Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoeveel konijntjes heb je nu?

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Rond de 30 in de opvang, 2 in de vakantieopvang en 9 eigen konijnen.

(en 3 katten, 3 honden, 1 valkparkiet en een voliere met rond de 40 vogels, hahahha)

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahahaha, het lijkt wel een dierentuin. hoe hou je het vol?

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    kom zo weer terug, effe stofzuigen en me koelkast schoonmaken, heb een nesteldrang, hoop dat het een voorteken is.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben gelukkig nog goed ter been en ondanks buik redelijk fit. En ik moet eerlijk bekennen dat ik een hoop hulp heb hoor!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen

ff pesten hihihi

En ik krijg ook al zin om te sporten. Het is dat het litteken nog wel erg aanwezig is.. maar ja... (wandel wel al weer elke dag flink stuk)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo lekker weer is het weer aant worden van het weekend ook weer heerlijk 25 graden
    zo ben net nog ff de stad ingedoken om bij de C&A een rose fleescedekentje te kopen voor in de wagenbak ziet er wat leukeer uit dan die mosgroene die er standaard bij zat bij de qweenie nou ff bijlezen
    heb wel last van harde buiken hiero kan dan bijna niet meer lopen

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daphne kijk haar benen! zo lang en slank haha lief man! IK WIL OOOK!

onsukkie denk wel dat de moeder ze verzorgd ondanks ze zeggen dat je een nest niet mag verplaasten maar je ziet het gauw genoeg
    gelukkig zijn het er maar 4 en geen 6 of 7

nou meiden ga weer ff wat anders doen

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    *smelt*

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wellicht poept ze er nog een paar uit, maar dat geeft niet. Die jonkies raak ik vrij gemakkelijk weer kwijt meestal.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

buddy over de vbibi begreep ik maar ik dacht met draaien dat ze weer in stuit kon gaan liggen dus ik schrok ik dacht ook dat gebeurt mij weer

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lijkt me dat dat niet snel zal gebeuren, maar je gooit nu twee dingen door elkaar.

Je hebt:
    bibi (beweeglijk in bekken ingang)
    vibi (vast in bekken ingang)

vbibi bestaat niet

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallo dames,

Wat een lekker weertje we hebben net heerlijk een uurtje gewandelt.. pfff dat was wel genoeg.

@daam gister wel iets te veel gelopen, had echt moeite met naar huis te komen,
    wat hebben we allemaal gekocht.. pfff eigenlijk niets bijzonders... billen doekjes, pampers, parasol, oplader voor de laptop, batterijen voor in de weegschaal ( erg belangrijk :)),

@fiona, vbibi betekent vast in bekken en ingedaald als ik me niet vergis, maar dan kunnen ze wel nog met de rug draaien.. maar ze kunnen er niet zo maar uit floepen hoor..

oh meiden ik moet nog maar 3.5 kilo afvallen en dan heb ik mijn oude gewicht jiieeehaaa :)

morgen komt de "ex"peettante praten.. ben eens benieuwd.

@wishfull gefeliciteerd jeetje 21 uur en nog een keizersneede... hoop dat alles goed met je is!

@neia hoe is het met je?
    ik verloor de dag voor de bevalling, veel slijmslierten... ( lekker he ) en toen ze me de vliezen hadden gebroken verloor ik pas de slijmprop... heb het me vriend nog laten zien hihih want ik kon niet alleen meer naar de wc..

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    dat draaien doen ze soms zelfs tijdens de bevalling nog, dus is echt niets raars. (voelt alleen zo vervelend vond ik)

En idd lange slanke (maak er maar dunne van, want er zit geen spek aan) beentjes hahaha, en mega voeten :D

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Schattige beentjes hoor, had dat dochtertje van die vrienden van ons ook, maar dat is inmiddels een spekkie geworden.

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @fiona, welke quinny heb jij?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Voor de liefhebbers:

Er heeft er een de hik hier, en ik ben het niet.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga maar weer es stofzuigen, is tenslotte alweer een dag geleden, haha.

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    haai
    ff weer lezen!
    @BenW: *zucht* balen meid, hopenlyk heeft t strippen nu wel zin!
    @Neia: fyn dat het zo goed met ze gaat!
    @Deentje: chips nog niet ingedaald :( Wel fyn dat voor de rest alles goed was!
    @hannah; zo wat is Nieve lekker gegroeid zeg!
    Fyn dat alles goed gaat met Anna & Mila!
    En aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jullie meissie is ook zóóó'mooi!
    @Daphne: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ook al zo'n mooi meissie! leuke kleertjes. Enne dat lakentje heb ik ook :D Wat heeft ze lange benen, dat wordt een model joh ;)
    @Fiona: heb jy ook dat groene dekentje erby gekregen? Vind em op zich wel passen. Welke kinderwagen heb jy nou? Dezelfde als my toch?
    @Wittereus: fyn dat ze komt praten, of zie je er tegenop? Succes in ieder geval, hoop dat t wat ophelderd!
    @Onsukkie: toch nog een bevalling by jouw vandaag ;) nu jy nog!
    Zo ff kyken of ik nog wat te spammen heb :)

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, kom maar op met dat gespam van je! :D

Lafo, jaja griepje, ik weet wel beter. ;)
    Enne juni :confused: , daar praten we nog niet over hoor. Pff moet er niet aan denken, klinkt nog zover weg.
    Hoe was het op kraamvisite? Is het een schatje?

daphne, wow wat is Fay mooi! :D
    Echt een prachtig meiske, met inderdaad mega lange benen. Maar wel mooi hoor. Smelt.

Onsukkie, jij hebt ook schatjes hoor, alleen dan konijntjes. Ik wist niet dat ze er zo uit zouden zien als ze nog zo jong zijn, echt anders.

Witte reus, zo een uur gewandeld. :confused: Dat is niet niks, knap hoor van je.
    Je brengt me trouwens op een idee; ik moet nog een weegschaal kopen. :(
    Heb je die andere peettante al gevraagd of wacht je het gesprek van morgen af?

Fiona, doen de harde buiken ook pijn?
    Pff dat hete weer hoeft voor mij echt niet hoor. Is niet goed voor de pootjes.

Hier is het nog steeds verdacht rustig in mijn buik.
    Ik heb de kleine al de hele dag niet gevoeld, toch even in de gaten houden vandaag.
    Het lunchen was heerlijk, en ik heb een groen truitje gekocht voor na de bevalling.
    We kwamen nog iemand tegen van de pufles die 4 wkn geleden is bevallen. Echt een schattig manneke om te zien.
    Net ook met mijn mams boodschapjes gedaan. En nu met de pootjes omhoog, want ze doen weer pijn.

X Neia

Deel Deze Pagina