lijkt niet op een slijmprop en ook niet op vruchtwater. Dus ben gewoon eh... extreem aan het aanmaken denk ik.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wishfull, eindelijk! Van harte gefeliciteerd!

En wat een super naam, die heeft ook nog op ons lijstje gestaan, echt grappig.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @DE LIJST: Tsjee... 10 nog maar. Zodirect blijf ik alleen over, weeeehhhhh...

@ B en N: He get, nog altijd niet bevallen... ik wil ook het liefst thuis blijven, dus hoop echt dat ik die 14 dagen overtijd niet haal. Maar goed, nu loop ik wel weer heel erg op de zaken vooruit. Ik hoop voor jou dat je kleintje toch nog ff besluit eruit te komen.

13. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    gefeliciteerd met IAN!

groetjes van sjaan

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Daar ben ik weer. Met BIB. ;)
    Helemaal niks aan de hand hier.
    Ik kan eindelijk zeggen dat ik heerlijk heb geslapen! :D
    Misschien wel 4 of 5 uur vannacht, dat is echt al weken geleden.
    Opeens voel ik me nu dus ook helemaal uitgerust.
    Wel af en toe wakker geworden van een wee, maar dan toch weer in slaap gevallen.
    Nu voel ik ze ook heel af en toe, maar ze zijn helemaal niet zo heftig. Dus ik probeer ze weg te zuchten en dan te negeren. :)
    Ik voel me dus eindelijk goed!

Gisteravond de trotse wishfull-mama nog aan de telefoon gehad.
    Ze moeten minimaal 7 dgn in het zh blijven, dat is standaard in belgie met een ks.
    Ze heeft het natuurlijk enorm zwaar gehad. Ook van de week had ze al weeen (dit wist ik niet), maar die hielpen niet om de ontsluiting verder op gang te laten komen. Dus ze heeft ook flink wat dagen weeen gehad, en was gister natuurlijk helemaal op.
    Omdat Ian het niet meer zo goed deed, hebben ze dus een ks gedaan.
    Ze hoopte dat Ian vandaag weer bij haar op de kamer mocht komen, maar na de ks had hij nog even wat moeite met ademhalen.
    Misschien dat haar man hier deze week nog wat foto's komt plaatsen.
    Ze is zo trots, en heeft wel 10 keer gezegd hoe mooi hij is! :D
    Het was echt prachtig om te horen!

X Neia

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeimorgen!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, dus ook nog niks bij jou?
    Dan kun je vandaag wel lekker op kraamvisite.
    Was het nog gezellig geworden gister in lafo-huis toen je mannetje eenmaal thuis kwam?

Deentje, ah bah balen, maar die harde buiken zullen heus wel een voorzet zijn hoor, dat kan niet anders.
    Ik ben benieuwd wat je vk zegt!

B en N, sterkte met het strippen vandaag. Hopelijk heeft het deze keer wat meer effect.

Onsukkie, volgens de gyn had ik ook heel veel waterige afscheiding. Dit maakt je lichaam de week van/voor de bevalling vaak aan zei ze. Dus juist misschien wel goed nieuws. ;)

Anastasia, hoe is het met jou? Slaat de antibiotica een beetje aan?

Linda, en heeft Zenne jullie een rustig nachtje gegund?

X Neia

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo wat fijn neia dat alles zo goed gaat nu met wishul en de kleine

onsukkie als ze vast zit vbibi dan kan ze toch niet meer draaien alleen met de rug? maak me nu in 1x weer zorgen want wilde gisteren avond ff kijken of ik het hoofdje in me bekke kon voelen maar dat lukte me niet
    zou de er dan uitgefloept kunnen zijn weken zit er al een bult aan de rechterkant en daar komt ook die uitsteksel uit ik ga morgen toch maar ff aan de vk vragen hoe ze nou precies ligt want ik kan het me niet voorstellen dan een elleboog wat het is
    weet het niet meer
    hier ben ik ook flink aan het aanmaken zeg maar... dus idd ook geen slijmprop werd vanacht wel weer wakker van kramp maar dan in me onderrug

nou meiden vandaag is de bevallingsmarathon dus doen jullie je best! er moeten nou wel babys komen hoor nog 11 dagen te gaan en 10 mamas dus dat moet lukken

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

b&n wat vervelend meid dat je er nog overheen loopt ik hoop de vk je weer stript en dat het nu wel effect heeft en alsnog thuis kan bevallen we duimen voor je

19. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties :).

Hoe gek het ook klinkt ik kan niet wachten tot ik die pijnlijke weeen mag gaan voelen, dan weet ik tenminste dat de kleine er aan komt.
    Ik voel haar wel lekker bewegen maar volgens mij bevalt het haar wel daar binnen.

Ik heb her en der gelezen dat strippen vaak meer effect heeft als je verder over tijd bent. Vorige keer waren we precies 41 weken, heeft er hier iemand ervaring met twee keer strippen en dat het de tweede keer wel effect had?

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zijn jullie allemaal aan het bevallen ofzo? ik hoop het het is zo rustig hier
    dat verlof is niet goed voor me verveel me dood

Deel Deze Pagina