Hallo allemaal, Hmmm met 2 kids is het toch niet meer haalbaar om hier alles bij te lezen, hoe graag ik zou willen. Maar ik denk wel aan jullie. Dus in dit geval maar weer een egobericht. Vandaag was hier open huis ofzo. Had vanmorgen besloten om even wat te gaan schilderen, maar ik was nog niet begonnen of de inloop begon. Huisarts, verloskundige, opa's en oma's het was niet bij te houden. Zelfs de kraamhulp kreeg nog niet de kans om te zuigen en dweilen. Zenne drinkt nu echt een stuk beter, overdag kan ze zich goed op temperatuur houden, 's avonds en 's nachts nog met kruikje. Haar gewicht is netjes, ondanks het weinige drinken in het begin is ze niet teveel afgevallen Vanaaf al de eerste stress gehad, wist ff niet hoe ik het moest aanpakken met 2 kids. Marc was met de hond het bos in dus ik was alleen met ze thuis. De bekleding van de banken was in de was, dus ik moest Zenne boven verzorgen en voeden toen ze wakker werd. Ik liep met Quinn en Zenne naar boven, maar was de fles van Zenne beneden vergeten. Ik durfde ze niet samen boven alleen te laten, maar durf ook niet met een van hun de trap af (Quinn is me nog te zwaar en soms ben ik een beetje dizzy op de trap). Toen toch maar de huilende Zenne mee naar beneden genomen, ging gelukkig goed. Is toch wel wennen met 2 ukkies hoor.
********Buddynieuws********** Net een smsje gehad van Askim; Vanavond om 19.32 zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige zoon Devrim. Na 13 uur heftige weeen is Devrim uiteindelijk met een spoedkeizersnee geboren. Hij weegt 3675 gram en doet het goed. ************Einde Buddynieuws********** Askim van harte meid met jullie zoon en wat een bevalling ook weer zeg
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Tussenstand: Jongens: 17 Meisjes: 17 En meiden die nog moeten bevallen: 16 mei: Deentje (Dena) - 22 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon  thuis + bv - 1e kindje - meisje 21 mei: Neia  27 jr  zh + bv 1e kindje - j/m 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 26 mei: Nazli21  22 jaar  1e kindje  jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 2 Meisjes: 6 Onbekend of verrassing: 1 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Neia & Lafo Nog maar 9 te gaan
Evelien, wat goed van je! Zonder kleerscheuren.. en nog gefeliciteerd he! Crafty, ik vond bij Sam die catheter ook zo vervelend, heb daar zelf toen paracetamol voor geslikt. En wees blij dat je het trekken en duwen niet hebt gevoelt. Linda, ik vind het ook erg wennen met twee kids. Ik ga dus echt niet met die twee tegelijk een trap op of af. Vanaf as maandag ben ik weer alleen dan gaat mijn Mark werken. Ik verschoon ze op de keukentafel of in de box (of Fay op de bank)
@ Fiona zo wel heftig dan die voorweeen, ik heb geen idee hoe dat moet voelen. @ Crafty mooi verhaal van je bevalling, lijkt me toch wel heftig een keizersnee als ik jouw verhaal zo lees. Mooie foto van je meisje, trouwens ook een hele mooie naam @ Evelien, welkom thuis meid en leuk om te lezen dat alles goed gaat, zal zeker even wennen zijn en mega goed van je dat je de "kleine" er zo snel hebt uitgeperst zonder kleerscheuren! @ Neia gelukkig meid dat je de beeb weer voelde, ik heb een doptone en ik gebruik die ook nog weleens hoor als ik onzeker ben. Geen wee hmmm misschien stilte voor de storm, morgen is jouw dag Ik denk dat ik morgen even naar m'n man z'n werk ga, ik kan nog wat administratiefs doen voor hem en iedere afleiding is welkom! Het lijkt me ook heel raar hoor zo'n kleintje in je armen te hebben, straks zijn wij Neia nog even meid. @ Sjaandiaan die had van mij ook wel een uitbrander gekregen hoor! Zo meiden ik sluit af vandaag, gelukkig met goed nieuws van Askim. Wel raar zij is al bevallen en we waren dezelfde dag uitgerekend en het kwam ook heel plots bij haar dus je ziet het meiden, de ene dag zit je zonder en de volgende dag met zonder een voorteken or whatsoever. Welterusten!
Askim van harte gefeliciteerd, fantastisch! Hier is de kleine nog altijd mega-druk met bijbehorende steekjes enzo, maar nog geen echt werk hoor. Zag inderdaad wel dat het volle man is vanacht, maar 't zal wel niet gaan helpen denk ik zo.
Nou ja, ben er nog steeds onbewust van overtuigd dat het 's nachts gaat beginnen, dus wellicht morgen wƩl nieuws, al reken ik er niet op.
o ja, ik wilde toch die nieuwe magnum proberen.. Vond hem vandaag bij de Jamin. Hij is kleiner dan de normale maar is wel errug jammie (ik moest dit ff delen)
Nog maar 8 baby's te gaan? Is idd. nog een klein clubje over. Mijn kraamverzorgster zei dat frietjes eten soms wel eens kon helpen om weeen op te wekken. Zelf geloof ik er niet zo in, maar wellicht geen vies idee voor jullie om eens te proberen haha.
