Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook nog geen verandering.
    Vannacht alleen niet zo goed geslapen. Ik werd veel wakker, ook af en toe van weeen, maar niks heftigs.
    Dus vanmorgen nog even in slaap gevallen.
    Vandaag is DE dag waar ik al 9 maanden naartoe leef. Echt raar! Ik had nooit verwacht dat ik dit zou halen.

Vannacht met volle maan helemaal geen baby geboren? Is toch raar... :rolleyes:

Deentje, zelfs bij jou niet. Ik ben benieuwd wat jouw datum dan wordt.

Witte reus, ahhhhhhhhh wat is Bram een schatje! Echt een super mooie foto. Kun je zeker trots op zijn.
    Beln dat de bv niet genoeg oplevert, maar gewoon doen wat voor jou en Bram het beste is hoor. Je moet in deze tijd ook kunnen genieten.

Onsukkie, geniet er maar van dat je nog zo goed slaapt. Dat wordt straks wel anders. ;)
    Veel plezier bij de vk vanmiddag.

Lafo, 7 uurtjes slapen? :confused: Ik ben jaloers.
    Ik moet dinsdag pas weer naar de gyn. Of als ik de kleine minder voel natuurlijk. Maar hopelijk ga ik daar eerder heen om te bevallen. ;)
    Ja, raar he dat zware gevoel? Volgens mij is het nu wel een beetje weg bij mij.
    Mijn beste vriendin komt straks hier lunchen, ze neemt een uitgebreide lunch mee, super lief! :D

Fiona, misschien dat je niet kon slapen doordat je gister nog zo laat een dutje hebt gedaan? Echt balen. Hopelijk ben je nu nog even in slaap gevallen.
    Jij bent inderdaad gek dat je de voetjes van je man gaat doen. ;) Moet andersom hoor.

X Neia

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Lekker dat je weer thuis bent en dat alles zo goed met jullie gaat. En ik vind je errug knap! Ik had het over een achtponder bij mij, maar als mijn uk een negenponder is, ook geen probleem voor mij: Jij kan het ook! (alleen die kleerscheuren he, maar goed: ze kunnen naaien!)

@fiona: heeft die kleine geen driedubbele salto gemaakt in je buik dat het zo'n pijn deed? Ik krijg niet echt het idee dat dit voorwerk was bij jou, want een wee (en zeker een voorwee) duurt toch niet zo lang? Flinke paniek bij je schoonmoeder hahaha, dat zou ik er ook niet bij hoeven hebben zeg!

@crafty: Persoonlijk vind ik dit ook een heel uitgebreid bevallingsverhaal, maar als ik jou zo begrijp kan ie nog langer of niet? Daar ben ik ook benieuwd naar! Toch lekker weer in je eigen omgeving al kom je wat lastige obstakels tegen zoals je bed in en uit komen. Fijn dat je veel hulp hebt. Geniet ze!

@lindatjuhhh: niks te danken! Het went snel hoor, het verzorgen van twee kids tegelijk. Lekker uitproberen, dan vind je al snel je eigen weg.

@Askim: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Devrim!

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zeg dat nou niet!

Alhoewel, hij is wel kleiner, dus dan mag je er twee! :)

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heerlijk hoor, al die babyfoto's! Prachtig!

@witte reus: Nee, geen bezichtigingen in het verschiet. Wachten, wachten, wachten!

@onsukkie: Hier gisteravond ook erg veel last gehad van steken in mijn muts, voelde erg vervelend toen ik in het café zat.
    Ja, hopelijk mijn laatste cafébezoekje voorlopig. Normaal ga ik bijna elke week op dinsdag, maar ik was afgelopen twee weken niet meer geweest omdat ik geen fut had om van de bank af te komen. En gisteren had ik ineens zoiets van:"Laat ik vandaag lekker gaan, dan ben ik er nog even uit! Was wel gezellig ondanks de steken dus!

