nou ik ben weer terug van de vk. hij is nog steeds niet ingedaalt. en volgens de vk ligt ie daar nog wel lekker heb voor volgende week dinsdag weer een afspraak en dan gaan ze strippen. en dan die donderdag erop naar de gyn om te kijken of de baby het nog goed doet. dus we wachten het maar weer af!
deentje veel plezier in de stad jammer dat ze nu niet wilde strippen nou op naar dinsdag en hopelijk is dat dan niet meer nodig!
Ik was ff botjes halen voor de honden. Heb nog altijd wel pijnlijke steken zo nu en dan, maar ja... als dat alles is.
Hier is alles ongekend rustig......... Vind ik eerlijk gezegd wel even heerlijk, even rust. Mijn buik was voortaan zo gevoelig. Nu kan ik even bijkomen. Fiona, het is hier inderdaad erg rustig! Alle kletsers zijn al bevallen, of zijn nu aan het bevallen denk ik. B en N, nee nog geen ervaring met strippen. Deentje, haha jij hebt echt een eigenwijsje: ik ga echt niet indalen hoor! Dat doet hij denk ik pas als de bevalling zich echt aandient, tot die tijd ligt hij dus blijkbaar prima. Veel plezier in de stad! Onsukkie, waar voel je die steken dan? Mijn dagje is weer volgepland, yoehoe! Volgens mij wil iedereen me door de dagen heen helpen. Om 1 uur ga ik met mijn moeder lunchen en dan boodschapjes doen. En vanavond eten we gezellig bij mijn schoonouders. Dus dan zal ik vanavond vast weer helemaal uitgeput zijn. Heerlijk! X Neia
Goedemorgen meiden, Allereerst: Wishfull gefeliciteerd met je zoon IAN!EIndelijk meid, wat een beproeving was het. Evelien gefeliciteerd met je dochter IRIS. Toch nog zelf. Neia: gelukkig heb je een goede nachtrust gehad.....Wie weet stilte voor de storm...Ben je goed uitgerust. De andere meiden, toi toi toi. Zet hem op jullie kunnen het. Hoop dat de beebjes zich snel allemaal melden...........Eindelijk met zijn allen naar de mama's! Hier gisteren naar CB geweest en mama heeft echt slagroom. Mijn meiske is nu een maand en ze weegt nu 3710 gram Voor de rest ging alles super goed met haar.......* zo trots is op dr kleine grietje * Moest jullie de groetjes doen van Anna....Alles gaat super goed met haar en Mila. Mila had wat moeite met drinken in het begin maar gaat nu super. Anna geniet volop...Mila heeft echt een donkere bos met haartjes, zo prachtig!
hier is het nog steeds rustig, ik had gisteren een voorgevoel dat ik vandaag zou gaan bevallen, maar de dag is nog niet voorbij, het kan nog.
@ Neia lekker hoor dat je wat bent uitgerust dan kan je er ook allemaal wat beter tegen, ik was vanmorgen vroeg op en volede me toch niet zo lekker dus ben ik weer terug naar bed gegaan (voel me een beetje grieperig, koortsig en misselijk met vlagen) dus denk echt dat er een griepje zit aan te komen Veel afscheiding is dus ook een teken nou dat teken heb ik al een tijdje hopelijk zet het dan door! Fijn dat je Wishfull aan de bel hebt gehad, ze zal idd wel heel trots geweest zijn en terecht. Ben benieuwd naar de foto's dan. Maar dan heeft ze ook smalle bekken, een kind van dik 7,5 pond is niet uitzonderlijk groot toch? Dat moeten ze toch van te voren in kunnen hebben zien? @ B en N jeetje nog steeds niets, tsjonge mijn geduld zou al lang op zijn maar je moet wat he. Weer strippen, nou volgens mij heeft niemand hier bijna baat gehad bij strippen, wil je niet ontmoedigen. Je moet maar zo denken over twee a drie dagen ben je moeder! @ Deentje jij bent altijd zo lekker nuchter vind ik, goed van je hoor maar als ik in jouw plaats zou staan zou ik echt ongeduldig worden (niet dat het helpt) Wat starten ze laat met strippen bij jou dan ben je ruim 41 weken en dan ben je donderdag toch 42 weken, dan moeten ze het toch gaan halen? @ Hannah ben erg nieuwsgierig naar Anna en de beeb, jij hebt dus al een foto gezien? ik wil ook wel een foto zien van kleine Mila Ik ga snel m'n hond uitlaten, eerst aankleden! En dan op kraamvisite voel me alleen erg grieperig blegh Heb ook hele warme konen
