hmmm t word alweer minder..... was vanaf 4 uur vanmiddag elke 10 minuten.. en nu ineens steeds minder...
Dat denk ik soms ook... dat hoe harder ik wil hoe langer het duurt. Dus had ik maar allerlei enge verhalen gelezen, zovan: dan hoef ik niet meer. Maar helpt ook niet. Haha.
kijk dat bedoel ik nou, ik kan mezelf niet eens vinden :x weet niet wat ik heb gedaan. Amy is al naar bed dus daar zit ik dan weer.
Deentje, jee spannend zeg. Balen dat het nu afzakt. Maar alles is in gang gezet in ieder geval. Dat denk ik nu bij mij ook. Ik had precies hetzelfde gevoel van het weekend hoe jij het omschreef; het kwam, werd erger, deed pijn en zakte langzaam weer af. Dus de start is gemaakt. Nu hoop ik alleen dat het bij jou wat sneller doorzet. Ice, ahhhhhhh het staat Luna prachtig zo'n jurkje, echt mooi. Kan mama weer met de kinderwagen gaan showen. Wat goed zeg dat het sporten mee is gevallen. Ga je nu iedere week? Lafo, inderdaad lekker ontspannen vanavond. Wie weet helpt het wel. Je hebt vandaag in ieder geval andere dingen gevoeld als dat je eerder hebt gedaan. Dat is al heel wat! Friendly, heeeeeeeeeee wat leuk weer om iets van je te horen. Eindelijk dan weer internet, gezellig. Fijn dat de bv nu eindelijk goed loopt. Ik las dat ook dat je er dan extra tijd voor moet nemen en het echt zelf moet willen. Wel super dat jullie ventje nu over de 3 kilo heen zit. Ik ben benieuwd naar de foto's! Nazli, heb je nu al MAC op? Of is je mannetje nog niet thuis? Daphne, jouw meisje heeft gewoon nog lekker veel honger. Niks mis mee natuurlijk........ Nou ik heb net toch nog wel gegeten. Was eigenlijk best lekker. Na alle rust in mijn buik, komt het nu weer op gang; om de 6 minuten harde buiken, maar ze doen niet echt pijn. Dus zal wel voorwerk zijn. Ik ga zo lekker in bad. Ben wel moe van vandaag. X Neia
niea voel je verder helemaal niks meer dan alleen die harde buiken? hoop zo dat het niet te lang meer duurt voor je deentje ja meid jezelf niet gek maken en ik zal het ook niet meer doen ik hoop alsnog dat het een begin in van de bevalling maar ik zou ook helemaal gek worden vooral omdat ik totaal niet weet wat ik kan verwachten ik ga er ook anders tegen aankijken gewoon 9 dagen aftellen en dan zien we wel weer verder zeg ik nu! en morgen zit ik weer het is letterlijk in verwachting zijn! gelukkig voelt me man het zelfde
Hier ben ik Luna slaapt eindelyk, hier by my in de babybjorn. Ze had last van krampjes, en tja, t is een meid hé, dus dan gilt ze je de oren van de kop. Nix was ook goed, behalve dus by my in de BB. Ach ja, als ze maar slaapt @Deentje: aaah balen meid, hoop dat t alsnog doorzet, nu ben jy toch echt aan de beurt vind ik @onsukkie: thnx! @neia:hihi lief hé? Heb nu dus die 2 jurkjes, en ik had er al 1, en die is even lang, dus kan ze al 3 jurkjes aan Mama gaat los En wil iedere week gaan ja, nu eerst 1x, en strax 2x, deed ik eerder ook. Wie weet wat de harde buiken doen, hoop dat t by jou nou ook es doorzet! @Fiona: Nog ff geduld meid, wie weet hoe snel t opeens gaat! heeft t rondje nog wat geholpen? Zo nu ff by de mama's checken.
ik ben er ook weer eventjes Fay heeft weer gegeten, en kan er weer een paar uur tegen aan. Vandaag komt het denk ik allemaal weer een beetje beter uit. Laatste voeding rond 00 uur en niet om half 11 (dan heeft ze om 00 uur weer honger namelijk, of dat denkt ze, ik weet het niet hihihi) Deentje, hoop dat het weer op gang komt.