AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH *stampvoet door de kamer* heb ik een heel verhaal getypt, doet internet opeens vaag, en WEG verhaal *zucht*
ja zijn echt krampen heel laag onderin de buik.. net zoals ongesteldheids krampen.. begint heel iets.. dan word t steeds iets pijnlijker en dan zakt t weer af...
ja ik hoop ook echt dat t door gaat zetten.. vind t nu wel tijd worden wel grappig als ik morgen gebeoren word.. van arjen was ik ook precies 6 dagen overtijd.
owe okay dan komt het wel goed ik wil morgen ochtend lezen dat je bevallen bent hoor! zo saai hier anders niemand bevalt dus jij moet nu en daarna lafo en daarna de rest en daaaaarnaa kom ik pas volgens mij over 9 dagen ben ik al uitgerekent!
als alles goed gaat en ik gewoon thuis beval.. ben ik vast wel snel achter de laptop te vinden haha hoezo verslaafd !
ja ik hoop ook echt dat we voor t einde van de maand allemaal bevallen zijn... helaas moet er iemand de laatste zijn... maar zou mooi zijn als wij dit forum kunnen sluiten voor 30 mei haha!