de ukkie is echt druk hier, ik zal het ook wel doorgeven aan me gyn, volgens slaapt ie niet meer goed.
nog 9 daagies en dan is mei voor bij hmmmm weet wat het erge is daar had ik het gisteren met me man over je hebt die gewoon totaal niet in de hand en als controlfreak is het helemaal erg want ik wil altijd alle touwtjes in handen hebben maar hierover heb ik gewoon helemaal niets te zeggen vandaar dat het zo moeilijk is om elke dag af te wachten wat vandaag weer zou brengen ben nog geen eens 40 weken kan je na gaan!
dames, ik ga afsluiten, als er iets is, dan laat ik het horen of anders kom ik hetzelf wel vertellen.
Deentje en Nazli spannend meiden! Vandaag is de kraamhulp de laatste keer geweest, wat is die week omgevlogen. We zullen haar zeker gaan missen, maar we hebben beloofd contact te houden. Vandaag ook de eerste keer met Zenne naar buiten geweest, ff een stukje gaan wandelen. Dadelijk gaan we even bij opa en oma op visite.
hier mogen de babytjes dus niet op het ruggetje, alleen maar op hun zij (na elke voeding van zij verwisselen, dat wel natuurlijk) waarom ze hier niet op hun rug mogen, ik heb geen flauw idee. heb ook niet de moeite genomen om het te vragen. wat voor ijs? australian? zegt me helemaal niets, dit vraagt om uitleg. wat is dat voor smaak, soort weet ik veel, ik wil het weten. Lobke heeft vandaag weer een goed gevoel voor humor. telkens als ik de luier af doe om te verschonen, plast ze over mijn handen. dit is al de 4e keer. en dan dat gezichtje van d'r grote ogen en d'r mondje getuit. Deentje, is het jouw beurt? Nazli, ook flink gerommel, het wordt weer spannend hier
wat leuk linda dat t zo goed gaat en lekker naar buiten! hoe gaat t met jou? valt t niet tegen om buiten te wandelen?
aaah gvd word steeds moeilijker die weeen op te vangen! heb net al ff gedoucht... maar zittent zijn ze momenteel beter op te vangen dan staand.. want weet dan echt niet hoe ik staan moet...