Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    lieve meiden, ik ga wat doen.

Spreek jullie straks wel weer met hopelijk nieuws van Deentje en Nazli, meiden zet 'm op.

Als Deentje straks bevallen is dan ben ik de eerste (op de lijst), jeetje wat een spannend idee!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik voel helemaal niets hoor!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

uhhmm ja dat idee ken ik heb het nu namelijk ook;) maar zakt alweer wat af hellaas

nazli als het erger wordt zou ik toch maar ff snel je man bellen dat die richting huis moet komen tot 4 uur kan er heel wat meer gebeuren en omdat het ook niet afzakt na een warme douche denk ik toch echt dat het begonnen is bij je plus je slijmprop
    anders gewoon je gyn bellen , dadelijk zit je met persweeen bij hem;)
    nou meiden zet hem op
    ik ga ook weer ff verder met me nesteldrang

4. grrrrrrrrrrrrrrr... net een heel evrhaal getypt.. komt arjen langslopen drukt op escape.. alles weg :(

dan nog maar een keertje...

bedankt meiden voor de lieve aanmoedigingen! :)

ik zit ook de halve ochtend al op de wc.. lekker rustig daar zonder arjen haha kan ik rustig de weeen opvangen!

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

buddy dat komt wel geloof me nou maar! ik zeg nog steeds de 23ste voor mezelf dus ik ga samen met daam hoop ik.... en anders zeg ik 2 juni

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

deentje waarom ook net die toets van de escape haha erg he

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja maar ik ik wil nog niet hoor! ik wil 27 mei!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben je alleen thuis dan? (op Arjen na)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    De buurvrouw hier zegt zaterdag, de 24e dus. Zou mooi zijn.

10. nee mijn vriend is er ook.. maar die is druk op t balkon bezig.. iets aan t bouwen ofzo geen idee.. knutselaar ;)

bah word nu een beetje misselijk :( voel me niet echt lekker :( hopelijk gaat dat zo over... weeen nog steeds te onregelmatig en er zit een te lange tijd tussen voor goede ontsluitingsweeen.. maar pijnlijk zijn ze wel.. dus ik hoop dat t wel iets doet..

11. anastasia verwacht vanmiddag niet te bevallen hoor... hoop vanavond of vannacht...

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is je 2de toch, dus ik heb begrepen dat je dan wel sneller ontsluiting krijgt enzo. Dus ik duim voo rje!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier een bericht op www.nu.nl het is toch triest...

BOEKAREST - Een zevenjarige jongen in het noordoosten van Roemenië weegt 100 kilo. Het kind heeft een hormoonstoornis. Dit berichtte de Roemeense krant Cotidianul donderdag na een gesprek met de artsen.

Bovendien wijst alles op zware verwaarlozing van de jongen door zijn alleenstaande arme moeder. Gabriel is het zesde kind van de dagloonster.

Ze ontvangt een kleine uitkering uit de gehandicaptenbijstand voor haar veel te zware zoon.

Kindertehuizen

Haar eerste vijf kinderen heeft de moeder naar kindertehuizen gebracht. Gabriel wilde ze zelf grootbrengen.

De gezondheidsdienst van de stad Botosani viel het op dat de jongen veel te dik is, nadat hij in het ziekenhuis werd opgenomen wegens een darmziekte. De moeder wil hem nu naar een speciale instelling brengen.

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfffffffffffffff ben dood... heb me ramen gedaan eerst binnen en toen vond ik ook dat het buiten moest gebeuren sta je daar op een verhoging met je dikke buik lekker slim toen de gordijnen eraf gehaald van me slaapkamer zit nu te wachten op me handoeken was als die klaar is kunen die gordijnen erin en nu ben ik echt helemaal op
    pffff ff op asem komen
    nou moet nog me bed verschoond worden waar ik altijdtegen op zie en dan de tiolet de douche en de vloer in het huis zuigen en dweilen en dan ben ik klaar voor de rest ooowe waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt vandaag
    en de tijd schiet ook geen eens op wou dat het fijjn 7 uur was savonds
    gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend of plannen jullie ook niks meer.?

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ps het is wel weer mooi schoon me ramen ect ziet er goed uit fioon! alles wil ik schoon hebben als me meissie zich aandient
    zou vandaag ff man aansporen om de auto te gaan stofzuigen die lul rookt er nog steeds in met raam open maar al dat as komt op de achterbank waar ons kind dadelijk lig in de maxi nou hij doet het maar

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, spannend meid, jammer dat ze nog niet regelmatig komen. Maar wie weet gaat het hard.

Lafo, succes meid, op de wc ;) en aan het werk!

