Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ga mijzelf nog maar even voorzien van een glaasje bitterlemon....

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja doe maar, misschien zet het wel door

3. opzich als je zo naar de lijst ijkt.. zijn er niet eens zo veel die de 40 weken gehaald hebben

4. weet alleen nu niet waar de lijst is :) dat weet lafo alleen volgens mij

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja, de ukkies die wilden eerder eruit

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    yep lafo die weet het

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja nazli wij willen ook!
    o deentje neem gerust nog maar een flink glas bitterlemon meid wie weet gaat het nog sneller ( zit hier te denken om naar de supermarkt te gaan om een fles bitterlemon te gaan halen en leeg te drinken)
    hoezo verslafd aan het forum
    lafo komt niet meer terug vandaag denk ik die kan ook aan niets anders meer denken dan bevallen logisch want die loopt er nu ook al 2 dagen overheen

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    volgens mij is dit hem

10. ja stom nu.. door die weeen krijg ik weer helemaal t idee dat ik vannacht misschien ga bevallen.. maar misschien stelt t wel helemaal niks voor.. en is t straks weer rustig.. best frustrerend!

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahaha, hier ook, om naar supermarkt te gaan voor bitter lemon

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee posi blijven deentje you go gril !

nou ik ga met mannetje een rondje lopen mischien wekt het iets op?

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    En daar gaat ie weer *zucht*
    Part 1:
    @Anastacia; zelf venkelthee drinken, kotm via de borstvoeding by haar. knietjes ophoog duwen, alsof ze met opgetrokken knieeén ligt, helpt ook erg goed by luna. Enne toen Luna niet poepte de eerste week, kregen we als advies een druppel sla olie door de voeding te doen.
    Hopenlyk heb je hier wat aan!
    @Fiona: hier rose knuffels in en aan de wagen :)
    @neia: 40 weken vandaag meid, gefeliciteerd! Was wezen bodyjammen, das dansen, Was weer heerlyk! Fyn dat je beeb liet merken dat ie er was!
    @Evelien: R-E-S-P-E-C-T! Ene fyn van je te horen!
    @Crafty: wat een verhaal! gelukkig ging de operatie snel en goed, en wat een prachtige meid!
    @Askim: YEAH!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon devrim!
    @Lindatjuh: aaaaaaaaaaaaaaaah cute!
    @Wiitereus: balen van de BV meis, maar je maakt denk ik de goede keuze! En je had er zelf ook een beetje genoeg van toch?
    Enne bram is ook zooooooooo cute :D Echt een stoere vent al zeg!
    @Fiona; wie weet begint t by jou nu ook wel snel! Hoe was t by de VK?
    @onsukkie: en hoe was jouw vk bezoek?
    @Hannah: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een lieve foto! En dat matje wil ik ook gaan bestellen, had em geloof ik by babypark gezien, waar heb jy em vandaan? Ik bestel em pas als ik zelf ook in bad mag, vanaf volgende week, dan is t 6 weken geleden.-> ow zie t al, prénatal ;)
    Fyn dat alles goed is met Nieve, ben zo bly voor jullie dat alles nu zo goed loopt, dat hebben jullie ook echt verdiend!
    @katsas* kykt heel trots :D*
    Zo eerst ff plaatse hoor...

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoop echt tijdens het plassen dat me vliezen breken of ik een slijmprop met bloed zie

15. 12 hebben de 40 weken maar gehaald..

