Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wel spannend hoor. Je hoeft toch niet alleen om 4 uur hoop ik?

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik moet alleen

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan je man ofzo niet mee dan? Lijkt me best pittig daarheen te gaan als je weeën of pijn hebt.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Me man heeft net gebeld en hij kan wat eerder komen.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gelukkig!

6. gelukkig maar nazli dat moet je ook echt niet alleen doen... moet er niet aan denken eerlijk gezegt nu alleen ergens heen te moeten!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja nazli je man mag zeker eerder komen! vooral omdat je tegendruk nodig hebt in je rug en dat kan alleen iemand anders doen zo is het beter uit te houden hij moet met zijn voeten of met zijn handpalmen flink drukken op je rug waar de pijn zit dat verlicht opzeker! me vk heeft het gisteren me nog verteld dat het heel fijn is als iemand dat bij je doet
    kan die niet eerder weg ? ik hoop het van wel je bent aant bevallen meid ! althans zo klinkt het hoop dat het goed doorzet

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ff overleg gehad met mannetje, en we gaan vanavond lekker naar de film. Die nieuwe Inidana Jones, we hebben nog van die gratis kaarten voor pathe, dus dat is helemaal mooi.

Het heeft ook ergens geen enkele zitten te gaan zitten wachten, omdat "misschien wel" anders m'n vliezen breken onderweg. Als dat zo is, dan is het maar zo (en dan schiet het tenslotte tenminste op). Dus we gaan lekker om half 8 (lekker vroeg) naar de film. Voel me gelijk een stukkie beter.

9. KatSas

KatSas Bekend lid

@ JVtje: thanks voor je antwoord, ga het zeker proberen.

@ Deentje: zet hem op! Spannend meis!

Hier schijnt het zonnetje echt heerlijk! Straks lekker beetje bijbruinen!

@ zwangere dames: nog ff en dan zijn jullie ook zover! En nou ja tot het zover is heb je in ieder geval een goed excuus om vooral veeeeeeeeeel ijsjes te eten en dat is dan weer niet vervelend!

10. weeen komen nu binnen de 10 minuten per wee ;)dat kan sneller :p

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo spannend deentje

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Duren ze nu wel wat langer?

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

leuk buddy gezellig nog een avondje weg met je mannetje zie ik hier niet meer gebeuren:(
    maar goed heb me voorkant van het huis ook maar ff gezeemt is dat ook weer schoon de gordijnen zitter erin alleen nu nog me bed
    morgen is de badkamer en de wc aan de beurt hoor heb er geen kracht meer voor
    morgen is me dagje lekker vol gepland naar de winkels en schoonmaken in huis
    daarna is het weer lekker doelloos
    ga nu ff wat aardbeien met yoghurt wegwerken jammmie

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo ff weer bylezen hoor.
    Oja, Luna zat zo te drukken met de luier verschonen, maar er kwam nix uit. toen dacht ik, laat ik de thermometer pakken. heb ik net de luier af, komt er toch een taai taai uit :rolleyes: En ik steeds maar een andere luier eronder en afvegen haha. Helaas wel haar romper en jurkje vies, gelukkig had ik nog een jurkje in de kast :D
    @Jvtje: ik doe normaal ook ctrl+c, maar was t vergeten......
    Oja australian ice, jammie!
    Gek hé dat maud nie op de rug wil slapen?
    @neia: zal strax ff spammen, moet zo eerst de hort op hihi.
    @Nazli: spannend meid! Fyn dat je man eerder weg kan!
    @Deentje: suc6, hoop dat er strax meer nieuws is en betere weeën!
    Zo ik ben weg, toedeloe!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Waarom zie je het niet meer gebeuren?
    Je kunt toch nog gewoon weg?

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn dat Luna gepoept heeft!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja kan wel gewoon weg maar mannetje wil niet meer vandaar...

vraagje dat op de rug slapen daar krijg ze toch een plat hoofd van? mag je het niet meer gewoon dan link sop de zij leggen en dan weer rechts

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Waarom niet? Flauw hoor... ik sleep hem alle kanten op, want overdag verveel ik me al genoeg.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Even wat anders, wat vinden jullie de meest stomme opmerking die jullie (bijna uitgerekend of al overtijd) de laatste dagen gehoord hebt?

Ik heb zo'n hekel aan dat mensen zeggen: "Ach meid, geniet nog even van je rust, straks lukt dat niet meer."

Maar ik WIL HELEMAAL GEEN RUST! Ik wil een kind, als ik rust had gewilt had ik niet zwanger geworden. Grrr, snappen ze dat nou niet?

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou het meeste vindt ik nadat ik vertelt heb hoe ik me verveel en vol ben gelopen met vocht en niet meer lekker kan slapen dat ze zeggen
    lekker nog genieten meid dadelijk ga je het nog missen voor je het weet is je buik weg

ooweeeeeee hallloowwww praat ik een andere taal?

Deel Deze Pagina