Askim gefeliciteerd met Devrim! Helaas een keizersnede, maar eindelijk is jullie mannetjes er! Geniet van elkaar lindatjuh kan met voorstellen dat je ze niet samen mee durft te nemen naar beneden, wel wennen denk ik met 2 kleintjes. evelien, heerlijk weer thuis... nog wel rustig aan doen hoor En eerlijk beertje vertelde ook nog het volgende : ( want iemand vroeg aan mij of ze NEC had, maar ze had dus het volgende) he anastacia ja bij de geboorte heeft ze zuurtstof gebrek gehad dus ook de orgenen hebben een opdonder gehad met name ook de darmen dus er is een stukje darm verwijderd en nu heeft ze tijdelijk een dubbellopse stoma om de ene kant van de darm te laten rusten na ong 3mnd of eerder kan die worden opgeheven....verder heeft ze een infectie en een bactierie bij haar waar ze de antibiotica voor krijgt maar het gaat nu weer gelukkig wat beter..... gr eerlijkbeertje hier ligt Laura inmiddels weer te slapen, ben benieuwd hoe het morgen gaat! morgen druk met bezoek, hoop niet dat ze dan ook zo gilt van de buikpijn, vind ik zo zielig! En smiddags meot ik ook nog weg, dan passen mijn ouders op haar, hoop dat dat allemaal goed gaat, maak me zorgen om haar buikje.. En Deentje met borstvoeding kan het 1 luier per dag zijn of 12 ,maar met flesvoeding moet ze wel 1 poepluier per dag hebben..
Askim en man van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Devrim! Klinkt als een erg heftige bevalling. Hopelijk is nu alles goed met jullie! X Neia
Crafty, geweldig om iets van je te horen. Rosalinde is echt een plaatje. En wat een prachtige ogen heeft ze zeg! Lafo, mooi dat je al iets hebt verzonnen voor morgen. Hopelijk is het niet meer nodig, maar wel mij op de hoogte houden dan he?! Linda, logisch dat het nu wennen is met een 2e erbij. Praktisch gezien lijkt het me inderdaad moeilijk. Maar natuurlijk heb je het weer goed opgelost, super. Wat een geweldig schattige foto zeg, echt helemaal wakker! Anastasia, klinkt als een druk dagje morgen. En als Laura zich niet lekker voelt zou ik gewoon de kraamvisite afzeggen hoor. Dit moeten ze maar begrijpen. Daphne, klinkt erg lekker de magnum. Jammie. Onsukkie, wie weet is je kindje er morgenvroeg gewoon. Raar idee he? Fiona, jeetje wat raar, zo in 1 keer zoveel pijn. Maarja dat klinkt als flinke voorwerk dan. Nog 9 baby's te gaan. En ik ben de enige met een verrassing zo te zien, spannend! Hier gaat alles goed. Ik kan alleen niet slapen, maar zal zometeen vast wel lukken. Ik heb flinke druk van ondere, echt raar. Hopelijk prikt de kleine zelf de vliezen door vannacht, haha . Trusten meiden, tot morgen! X Neia
askim havy meid maar gefeli met jullie zoon ! ja lafo vondt het ook wel ff schrikken zo erg heb ik het niet eerder gehad gelukkig 1 malig heb nu nergens meer last van oja wel ik zat de voetjes van me vriend te doen (jaa ik hoe gek kan het ook wie is er nou zwanger) en toen werd me thirt nat kijk ik druppelt me tiet gewoon! ieeuwuwwwww dus alles is nu op gang aant komen ofzo dat ik alsnog met volle maan ga bevallen nou ik hoop het zal wel grappig wezen nou meiden ga slapen oja lindaa smelt! tot morgen althans...
morning meiden ik geef het op kan al vanaf 4 uur niet meer slapen piepzooi! nou zit ik dan als laastse en als eerste vandaag pffff nou hier is alles rustig verders hopelijk krijg ik zo nog wat slaap zodat ik terug me bedje in rol
hmm niemand te bekenne hier en ik verveel me nu al! ben jarlours me ventje ligt heerlijk te slapen en hj had nogwel ontbijt op bed beloofd nu moet ik nog miniaal 3 uur w8ten tot ik dat krijg hmm ga me bed weer in mischien dat ik nog wat bij kan slapen ook al denk ik van nie pfff vervelend dit man en ik ben echt iemand die me slaap hard nodig heeft oja hier vaancht met tshirt aan geslapen zit er een hele grote opgedroogde vlek op me shirt ja me tietjes doen het goed althans alleen links nog niet waar haal ik van die compressen? wist niet dat het zon kliederboel kon geven aan je kleding
goedemorgen meiden! Hier een redelijke nacht gehad.. en weer wakker geworden zonder krampje Askim van harte gefeliciteert met je zoontje! Crafty wat een verhaal.. lijkt me indd. geen pretje een keizersnede. Fiona wat klote dat je zo slecht geslapen hebt misschien vanmiddag even lekker een dutje doen? en is t al tijd voor je ontbijtje op bed? eetsmakelijk