Fiona, haha ik moest effe flink lachen om jouw krampjes verhaal. jammer dat het is gezakt.
    Je maakt het jezelf inderdaad wel erg moeilijk. Jeetje, dat allemaal in 1 dag! :confused: Je bent gek joh.

Nazli, inderdaad even ontspannen op bed liggen meid.
    Ik ben benieuwd wat je gyn vanmiddag zegt, misschien kan hij even inwendig kijken.

Daam, pff vind dinsdag nog wel ver weg klinken hoor.

Onsukkie, wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Ongelofelijk dat mensen hun kinderen zoiets aan kunnen doen.

Ik ga even wat dingetjes strijken, heb ik alvast een begin gemaakt.
    Het pijnlijke gevoel in mijn buik blijft, maar het zijn geen krampen.

X Neia

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Goodmorning!
    Nou hier gisterenavond laat nog een leuke avond gehad.......NOT! :(
    Luna had in bed opeens heel erg last van krampjes, heb een hele poos met haar op de arm gezeten, ik over haar buik wryven en maikel hield haar benen omhoog (teamwork hé ;)) Ze moest soms echt zooo hard huilen, echt heel erg zielig :cry: Moest er zelf ook ff van huilen :(
    Gelukkig duurde het niet zo heel lang, maar na die tyd was ze echt he-le-maal uitgeput :( Ze heeft vannacht dan ook maar lekker by ons in bed geslapen, want ze wilde met geen mogelykheid meer terug in haar eigen bed......
    gelukkig was vanmorgen alles weer goed, en hebben we na de voeding van 6uur nog heerlyk met zn 2en tot half 9 (ikke) en 9uur (Luna) geslapen.
    Oja, die gekke borsten van my ook. Ben ik gaan afbouwen, gisteren en vandaag alleen smorgens en savonds de borst, beginnen ze steeds weer te lekken. dat hadden ze al zo'n week niet meer gedaan, en ook de compressen waren steeds zo goed als schoon, maar nu gisteren begonnen ze tydens t flessen, en vandaag toen ik me aan t afdrogen was. Ook mn compressen beginnen weer aardig gevuld te raken. gek hè :rolleyes: Gisterenavond legde ik Luna aan, en toen verslikte ze zich gelyk :confused:
    Maar Luna drinkt nog steeds niet denderend aan de borst, heel even drinkt ze die grote slokken, maar voor de rest alleen kleine slokjes (als ze dan als slokjes neemt), dus denk nog steeds dat de fles beter is, wat jullie?

Zo genoeg ego, nu zal ik es ff bylezen ;)
    Hé zie dat Luna vandaag 1-1-1 is, 1 maand, 1 week en 1 dag hihi. Apart!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik plan niets meer, maar ik wil eigenlijk wel wat gaan doen als ukkie er nog niet is, want ik vind de dagen echt achterlijk lang duren. Je zit eigenlijk gewoon te wachten en daar kun je niets aan doen. Dat van die gordijnen is een goed idee, alleen ik kan ze er niet zelf afhalen, om je rot te irriteren.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ga weer even wat anders doen dan achter de pc zitten, bij nieuws van deentje laat ik het weten en anders stuur ik iemand anders een smsje :) ( Daam ik denk jou hihihihihi jij gaat toch pas de 27e bevallen)

straks komen mijn ouders weer oppassen op onze kleine meid! toch wel gek hoor zo alleen op pad zonder mijn meisje!

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo ff snel reageren hoor, Luna wordt zo wakker, en dan is t alweer flessie-time ;)
    @Neia: thnx, ben ook stiekum wel een beetje trots op mezelf dat ik weer begonnen ben hihi. Hoe is t met jou vandaag? heeft de krampen-dans geholpen? :)
    @Deentje: ooooh meid, ik hoop voor je dat het doorzet, t ziet er in ieder geval veel belovend uit :D
    En de slymprop, YES! Zet em op (oooooh spannend zeg!)
    @nazli: ooooh jy ook al! Woohoo, goed nieuws alweer. Good luck! Wees maar niet bang meid, je kunt t! Wie is je buddy? Ik wil evt wel als je niemand hebt?
    @Fiona: don't worry girl, wy blyven je gezelschap houden hoor tot je ook bevallen bent, we slepen je er wel doorheen ;)
    @lafo: nu vast opschryven, H&M :) Oei zonde van je fotolystje zeg :(
    Damn wat is t hier spannend, heb nog nooit zo snel gelezen :)
    @Anastacia: fyn dat wat beter gaat met laura!
    @Fiona: haha, ooit gedacht dat je zo om pyn verlegen zou zitten?
    je bent druk meid! En idd een beetje stom dat ie nog steeds in de auto rookt, weet je hoe vies :rolleyes:
    @Anastacia: ja ik vind t ook raar om zonder haar weg te gaan ;)

Deel Deze Pagina