@fiona: hier nog geen lekkende prammen! :)

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga je toch feliciteren met je 40 weken! :)

Vreemd he dat er geen beeb geboren is vannacht? Ik had het er nog over met de verloskundige. Zij vertelde dat als ze met volle maan dienst had, dan had ze het altijd druk! Ik zal volgende week wel vragen of het idd druk is geweest.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Is iedereen weer terug naar bed? :( ;)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, was ff een bakkie koffie doen bij m'n moeder. Nou ja, geen koffie... maar verder niets nieuws helaas. Ben maar ijs gaan eten, is ook belangrijk nietwaar.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    ijs is idd héél belangrijk! Zulke dingen moet je echt even bijhouden anders vergeet je het nog! En dan denk je a/h einde van de dag:"mijn dag is niet compleet!" :)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja precies, dat kunnen we natuurlijk niet hebben he. Maar nu is het ijs op, dus ik moet straks boodshappen gaan doen. Bah!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geeft er net nog even een hond over. Ik kan m'n lol wel op vandaag. Als het opgedroogd is (heb het wel opgeruimd hoor, maar de vloer is nog nat) zuig ik ff en dan de dweil er maar ff langs. Net of ik niets beters te doen heb (eigenlijk is dat ook zo).

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben net weer wakker gelukkig offf me moeder komt

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Niet gezellig?

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    *inbraak*

ik ben een augustus 2007-mama, maar ik leef zo mee met alle bijna-bevallen medemama's, misschien ook wel omdat het hier alweer bijna een jaar geleden is. Iedere dag spiek ik een paar keer of er alweer eentje is bevallen. Als ik jullie verhalen zo lees, herinner ik mij ook weer alles! Daarom voor alle mama's die nog moeten bevallen: heel veel succes met de laatste loodjes, jullie lopen ook echt helemaal tot op het laatste door zeg!

En natuurlijk voor alle bevallen mama's: proficiat met jullie kindertjes!

*einde inbraak*

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gelukkig heb je je ijsje al op, anders had je er misschien geen trek meer in gehad! :confused:

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach welja, ijs kan altijd. Haha.
    Ik ga maar ff stofzuigen, van dat forum word ik alleen maar ongeduldiger.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dank je kuki!
    Ik denk dat ik dat ook heb, dat ik zo af en toe blijf lezen. Leuk voor de herkenning!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Als ons huis klaar is, willen wij ook een konijn (buiten) Of is het beter om er twee te hebben?

Zelf heb ik altijd cavia's gehad en dat is volgens mij toch anders.
    Kun je konijnen net zo makkelijk tam maken?

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daam, lekker dat je gister nog even naar het cafe bent geweest. Maar dit was de laatste keer hoor. :evil: ;)
    Ja echt raar, misschien is het wel druk geweest bij onze vk's/gyns maar niet door ons helaas.
    Wij hebben ook een konijn. Ik weet niet wat jij onder tam verstaat. Maar wij hebben geleerd waar ze wel en niet mag plassen en poepen. En verder wil ze heel veel knuffelen. Maar verder reageert ze niet echt op haar naam ofzo. Onsukkie, zal er vast meer ervaring mee hebben.

Onsukkie, wat voor ijs heb je op? Mmmm heb ook wel zin in ijs.

Fiona, lekker dat je nog even hebt geslapen.
    Komt je moeder zomaar langs?

Kuki, bedankt meid!

Ondertussen heeft mijn oudste broer al gebeld en mijn moeder.
    Die komt voor de zekerheid even kijken vanmiddag, haha :) .
    Ik heb het gevoel dat de kleine voorlopig nog niet komt.
    Misschien dat hij/zij weer tot het weekend wil wachten. ;)

X Neia

19. Hey..
    Las ff over konijnen..
    Wij hebben er 2. Die kunnen niet bij elkaar in het hok omdat we ze apart gekocht hebben, maar we hebben ze zo tam dat we ze lekker los in de tuin kunnen laten lopen..

Geweldige beesten..

Succes allemaal nog met de laatste loodjes..

x een aanstaande juli-mama

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Onder tam versta ik dat ze niet bang zijn voor je en dat ze je niet bijten. Ik verwacht niet dat een konijn naar zijn eigen naam luistert. Het leukste is natuurlijk dat ze het prettig vinden om te knuffelen.

Willen ze je dikke buik nog even zien?

Deel Deze Pagina