oh ja , iemand vroeg hoe onze laura het vannacht had gedaan, op zich goed, wel nog altijd obstipatie/windjes en kramp,,, maar toch wel iets rustiger gisteravond om20.10 voeding gehad en is tn slaap gevallen tot 1 uur, daarna 4 uur, 7,15 en nu ligt ze op mn buik te slapen maar ze krijgt zo n voeding x
haha grapjas, dat wil niks zeggen hoor. Ik heb al vanaf week 35 weeen, maar ze zetten gewoon niet door. Dus dat inleiden kan nog goed. :x
Ja ik voel het nu heel erg omdat ik geen beha aan heb, maar heb best kleine borsten nog steeds en toch hangen ze op m'n buik......komt door die mega buik en niet door m'n megaboobs
Ik weet niet hoe ik ze moet timen, ze komen en gaan, maar niet regelmatig denk ik, ik zit hier echt met onzekerheid, wil dat me vruchtwater breekt
Eigenlijk wel, maar aangezien mijn twee andere kids met 40 weken en 1 dag zijn geboren, heb ik de 23ste mei op de lijst ingevuld. Dus ik ben vandaag officieel 40 weken!
nazli ik denk vanf dat de ene weg is tot de andere weer begint? ging je thuis bevallen of in het zkh? en ben je alleen thuis?
Meiden ik word nerveus van jullie bevallingsverhalen Ken je dat dat als iemandwat heeft dat je gelijk bijjezelf ook allerlei dingen gaat inbeelden Daar heb ik nu last van. Ik ga zo maar eens naar het toilet
Thx! Over zweet: Heb ik ook last van. Ik hoorde ook dat het weer warmer wordt tot na het weekend en dan wordt het natuurlijk nog erger, gatver!
yes heb wat lichte ongikrampen onderin me buik heheh eindelijk wat pijn heb me gewassen en de was buiten opgehangen nu broodje erin werken en dan weer verder aan de slag hopelijk wordt het lekker snel pijnlijk!