jeetje wat is het rustig hier? zal wel door het mooie weer komen.. en als ik vanavond weer kom kijken zijn er 10 pagina's bijgeschreven ik ga eten koken.. chilli mjummie
@ Neia zo jij ook de dag weer doorgekomen Ik ben de hele tijd al bezig met bezigheidstherapie! Ach net op kraamvisite geweest en hij was zo lief, hij sliep alleen maar! Een 7 ponder maar vond hem best klein nog, maar het is wel jezelf kwellen hoor als je zoiets in je armen hebt. Je hebt echt zoiets van nee ik laat het niet meer los, is van mij Nog even en dan mogen wij ook! @ Daam zo jouw twee kinderen waren ook geen kleintjes, weten ze nu al ongeveer hoe zwaar ze wordt? @ Daphne zooooo wat heeft Fay lange slanke benen, als dat geen catwalk queen wordt weet ik het niet meer @ Onsukkie wat schattig die nijntjes, door die beestenboel van jou heb je wel mooi veel afleiding toch?! @ Ice wat een heerlijk poppetje blijft het toch en die pakjes soooooooo cutttttttttteeeeeeeeeeeeee, als ze geboren is ga ik gelijk kijken wat ze al aan kan en dan ren ik nog even snel naar de H&M, nou ja rennen het zal wel strompelen worden! @ Fiona niet te heet hoor anders zit ik weer met al die ellende van een te hete slaapkamer en dikke voeten, krijg er nu trouwens weer last van @ Witte reus, spannend morgen je gesprek met de ex peettante ben erg benieuwd wat ze te vertellen heeft, is je vriend er ook bij? Askim waar ben je toch niet stiekum aan het bevallen he?! @ Deentje aha nou snap ik het, het lijkt me ook allemaal moeilijk het schatten van een uitgerekende datum. Als ik kijk naar die van mij dan hebben ze wel het allerpositiefste scenario aangehouden met een cyclus van 28 dagen die ik daarvoor nog nooit gehad heb dus daarom denk ik ook dat het nog wel eventjes duurt. Meiden ik ga straks maar weer eens een poging doen om me man te bellen en te vragen hoe laat hij vanavond denkt thuis te zijn. We eten vanavond taco's jammie! Had opeens erg trek in knoflookachtige dingen, heb net al een paar plakjes salami op en ben alvast begonnen met het stokbrood op te eten met Alliolli en dat is zoooooooo lekker! Ik probeer d'r uit m'n buik te laten stinken, nieuwe tactiek
Meiden ik had sinds vanochtend m'n mobieltje niet meer gecheckt, ik schaam me dood, slechte buddy ben ik maar dan toch hier het buddynieuws van Askim van 12.24 vanmiddag. ***********Buddynieuws************ Vanochtend om 04.30 vliezen gebroken, kleine heeft in het water gepoept. Sinds 05.20 in het zh vanaf die tijd ook weeen. Best heftige pijn. Nu 4 cm ontsluiting. *************Einde Buddynieuws******************[/color] Ik had 4 smsjes waaronder deze dus.......heel spannend allemaal voor Askim zal haar gelijk nu terug sms'en.
Askim Spannend zeg ! Ook Nieuws van eerlijk beertje: hoi anastasia, ze ligt nog in het umcg op de kinderafdeling dat kan ook nog wel 4 wkn duren....zolang duurt de antibiotica en ze heeft ook nog een stoma(wel tijdelijk)...maar ze is wel van de intensive care af en dat is al heel goed en ze begint zelf wat te drinken en wat ze niet op kan gaat via de sonde naar binnen....ook houdt ze zichzelf goed op temperatuur....ik heb geen tijd om bijna tereageren sorry maar het is een heel gereis naar groningen voor ons als ze straks thuis is heb ik vast meer tijd!heel erg bedankt voor je belangstelling! gr eerlijkbeertje
Lafo met de termijn echo die je in het begin gekregen ehbt kunnen ze op de dag zien hoelang jij zwanger bent, omdat er dan elke dag iets gebeurd met je kleintje. dus die datum zal toch wel kloppen.... maarja.. misschien alleen maar beter dat mijn vk het op de 19e houd heb ik nog iets langer de tijd voor ik word ingeleid.. want dat wil ik toch echt zien te voorkomen Askim spannend! dan zul je nu wel bijna je kleintje vats ehbben of heb je inmiddels al vast! ik wil ook !
