deentje spannend Ik heb mijn telefoon bij de hand dus ik zie het wel alas het echt losgebarsten is! Meid het kan nooit tot 5 uur vannacht duren ! Jij hebt je beebje echt wel voor 2400uur dat kan niet anders
ik hoop dat je gelijk krijgt anastasia.. van mij mag die nu wel komen heb al wel weer genoeg van de weeen
Jeetje spannend Deentje, ik heb een uur voor de geboorte van Zenne hier nog een berichtje getypt dus het kan opeens snel gaan, ik duim voor je. Ja dat wandelen ging prima, heb nergens last van. Liep de laatste maanden veel moeilijker dus mag niet klagen. Vind het heerlijk om weer "vrij" te zijn. Will: wat een pestkop die Lobke. Zenne heeft er een handje aan om te poepen tijdens het verschonen en houdt dat ook gerust een kwartier vol. Ik ben dan meestal een half pak babydoekjes verder om het steeds op te vangen. Geef niet de tip om dan maar even de luier om te doen en te wachten, want dan vertikt madam het haha. En dan idd. met grote ogen onschuldig kijken haha.
Deentje helpt het niet om te blijven lopen? Dat heb ik vorige week gedaan. Op m'n slippers heen en weer door de woonkamer. Als een wee dan heftiger werd dan ging ik tegen de muur duwen.
ja dat heb ik bij arjen wel veel gedaan.. nu vind ik zittend prettiger... hoewel als ik loop komen de weeen wel sneller en krachtiger....
Fiona en Ukkie hebben jullie zich bij de junimamma's aangemeld? Whaha dat is idd. vragen om problemen. Zo hebben die ukkies van jullie het gevoel dat ze niet meer welkom zijn in mei haha. Vind het wel humor!
Tjee spannend hier zeg, Deentje succes hoor! Best een zware dobber denk ik, maar dan heb je wel straks je mannetje in je armen. Nazli ook succes bij de gyn!
Ja, al maanden terug. Had toch het idee overtijd te gaan lopen en dan wordt het als je de 26e uitgerekend bent al snel juni he. Maar eh... achteraf had ik dat misschien niet moeten doen, ik ga namelijk ook niet overtijd lopen heb ik bedacht.
Volgens mij is het bij iedereen en elke bevalling anders. Bij Quinn vond ik lopen absoluut niet fijn en was er nauwelijks toe in staat. Toen lag ik dus hyperventilerend in bad. Hoorde van de vk dat ik beide bevallingen steeds dezelfde bewegingen maakte met m'n benen en dat had ze nog nooit bij iemand gezien. Hmm volgens mij ben ik een beetje een apart figuur haha.
We waren samen uitgerekend, maar heb eigenlijk nooit gedacht om in juni te bevallen, was heilig ervan overtuigd eerder te zijn. Hoop dat jij de juni ook niet meer haalt met je dikke buik.
***inbraak*** Nog een paar dagen dan is mei alweer voorbij. Succes met laatste loodjes. ***uitbraak***
Elke keer als ik een harde buik heb, heb ik zoiets van: waarom doet het nou geen pijn? Stompzinnig hoe je kunt denken.
deentje heb je nog de vk niet gebeld? haha oo vindt het wel spannend nu hoor idd buddie het was niet zo slim van ons deentje je moet toch echt wel voor 5 uur morgenochtend bevallen zijn , doe normaal jij hebt een baby om 7 uur vanavond , wedden?! haha enne keep on walking meid dan wordt het heftiger zei je dus je weet wat je te doen staat