ik dacht dat de slijmprop heel erg slijmerig was.. maar vind t juist erg taai slijm wat eruit komt lekker uitleggen ook met streepjes bloed erdoorheen.. lijkt wel een soort lijm ofzo haha
nazli kom op meid! je hoeft niet bang te zijn.. t gaat allemaal vanzelf! laat t gewoon over je heen komen!
Bang? Straks heb je je ukkie in je handen joh, fantastisch toch, daar doe je het allemaal voor. Wou dat er bij mij es wat begon te rommelen.
pijnlijk! moet ze echt wegzuchten elke keer... maar komen nog niet regelmatig... dan krijg ik er 3 vrij snel achter elkaar en dan zit er weer een kwartier tussen.. maar begint goed zeer te doen! dus dat is een goed teken
Ja ze zeggen het he, ik zit maar weer aan de bitter lemon en hoop dat er es een keer iets gaat gebeuren...
Hoi meiden, Hier nog steeds BIB en niks aan het handje, harde buiken gister heel even maar dat trok natuurlijk weer weg. Pfffff daarom probeer ik niet te veel achter de laptop te zitten, je wordt er iedere keer weer mee geconfronteerd. Je hyves etc iedereen die er om vraagt, ik word er steeds ongeduldiger van en dat wil ik niet. We moeten gewoon nog maar genieten van onze bolle buikjes Net als Nazli gister naar de mac geweest, dat smaakte erg lekker en gelijk die nieuwe magnum geprobeerd met dank aan Daphne Kortom heb mezelf aardig verwend, nu mag het nog Eens even kijken of we nog nieuws hebben!