**Blond-mode OFF** *idea* als de baby's die krampjes hebben, die nou ff dumpen by de nog-te-bevallen-mama's is iedereen gelukkig hihi. **Blond mode ON** Luna werd steeds weer wakker En nu ligt ze met grote ogen te kyken Ik ga er vandoor, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
ik ga maar uit verveling bij me man op de bank voetballen kijken ooo my god wat verveel ik me doeii meiden tot morgen hopen op een goede nachtrust
Daam, ik dans met je mee hoor! \/ Maar of het helpt.......... Daphne, dat wordt een lekker nachtje voor jou dan! Ice, nou das echt knap van je, maarja misschien ook wel fijn voor de kilootjes natuurlijk. Deentje, zet hem op he vannacht! Fiona, succes met het voetbal, heb ik nou helemaal geen zin om naar te kijken. Ik heb net heerlijk gebadderd met een tijdschriftje erbij. En nu is het alweer zo laat. Hopelijk kan ik vannacht lekker slapen. Ik duik mijn boomhut in, trusten! X Neia
Welterusten Neia, mocht je je morgenmiddag vervelen... Mark is werken. (Maar ja.. dan moet je natuurlijk wel de beschikking over een auto hebben)
Goedemorgen allemaal! hier nog steeds bib vannacht veel wakker geweest.. heel veel moeten plassen en een paar weeen gehad. helaas nog te weinig om te kunnen zeggen dat de bevalling echt begonnen is.. vanmorgen rond een uurtje of 4 werd t toch wel wat heviger.. moet de weeen nu echt weg zuchten.. ze zijn behoorlijk pijnlijk.... ben dan ook maar vroeg uit bed gegaan omdat in bed weeen opvangen echt geen pretje is. helaas komen de weeen nog steeds niet snel genoeg achter elkaar om echt te zeggend at de bevalling is begonnen.. maar heb toch wel t idee ik morgen mama te zijn
zo net de slijmprop verloren... nu weet ik t zeker nahja denk nog niet de hele prop.. maar was bleoderig slijm.. ook vandaag al 2x mijn darmen geleegd... en de weeen worden toch wel pijnlijker... moet echt stil gaan staan op mijn ademhaling letten en dan is t nog vrij pittig!
OOOO Deentje spannend zeg, is het eindelijk begonnen! Wie is nu ook al weer je buddy geworden? Nou ja hou ons op de hoogte, en wel wat sneller bellen naar de vk het is tenslotte je 2e! En niet vergeten JE KAN HET! xxx
Dankjewel anastasia! als je het goed vind hou ik jou wel op de hoogte als de kleine er is weeen worden al aardig krachtig.. moet me er goed op concentreren! vk bel ik voorlopig nog niet... heb geen zin dat ze de hele tijd bij me bed gaat zitten.. pas als ik de weeen niet meer op kan vangen mag ze komen
Ik loop km's met de honden en poets constant het hele huis, maar dat helpt ook niet. Zucht... en weer een kramp-loze nacht. Hoewel, er waren wel krampen, maar niet van mij. Er had een hond de diaree, kon er 3x uit in m'n pyama naar het veld. Leuk hoor, zo'n man die van dat soort dingen niet wakker wordt. Dat wordt nog wat met de kleine straks.
[quote="neia" Nazli, heb je nu al MAC op? Of is je mannetje nog niet thuis? X Neia[/quote] We zijn niet gegaan
Wauw deentje, heb net ook mijn slijmprop 2x verloren en me darmen 3x geleegd en heb vanaf 3 uur al menstruatiepijn die naar me rug trekt. Ben zo bang.
Dankjewel Daam, wat lief van je bij arjen kwamen de weeen alleen uit de buik.. nu ook uit de rug dat is best klote
deentje succes! Je hebt mijn nummer !Ik ben heel benieuwd en hou mijn telefoon in de gaten voor een sms van jou! Ik hoop op snel goed nieuws van het babyfront! En nogmaals echt neit vergeten, JE KAN HET! liefs
Nazli waar ben je bang voor? Voor de bevalling op zich, voor de pijn voor alleen zijn? misschien kunnen we je helpen. En misschien kun je je man bellen of iemand als je het echt niet meer trekt.? x
Nazli wat spannend! misschien bevallen we dadelijk te gelijk! ook al pijn in de rug erbij naar is dat he! Anastasia dankejwel! moet zeggen voel me heel erg rustig en verwacht geen paniekaanval ik ga ervoor ben zoooo benieuwd naar mijn mannetje !