Dit klinkt gelukkig een stuk beter dan haar eerste berichtje, maar wat vreselijk schrikken zeg als zoiets je overkomt. Ik wens haar gezin veel sterkte toe, komt allemaal goed zo te lezen
Ja alhoewel ik toen met de termijnecho ook een aantal andere datums zag uiteenlopend van 21 mei t/m 25 mei maar ze hebben het toch zo gehouden.
wat heftig zeg van eerlijk beertje! gelukkig gaat de kleine goed vooruit! hoop echt dat ze snel mee naar huis mag! dan heeft ze zelf ook eindelijk wat rust!
hmmmm madam wilde niet in bed slapen, maar nu ze hier staat in de maxicosi slaapt ze wel. Gekke griet, ga haar zo als ze goed in slaap is maar in bed leggen... @Will: je hebt er echt zin in om naar Nl te komen hé? @Deentje; thnx, ja blyf ook steeds foto's maken, vind t zo leuk hihi. lekker geshopt ook zie ik! @neia: Luna is nu uit maat 44, hoera! Ze heeft nu maat 50, en van dat rose setje op de foto maat 56. is nog iets te groot, maar als ze echt maat 56 heeft, is t al veel te warm om dat aan te trekken, en dat is een reteduur pakje is je ukkie al wakker? @lafo: haha, jy bent dus ook al zo baby-kleertjes verslaafd Ik moet me echt inhouden joh! Enne uitstinken, whaha, ben benieuwd of t werkt. Miss houdt ze wel van knoflook @lafo: nou ja beter laat dan nooit @Askim: zet em op meid, je kan het! Hoop dat je ukkie er inmiddels al is! @anastacia; bedankt voor het buddynieuws! Hier net lekker chili con carne gegeten (met volkoren ryst, gezond hè ), maikel komt zo thuis, hy was beunen. En dan ga ik lekker sporten! Zo ik ga een poging doen madam in bed te leggen. Wish me luck
zo ben net weer wakker vanaf half 5 geslapen met manlief pfff was zo moe nu ga ik hem overhalen een lekker ijsje te halen heb daar zon zin in en het weer is zo lekker
hebben de mamas hier enig idee wat ik laura kan geven voor haar darmen? Ze heeft sinds zondag geen poepluier meer gehad, En heeft echt enorm pijn in haar buik! ze krijst af en toe hartverscheurend, overstrekt zichzelf en laat dan alleen wat windjes zo zielig! Ik gebruik al cinababy voor de krampjes en nu ook dat kiddicol voor de ontlasting zacht te houden.. maar het helpt allemaal niet... het is zo enorm zielig, en ik heb geen idee wat ik voor haar kan doen. Op mijn arm houden en warme kruik enz helpt overigens ook niet!
deentje haha lang dun en grote voeten dat trekt wel weer bij haha vondt het wel grappig iniedergeval is het een droppie! witte reus wauw dat doe je goed nog maar 3,5 kilo te gaan ice en witte reus ja ik heb de speedy xs pappilon maar ik haat de kleur mosgroen en dat is dat dekentje vondt het eerst wel mooi maar toen dacht ik nee wil wat rose! vindt het wat frisser staan dus heb het nu opgemaakt met witte lakentje en rose dekentje met dat blauwe ruitje van binnen vindt ik het iets meer voor een meisje maar smaken verschillen veel mensen denken dan ook dat we een jochie krijgen omdat de kinderwagen geen rood of rose heeft en als ze me een beetje kennen heb ik altijd iets met rose maar heb de wagen gekocht met het oog op een jongen of een meisje neia ligt eraan soms doen ze zeer in de vrom dat me buiik zo straks staat en soms moet ik gewoon ff rustig ademhalen en is het gevoel weer weg heb nu wel weer darmkrampen maar heb de bami opgewarmd van gisteren kan ook nog ice wat schattig! bij de h&m hadden ze ook weer zulke lieve dingetjes met hoedjes en schoentjes erbij ff naar de wc
Pfff, m'n darmen lijken wel helemaal van slag af. Winden, de hele tijd zo'n ik-moet-poepen gevoel en pijn in m'n onderrug. Gatsie... nou als dit voortekenen zijn laat het dan ff doorzetten, en als dat het niet zijn, laat het dan ophouden! (ik ben verder niet veeleisend)
Het is niet een hele stomme opmerking van de verloskundige hoor, want ik had het al eerder gehoord dat de buik onrustiger is na zoveelste zwangerschap (en ik ben natuurlijk al drie keer zwanger geweest) Alleen ik had gehoopt dat als ik aangaf dat ik wel zes á zeven harde buiken in een uur had, dat ze dan zou zeggen dat er wel degelijk iets gaande was, maar dat maakt dus niet uit, jammer genoeg! Wat een geruststelling dat dat gewoon kan als je naar het ziekenhuis wil, fijn zeg!