Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    neia, zh is paar minuten met de auto, als ik 5 minuten weeen heb of als ik vocht verlies

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat leuk rompertjes met mijn 1e EK die ga ik denk ik ook kopen! Zo schattig!
    Mijn man is 1 juni jarig, dus vind het wel leuk zoiets te geven.. je hebt ook de hup holland hup spenen hihihi om even in EK sfeer te blijven!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anastasia, ben echt benieuwd wanneer hij komt, ben zenuwachtig, het kan al vanacht gebeuren denk ik,

4. hallo vk komt zo, ik trek het niet meer we gaan waarschijnlijk naar het zk voor een ruggeprik.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    deentje, spannend zeg

6. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi, spannende verhalen hier!

Vraag: hebben jullie ook een bevallingslijst? Heb al wat terug zittten zoeken, maar kon niets vinden.

Groetjes en succes allemaal!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Deentje super spannend! Goed van je dat je naar het ziekenhuis gaat. het kan nu nooit meer lang duren!
    heel veel liefs en ik hoor het wel, je hebt mijn nummer !
    xxx

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou heb net weer 3 jonge kwartels uit de voliere gevist, leuk dat m'n man die vogels als hobby heeft, maar als er ook maar IETS gebeurd wat anders is als anders kan ik het op gaan lossen. Hij staat er dan echt bij en doet niets. Maar die jonge kwartels worden door de mannetjes aangepikt en dood gemaakt, dus die moeten eruit. Ik die voliere in met m'n dikke buik (klein deurtje, moet je je voorstellen). 2 kwarteltjes eruit, moeder gevangen (ook nog een hele toer met zo'n buik) en toen nog 1 klein kwarteltje gevonden wat ik een half uur warm heb geblazen in m'n hand en ondertussen manlief instructies gegeven over welk hok ie voor ze moest pakken (zelfs dat bedenkt ie dan op zo'n moment niet zelf, vreemd genoeg).

Nou ze zitten nu boven, weeeeeeeeeer vogels binnen, was net blij dat ik naar buiten had verbannen, komt dus ook weer niets van in. Of die ene het redt weet ik niet, maar die andere 2 doen het in elk geval goed.

Het is nu alleen zo laat dat ik het nooit haal eten en m'n gereserveerde bioscoop kaartjes ophalen, dus denk dat we dan maar morgen naar de film gaan.

Nu mannetje ff om friet sturen.
    Zo verveel je je de hele dag en zo loop je een uur te rennen en te vliegen.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou het begin is er in elk geval, probeer erin te berusten joh, dan komen de weeën ook beter op gang.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goed zo meis, als dat de oplossing is is dat toch prima. Hou je haaks!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He waar hebben jullie dat oranje rompertje gevonden, ik wil er ook een.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat kan zeker, spannend hoor.

13. will

will Niet meer actief

eevitaa, ja er is een bevallingslijst weet alleen niet waar die staat.

Deentje, wat spannend, zet 'm op, succes ;)

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lafo weet waar de lijst is

15. will

will Niet meer actief

nazli die 2 cm heb je alvast, hoop voor jou ook dat het door gaat zetten. lang genoeg gewacht dat ik zo.

Evelien laat even wat van je horen. ben erg benieuwd hoe het met jou en met Iris gaat.

de lijst staat ook bij de mama's die al bevallen zijn.

friendly, wat een llllliiiiiiieeeeefffff jochie is Ruben.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden.

Die bevallingslijst heb ik vanmorgen nog geplaatst, maar jullie kletsen ook zoveel dat het alweer een paar pagina's terug is ;)

Will weet je al hoe hyves werkt ;)

Onsukkie de redder in nood ;)
    Wel jammer dat je vanavond niet gaat maar dan heb je morgen weer iets om naar uit te kijken.

Deentje meid klinkt heel erg pijnlijk allemaal heel veel succes meid, zet 'm op en we horen het wel, vandaag word jouw ventje geboren hoor!

Jvtje dat lijkt me ook wel weer lekker hoor aan de andere kant, gewoon je eigen zin doen zonder kraamhulp.
    Moet je het doen dan zoals zij het zegt?

Nazli het schiet dus al op bij je. Kan ook nooit meer lang duren, heb je nog last van weeen?

Fiona ik eet broodjes vanavond, mijn man is weer eens laat thuis en heb geen zin om op hem te wachten.
    Ben sowieso fantasieloos de laatste tijd qua avondeten :(

Neia dat EK rompertje heb ik ook alleen heb het al een tijdje geleden gekocht en volgens mij in een veels te grote maat namelijk 62/68 dus denk dat het veels te groot is :(
    Jammer, maar we gaan het gewoon proberen, jij hebt zeker maat 50/56 gekocht?

Friendly wat een lief ventje die Ruben en alweer een dikke 3 weken, tsjonge jonge die tijd gaat wel hard, die van mij niet ;)

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lafo, ja ik heb last van weeen, vooral rugweeen

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ruben is inderdaad een SCHEETJE!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Prenatal!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    als een baby vast zit, hoe kan je vruchtwater breken, druppels of in een keer

Deel Deze Pagina