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!
    Heb eindelijk internet...jippie! Heb op de eerste paar en de nog resterende bevallingen na echt alles gemist terwijl ik er echt vanuit ging de allerlaatste mama te worden in plaats van een van de eersten...
    Heb afgelopen weekend flinke kraamtranen gehad en de griep. Ben er nu weer helemaal bovenop en ons mannetje heeft ineens ook een super-ritme.
    Ook hier werd de bv na 10 dagen minder. Met 12 dagen ben ik over gegaan op de fv en dan bijvoeden met afgekolfde melk. Kreeg er met moeite iedere keer 20 a 30 cc uit, dus dat schoot niet op. Met 15 dagen had ik ineens de pest aan de fv, ookal deed ons mannetje het er prima op. Heb boeken gehaald over bv in de bibliotheek en vanaf dat moment bleek dat de hele voorichting en start van de bv in het ziekenhuis fout geweest is. Heb Ruben vanaf dat moment weer aangelegd en me er bij neer gelegd misschien 2 a 3 dagen continu met hem bezig te zijn om de bv weer aan de loop te krijgen. Maar dat was niet nodig, ging vanaf de eerste keer prima! Af en toe loopt het al als ik aan bv denk, dus er zit echt wel genoeg in!
    Ruben is vorige week op nacontrole geweest in het zh en daar hoeven ze hem niet weer zien. Was toen in een week bijna 200 gram gegroeid. Dinsdag (dus 5 dagen later) is eindelijk de wijkverpleegkundige geweest en werd hij weer gewogen en was alweer 220 gram gegroeid. Hij zit nu op de 3 kilo grens, wat inhoudt dat ik hem niet meer wakker hoef maken voor voedingen (wat toch niet hielp want dan dronk ie niet!) Vannacht heeft meneer dan ook maar 1 nachtvoeding gehad en dat bevalt mama prima! Nu hopen dat hij dat vol gaat houden...
    Verder is het een heel tevreden mannetje, heeft nog niet een huiluurtje gehad. Huilt alleen als hij honger heeft (ergens tussen de 3 en 4,5 uur overdag) maar meestal komt ie niet eens tot huilen want hij gaat vaak eerst wat smakken en dan weet ik genoeg.
    Met mij gaat het nu dan ook lekker. Zit al onder mn zwangerschapsgewicht (moet nu al uitkijken dat de kleine er niet teveel meer af eet, heb weinig reserves...) pas al mn broeken weer, net of er nooit iets gebeurd is!
    Zal zo eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen...

Liefs Friendly

17. haha dat hoop ik nou ook elke keer.. dat ineens mijn vliezen breken.. dan weet je zeker dat je bijna bevalt.. de slijmrop verliezen zegt ook niet zoveel helaas.. dan kan de kleine nog gerust een paar dagen blijven zitten...

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi Friendly, genoeg bij te lezen dus :D

Deentje, zet 'm op he! Mijn duimen draaien voor je.

Hier nog echt wel nachtvoedingen, Fay wilt gewoon binnen 4 uur eten.

19. Heej friendly!

Eindelijk weer internet! dat heeft even geduurt zeg!
    zoals je ziet is er nog maar een klein groepje over dat nog moet bevallen... we zijn de zwangerschap dan nu ook meer dan zat ;)
    wat fijn dat t zo goed gaat met jou en je knulletje. en dat de bv alsnog zo goed op gang is gekomen!
    haha nog wel ff je banner veranderen he! eigenlijk zou je nu 39 weken zijn.. gek is dat..

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Part 2....
    @Onsukkie: jaja, dat klinkt wel als voorwerk hoor!
    @anastacia: hopenlyk helpt t!
    @Onsukkie & Fiona; allebei weer goed gekeurd, fyn hoor!
    @Lafo: wie weet meid, wie weet! Hopenlyk goed nieuws!
    @Nazli: thnx :D
    @Wittereus: oude gewicht,wat is dat :cry:
    @Deentje: waaaaaaaaaaaaaaaaaaah meid, spannend! Zou t nu eindelyk? ooooh ik hoop t zo voor je! *duimt heel hard*
    @Fiona: pffff zeg dat wel, daar baal ik altyd zo van :rolleyes:
    @Nazli: pfff ja haha, ben gelukkig alweer byna klaar!
    @lyst: ja idd, nu je t zegt, zyn er weinig met 40 weken of overtyd geboren! Allemaal van die nieuwsgerige aagjes hihi.
    @Friendly: fyn dat de bv weer goed loopt meid en dat alles zo goed gaat!
    Zo t is weer Luna-time :D

Deel Deze Pagina