hoi hoi.. neeh helaas nog erg rustig hier was er vanmorgen wel ff! maar net wat vele van jullie al zeiden.. afleiding zoeken! op t forum ben je er zo mee bezig de hele tijd. dus ben ff lekker naar de kapper geweest... en met mijn moeder ff de markt over.. heb af en toe wel last van krampen.. maarja dat is echt nog helemaal niks Hannah wat een leuke foto van nieve zeg.. met die badeendjes haha echt schattig! las net iets over ijsjes? dat ga ik zo ook maar eventjes halen vriend wil ook wat leuks gaan doen.. maar ik ga echt niet meer fietsen of ver lopen.. dus maar ff kijken.....
Ja dat lijkt me wel wat, en dan van't weekend allemaal een ukkie in onze armen. Volgens de buurvrouw ga ik zaterdag de 24e bevallen.
Nou ik ga zo eerst maar es naar de VK en dan hoop ik dat ik manlief zover krijg vanavond nog iets leuks te gaan doen. Al is het maar een rondje rijden ofzo. Heb het huis alweer schoon, dus wat dat betreft heb ik niets te doen mere.
rondjes rijden vindt ik ook heerlijk buddy echt als ik me verveel zeg ik tegen me man zullen we een rondje gaan rijden idd door de dropjes heen en andere mooie wegen vindt het heerlijk lekker onstspannen maar dan moet hij wel rijden anders vindt ik er niks aan nou ben ff naar de supermarkt heen gewaggeld en ga zo maar eens aan op de vk ben benieuwd
Tja, ik heb helaas geen rijbewijs, dus hij moet sowieso rijden. Nu we nog een lease auto hebben vindt hij het ook niet erg om zo nu en dan een rondje te doen. En dan vooral op zoek naar weggetjes waar we nog niet geweest zijn. Dorpjes, boerderijen. Laatst hadden we op een ritje meerdere hazen gezien, jongen ganzen, van allerlei soorten vogeltjes, echt super leuk!
Haha, een van de honden ligt echt ontzettend goor op een bot te kauwen. Je zou er haast misselijk van worden. Maar ja, hij geniet er helemaal van...
Me man die hoopt dat ik niet voor de 30ste ga bevallen, want dan krijgen we de sleutels van ons nieuwe huisje en dan kan ik naar me ouders gaan en hij gaat zich bezig houden met het klussen. Maar ik ben het zaaaaaaat, oke ik ga me niet meer bezighouden, maar ik hoop echt iedere keer dat ik me vruchtwater verlies of slijmprop met bloed verliest. Ukkie is mega druk hier, misschien een voorteken.
Moet morgen naar de gyn, ik zie wel wat ie gaat zeggen, ik durf ook niet meer op het weegschaal te staan, doe ik al 2 weken niet.