ik krijg nu eindelijk wat pijnlijkere harde buiken.. doet dan echt zeer onderin de buik.. en komt ong elk kwartier... ik hoop zoow dat t door gaat zetten! misschien dan eindelijk indalingsweeen....
haha dankje hij moest netjes gaan slapen.. en is dan erg eigenwijs.. terwijl die dan toch echt wel heel erg moe is
whahahahaa deentje ! likg in een deuk om die kleine van je ! zo nazli ik ben niet de enigste zo te zien die me verveelt erg he! ja meiden iemand moet toch gaan bevallen vanacht?! hallowwwwweeee! nazli hier ook precies die ongikramp in me onderrug een beetje zeurderig nu is het weer weg getrokken en dan komt het weer wij willen bevallen!
fiona, ik verveel me echt erg en in nederland at ik altijd bij de febo patatje met majo, pindasaus en sambal en een bami hapje erbij en daar heb ik nu trek in, juist die ongikramp komt en gaat weer weg, JA WIJ WILLEN BEVALLLLLLLLEEEEEEEEEEEN
oo maak mij ff lekker nazli hmmm heb net met moeite me bord eten op maar dan zie ik dat staan en heb gellijk zin in een vette hap
haha ja sorrie nazli idd maar dan moet ik de stad in en dat is weer zon gedoetje ga zo me salade maar opeten die ik net niet opkreeg mischien is dat een beter idee ben trouwens 2 kilo afgevallen mischien van het vocht? kan dat
hmm ik vind t nu wel erg spannend worden.. t zijn volgens mij wel echt weeen wat ik heb... zo begon bij arjen de bevalling ook..... bekend gevoel ineens