Hannah, fijn om iets van je te horen over Anna en Mila. Gelukkig gaat het drinken nu ook en stuk beter! Nieve is echt een scheetje, en ze heeft echt al helemaal een eigen gezichtje, prachtig! Lafo, dat is geen griep hoor maar een bevalling wat eraan zit te komen. Je hoort heel vaak dat mensen zich voor de bevalling niet lekker/grieperig voelen. Dus dit kan weleens een voorteken zijn. Ik heb me het hele weekend niet lekker gevoeld, bijna niks gegeten en zelfs overdag overgegeven. Nu voel ik me weer helemaal goed. Ja raar inderdaad dat Wishfull's bekken niet groot genoeg waren. Geen idee of ze dit van te voren hadden kunnen zien. Je hoort het volgens mij wel vaker. Linka, zegt me niks meid, sorry! nazli, inderdaad de dag is nog jong. Ik ga lekker lunchen en dan boodschapjes doen. Tot later! X Neia
Hallo allemaal, Nog geen nieuwe berichten zie ik (wat betekent dat ik het aardig bij kan houden met lezen! *trots*) Ook ik vind het geweldig om al die foto's van die kleine bekkies te zien, ga ervan zwijmelen! Ik ben zo benieuwd naar mijn eigen druifje! Hier is alles zo hetzelfde: De harde buiken blijven komen en gaan. Ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en die had geen hoopvolle berichten voor mij: Alles ziet er prima uit, zei ze, maar die vele harde buiken zeggen helemaal niks, zeker niet bij de zoveelste zwangerschap. Dat wilde ik nou net even niet horen natuurlijk! Ik heb besloten dat als ze vandaag niet komt, mag ze tot volgende week dinsdag blijven zitten. Vond het een goeie deal, maar of ze luistert?
Hee hoi! En? En? En? babies? Ben benieuwd! Gauw lezen hoe het met iedereen is! @ fiona: beesten in huis geeft inderdaad een hoop troep @ nazli: als je in de supermarkt je muts vast pakt denken mensen vast dat je gaat bevallen @ Deentje:normaal schijnt er wel bloed bij te moeten zitten geloof ik, maar je weet maar nooit! @ Neia: jeetje ik hoop dat de ctg toch goed is...spannend @ Evelien: Gefeliciteerd met de geboorte van iris! Wat heerlijk dat je het zelf hebt kunnen doen, nu lekker bijkomen en genieten! @ hupse: ik hoop dat alles nou weer een beetje goed gaat met jou en fedde! @ Ice: wat goed dat je naar de sportschool gaat zeg! klasse! @ nazli: beterschap! @ Lafo: jongens worden idd gediscrimineerd, echt erg! alles is bijna voor meisjes @ Neia: fijn dat de gyn je zo serieus neemt en ook fijn dat de weeen toch al wat werk hebben gedaan, dat scheelt weer mooi voor straks. hoop voor je dat het wroeten wat in gang heeft gezet! Zet hem op! @ Lafo: mmm dat is niet lief van je vent! @ HEMA: onmisbaar en de enige echte rookworst! @ Wishfull gefeliciteerd met de geboorte van Ian! Eindelijk dan toch!!!! Genieten hoor! @ Neia: wat leuk dat je wishfull nog hebt gesproken en dat ze zo gelukkig was! Heerlijk! Ook fijn dat jij zo goed geslapen hebt zeg, dat had je ook echt wel ff nodig! @ Hannah: fijn dat je slagroom hebt.hihihi, heerlijk dat het zo goed gaat! Zo ik ga nu naar boven met jasper, hem ff voeden en dan samen een tukkie doen!
Neia veel plezier meid, ik ga ook zo weg. Bij mij is het gewoon een griepje hoor Die voortekenen die kunnen me wat Daam jouw meid zit ook al lekker in mama's warme buik. Nou dan moeten we allemaal maar een hoop geduld hebben. Er zijn nog twee datums die ik niet hoop, morgen is mijn (ex) schoonzus jarig en volgende week dinsdag mijn schoonvader, daartussen is alles goed Alhoewel ik ook al met een schuin oog naar de juni verjaardagen zit te kijken, een goede vriendin van me is 3 juni jarig en die datum acht ik echt als kanshebber! Katsas lijkt me heerlijk om met je kleintje een tukkie te doen. Ik wil ook Net weer balletjes gegooid met m'n hond loopt hij weer kreupel, nu weer z'n achterpoot, maar mag er weer niet aankomen. Volgens mij is het iets met z'n voetkussentje, hij likt er ook weer iedere keer aan. Hmmmmm gaan we weer :x Tot straks! Ga nu ff zwijmelen met een baby van 2 weken oud!
Heb net weer 4 babykonijntjes gevonden, in het meest onmogelijk hok wat ik heb, dus ik heb ze (geheel tegen de wijze raad van andere in) verhuist naar een beter hok. Verwacht wel dat de moeder ze niet in de steek zal laten, want dat kan na zo'n verhuizing, maar ze is fel zat dus dat zal wel meevallen. Wel schattig hoor. Jammer dat ik geen foto's kan maken omdat die moeder zo fel is.