Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Thanx! en jij nog even geduld hé! ;)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Konijnen zijn wat minder tam dan cavia's en je moet ze eigenlijk wel per twee houden, omdat het echte groepsdieren zijn. Maar als je er genoeg tijd en aandacht aan besteed zijn het super lieve dieren hoor!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Die rode van Festini.
    Heb de woonkamer inmiddels gedweild, doet best zeer om en nabij schaambot. Maar gewoon doorgaan, misschien zet het wat in werking (haha, erg he).

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daam, ja die van ons is echt niet bang en kan lekker in de tuin lopen. En ze komt ook echt naar je toe als je langs het hok loopt.
    Het knuffelen is nog het lekkerst, en als je dan op houdt zit ze te kijken alsof ze wil zeggen: he ga eens door. Echt schattig!

Onsukkie, haha inderdaad gewoon doorgaan.
    Ik kom de trap nog maar nauwelijks op en af, maar ik blijf het doen, wie weet. Ik dacht altijd van tevoren: oh dan moet ik voorzichtig zijn anders wordt de vloerbedekking op de trap nat. Nu zit ik er bijna op te hopen. ;)

X Neia

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden nu al aan het ijs ;) :confused:
    Krijg er natuurlijk weer trek van, hmmmm die van Daphne klinkt ook erg lekker.
    Maar een perenijsje is ook niet verkeerd.
    Ga straks eens kijken wat ik bij m'n man op z'n werk kan scoren, dwz naast z'n werk zit een cafe/snackbar en daar hebben ze vast wel iets lekkers voor zwangere vrouwen :D

Neia jij veel plezier en ja ik denk ook dat het nog wel even duurt, zullen wij dan maar samen bevallen ;)

Daam je hebt groot gelijk hoor dat je nog ff naar de kroeg gaat, ik pak ook alles aan om maar even eruit te zijn.

Fiona hehehehehhehe slaapkop ;)

Onsukkie ik word ook heel ongeduldig van 't forum, dus probeer wat andere dingen te gaan doen en de laptop flikker ik even in een hoek ;)

Ik ga naar m'n man z'n werk, ff bijklussen ;)

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pfff onze kleine meid heeft sinds vanmorgen 6.45 echt pas 15 minuten geslapen.. en ze heeft zelfs net de fles gehad...
    Werd wakker terwijl mijn schoonmoeder en haar zus op bezoek waren.. En het was ook haar etenstijd.. dus mijn schoonmoeder springt nog net niet voor me om haar op te pakken maar het scheelde niet veel :)
    Toen ik zei dat ze ook wel het flesje kon geven was ze erg blij ( heb ik ook weer een goede daad gedaan.. )
    maar sinds die fles om 11uur is het weer alleen gehuil.. zo zielig..
    Ik wou dat ik eens wat kon doen voor die krampjes!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das echt wel het nadeel van het forum vind ik, je gaat er dan zooooooo mee bezig, dus ik probeer me maar met andere dingen bezig te houden, dan gaat de tijd toch net even wat sneller.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He get, wat zielig... ze schijnen er overheen te groeien, maar tot die tijd moet er toch wel een soort van oplossing zijn lijkt me?

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anastasia, heb je het cb al gebeld, of kan dat niet zomaar?
    Echt zielig zeg!
    Je hebt wel weer een goeie daad verricht bij je schoonmoeder. :D

Lafo, veel plezier bij de afleiding op het werk van je man. En natuurlijk ook bij de friettent ernaast. ;)
    geniet ervan.
    Oke, wij gaan gewoon samen bevallen, tegen die tijd zijn onze andere buddy's weer op de been en kunnen we hun smsen.

Onsukkie, ja afleiding zoeken is het beste, en dan af en toe hier kletsen is natuurlijk extra gezellig.

Ik ga even beneden wat opruimen.

X Neia

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan het toch niet laten om telkens even langs te komen.
    Moet nu even wachten tot het dweilwerk op de bovenverdieping droog is, dan ga ik de 2 trappen ff poetsen/dweilen en daarna mag ik bevallen.

