Oja kyk es wat oma en ik vanmorgen in de stad hebben gekocht: Die rose van oma gekregen, die witte zelf gekocht. Komt je bekend voor Hannah? Wilde t broekje, maar t hoort by elkaar, dus dan ook t jurkje erby. Errug vervelend
Ja, nou inderdaad... nou ik nog. Heb echt het idee omdat ik nog altijd niets voel dat het nog heeeeeeeeeel lang gaat duren, maar het kan natuurlijk zo uit het niets beginnen. Pfff... heb het er wel mee gehad hoor, ben nu wel zooooooooooooo benieuwd naar de kleine.
Het leuke is met die kleine konijntjes, dat hun huid de vlekken heeft die ze straks op hun vacht krijgen. Dus ze hebben ook een huid die roze met donokere vlekken is. Dat is zooooooooooo grappig!
Meid, dat je nix voelt wil nix zeggen, ik bedoel, kyk naar my Ik had geen weeën, harde buiken, nix. En toen opeens braken mn vliezen! Achteraf gezien had ik die dag wel wat meer last van mn bekken, en was Luna heel druk, maar ik had echt niet gedacht dat ik al zou bevallen!
Jeetje lekker subtiel van je vk. Dat wil je natuurlijk ook niet horen. Ik wist helemaal niet dat die harde buiken bij een zoveelste zwangerschap niks te betekenen heeft. Heb ik nog nooit gehoord. Waarom mag de kleine in de tussentijd niet komen? Katsas, heb je lekker gedut? Hoe is het nu met je hechtingen? Ice, wat een schattige jurkjes! Zou ik ook kunnen kopen, als het tenminste een meisje is. X Neia
Je bent nog te druk bezig Sit back and relax, dan komt t vanzelf Maar snap wel dat je zo graag wilt meid, dikke knuff!
en is er nog wat spannends gebeurd? wat heerlijk al die babyfoto's, allemaal mooie mei-meisjes. ice leuke jurkjes, heel schattig. zo Lobke is gewogen. ze is 2565gr naar 2800 gr gegaan. nou die doet d'r best wel, dacht ik zo. volgende week hoeft ze ook niet gewogen te worden. over 2 weken krijgt ze dokters controle. tot later meiden, er begint iemand te pruttelen, haha op naar de 2900gram
Ik ben op de verjaardag van mijn dochter uitgerekend, maar als ik überhaupt een keuze heb, doe ik het liever niet dan! Dus dan maar een half weekje later had ik zo bedacht. Als ze vanavond besluit te komen zeg ik ook geen nee hoor! Ik weet natuurlijk ook niet of ik het nog een week uithou, maar dat zien we dan wel weer. Als ik wel op mijn dochters verjaardag beval, zijn alledrie mijn kinderen met 40 weken en één dag geboren, dus dat is dan ook wel weer speciaal. Vanmorgen werd ik ineens misselijk dus ik dacht: is dit het begin? Maar toen kwam ik erachter dat ik mijn staalpilletje op een nuchtere maag had ingenomen en die viel niet zo lekker, na wat te eten was het vervelende gevoel snel weg. Heb je de kleine inmiddels alweer gevoeld? @ice: is dat idd van de HEMA? errug leuk! Dus dan ga ik niet alleen voor de worst er naartoe! O nee zie het al H en M
Als mijn druifje geboren is, weegt ze hoogstwaarschijnlijk meer dan jullie beebjes nu doen en die zijn al even op de aardbol! Mijn eerste woog bij de geboorte 4670 gram en mijn tweede 4080 gram!
H6M ben ik van de week geweest. hier hebben ze het dus niet. dus in dit geval; over 5 weken ga ik naar de H&M, YES
hoi hoi... Geen babies meer geboren zie ik.... Lafo mijn uitgerkenede datum was 19 mei volgens de vk. maar de gyn. heeft mij toen met de termijn echo op 16 mei gezet.. alleen wou de vk dat toen niet veranderen maar bij 10 dagen overtijd gaan ze strippen en bij 42 weken gaan ze alleen inleiden als de baby het niet meer goed doet ofzo... ik weet ook niet pecies hoe het gaat! Daam wat een stomme opmerking van je vk hier ook heel veel harde buiken.. dacht dat t toch wel een beginnetje was hannah en ice... wat een leuke foto's! Super om naar te kijken die kleintjes! hier lekker gewinkelt vandaag.. nog een schattig pakje gekocht en een paar sokjes voor de baby.. en voor arjen wat nieuwe zomerkleren.. en nog wat nutteloze rotzooi heb me deze dag in ieder egval weer doorgeworstelt Heb vanmorgen nog ff aan de vk gevraagt voor als ik in paniek raak tijdens de bevalling of ik dan naar t zikeenhuis mag als ik dat wil.. nou dat was gelukkig geen probleem dus dat stelt me wel weer gerust
@Deentje, gelukkig is het dan geen probleem, stekt je zeker weer een stuk geruster tijdens de bevalling. af en toe is het zo lekker om nutteloze dingen te kopen. wie weet zijn ze straks niet zo nutteloos meer
Mama's: wat voor maat kleertjes hebben jullie kleintjes nu aan? Deentje, heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt. Goed gedaan! Deze dag zit er ook bijna weer op.... Will, ik zie je al een hele dag shoppen in Roosendaal, haha Wel genoeg centjes sparen in Zweden dan he?! Daam, oh vandaar. Zal toch wel grappig zijn als de kleine dan wel komt. Nee, nog niet gevoeld. Ik ga zo even mijn best doen op de bank om de kleine wakker te schudden. Ik ga ervan door. Even op de bank en dan eten bij mijn schoonouders. Lekker makkelijk. Ik ben benieuwd hoe het met Evelien gaat. Weet iemand toevallig of ze vandaag naar huis mag? X Neia