*breek even in * HE Danjo wat klote meid*.. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.. Liefs en dikke knuffel Sam
ik werk net bij een nieuwe bedrijf 5 dagen van 5 uur dus 25 uur per week maar wil nou al de woensdags vrij als ik een dikke toeter krijg weet niet of het erin zit maar 5 dagen werken wil ik gewoon niet als ik moeder ben financeel is het te redden dus ik hoop dat ik over een jaar gewoon 4 dagen van 4 uur kan werken
lieve Danjo wat een verdrietig nieuws, je was wel voorbereid, maar ik vraag me af of je ooit echt voorbereid kunt zijn op het verlies van een zo gewenst vruchtje. Lieverd heel veel sterkte!
****inbraak**** verdomme (pardon) Danjo, meis ik weet niet wat ik moet zeggen eigelijk! Ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte wensen. Hele dikke knuf meis! denk aan je ***uitbraak***
Och Danjo , Wat balen zeg ( is zacht uitgedrukt). Ik had gehoopt op beter nieuws, maar het mocht niet zo zijn. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs Evelien
He gadverdamme! ben er ff stil van. . . . . Danjo een grote hug voor jullie tweetjes en heel veel sterkte gewenst !
Lieve Danjo, Heel veel sterkte meid. Ik weet hoe gewenst dit voor jullie was en het is vreselijk oneerlijk dat het niet goed mocht gaan. Veel sterkte ook met de curretage en het herstel erna, het verwerken van jullie verdriet etc. Weet verder eigenlijk niet zo goed wat te zeggen... Liefs Friendly
Danjo, wat erg voor je. Heb er echt geen woorden voor. Verschrikkelijk gewoon. Hoop dat je het een plekje kunt geven. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Veel liefs en een knuffel Ingeborg
Hey Danjo, wat een verdrietig nieuws zeg Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk hebben jullie snel weer goed nieuws!
lieve danjo, wat een rot nieuws, meiske toch. heel veel sterkte voor jou en je mannetje voor nu en voor de komende dagen. liefs Willie
AAAhhh danjo Ik heb vanmiddag letterlijk lopen bidden voor je! sterkte meissie ik denk aan je! dikke *knufffff*
oow wat erg voor jullie! helaas heeft al het duimen niet mogen baten... heeeeeeel veel sterkte de komende tijd! doe rustig aan en denk aan jezelf!
danjo meid ik heb er geen woorden voor.. wens je heeel veel sterkte. ongelofelijk ! anoul jij ook sterkte met je bloed verlies! had je al een echo gehad? of nog helemaal niet. ik heb heel veel steken in me onderbuik. vaak links onderin. maak me ook wel zorgen misschien morgen maar vk bellen. maar wil niet bellen voor zulke dingetjes.. maar doe het denk toch maar. heb gewoon een paar keer per uur en steekje. niet echt pijnlijk. maar je denkt gelijk erge dingen.
meiden ga lekker weer julie ding hier doen en lekker beppen over jullie zwangerschap wens jullie allemaal al het geluk van de wereld Gina en Lafo dikke knuf voor jullie en euh plannetje doorzetten he