HOOR JE DAT UKKIE!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden neia en onsukkie jullie weten dat de moeder/dochter band niet optimaal is ze was in de buurt dus belde ze of ze langs kon komen , tuuurlijk no problem me man was er toch niet
    maar enkelt weer geklaag en gelamanteer ik zei dat ik me niet zo lekker voelde omdat ik nbijna niet geslapen had vanacht : ooooo ik ook ben zo moe heb ook de halve nacht niet kunnen slapen : hallooowwweeeeee! nou dat was dus een anderhalf uur bezoek vol geklets over iedereen en toen ze weg was kwam me man ook ik zeg ene oor in andere oor uit
    het enigste posi was dat ik te horen kreeg van na 11q dgaen overtijd zouden ze haar op maandag inleiden maar op zaterdag ochtend om 8 uur braken de vliezen en om 2 uur smiddags was ik er
    nou daar teken ik ook wel voor alleen dan niet voor die 11 dagen overtijd

hier moet ik vanmiddag ook op controle bij de vk om 3 uur pff heb steeds wat kramp in me onderug en me buik voelt ook lekker zwaar lekker misselijk erbij dus beep kom maar gauw

het is wat he lafo ik voel me ook zon klaag echt ik heb alles wat je je maar kan bedenken wat voor kan komen in een zwschap moeiheid misselijk uitslag ect ect ect echt vanalles heb ik gehad
    alleen de beep die doet het uitstekend een zwschap volgens het boekje
    riep altijd ik wil er 2 maar daar kom ik toch langzaam op terug ...

hier luisteren me konijnen wel naar hun naam het zijn net honden ontdeugend dat ze zijn en weten donders goed wat wel en niet mag! als ik de ene ze naam roept omdta die naar de woonkamer glipt waar ik een duur kleed heb liggen en dat vindt die nogal intressant dan roep ik ze naam en dan staat die stil en gaat die heel langzaam achteruit ze kooi weer in echt moet je zien zo lachwekkend

konijnen is het leukst als je ze met zijn 2en houd maar je krijgze dan wel minder tam alleen hangen ze echt aan jouw heb ik gemerkt sinds wij een andere erbij hebben gehaald komen ze nooit meer bij me liggen ect ect

oo meiden heb echt krampjes .... hmmm

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ukkie hahaha ik dacht ook gisteren wil de ramen nog zemmen en me gordijnen kunnen ook wel ene was beurt gebruiken in de slaapkamer , maar achteraf denk ik laat maar...

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He jij ook naar de VK vandaag, ik moet om half 4. Laat voor mijn doen, meestal 's ochtends.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik kan die gordijnen er hier niet afhalen zelf, maar anders... want die zijn zwart aan de onderkant van de katten. Maar m'n vloeren zijn nu schoon en m'n trap ook, dus huppakee ik ben er klaar voor, komen uk!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het salaris van m'n man is echt laat deze maand, heb het nog steeds niet... normaal de 20e. Maar zit vakantiegeld bij deze keer, misschien is dat het.

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Askim: gefeliciteerd met je ZOON! Pff een spoedkeizersnee......Hopelijk herstel je snel.

Anastasia: wat zielig dat Laura zo last heeft van haar buikkie. Heb je al cinababydruppels of sab simplex geprobeerd? Schijnt erg goed te helpen bij krampjes.

Wittereus: wat een scheetje! Jammer van de bv maar gelukkig weet je nu waarom je mannetje ontevreden is. Groot gelijk dat je voor de fles kiest dan.

De laatste mei-beebjes: KOM MAAR! Het mag nu echt wel hoor, buiten is het véél leuker!

Gisteren voor controle bij de kinderarts geweest met Nieve. Het gaat super met haar. Arts was zeer tevreden! We hoeven ook niet meer terug.
    Uit alle onderzoeken is geen duidelijke infectie naar voren gekomen dus waarschijnlijk was ze gewoon erg aangeslagen door de zware bevalling. In ieder geval is daar nu helemaal niks meer van te merken.....

Ik ook nog ff spammen... :)
    In het grote bad....

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een schattige foto van Nieve zeg!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hannah wat een schatje

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Deentje is niet online geweest of wel?

Is ze misschien bezig?

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    cinababy enzovoorts het helpt helaas allemaal neit!

Deel Deze Pagina