Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    owh das minder

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hahaha Will ik zie dat je hyves onder de knie hebt ;)

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames, ik ga afsluiten, als er iets is, dan horen jullie van ice wel en anders kom ik het wel vertellen

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Is goed meid, succes!

5. will

will Niet meer actief

lafo, ja begin het door te krijgen hahaha wordt nog wel wat met me.

onsukkie je kan nog even solliciteren natuurlijk.

geachte meneer/mevrouw
    ik solliciteer bij u omdat ik zooooo ontzettend graag zwangerschapsverlof wil hebben.
    vr. gr.
    onsukkie

moet raar lopen als je niet aangenomen wordt, haha

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Raar he een gezicht achter een nickname ;)

7. will

will Niet meer actief

ja, jullie hadden elkaar allemaal al gezien, maar niemand had mij gezien, haha

8. will

will Niet meer actief

is deentje nou naar het ziekenhuis of begrijp ik het niet goed.

nu lekker even onder de douche.

o, ja de hele zwangerschap had ik zin in raket ijsjes, hebben ze hier niet. nu met de bv (dat geef ik maar de schuld) heb ik daar nog steeds trek in, niet te krijgen.
    ik maak bekend dat we terug gaan naar nederland, wat denk je, gaan ze hier raketjes verkopen :confused:

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo daar was ik eindelyk weer haha.
    Snel ff bylezen hoe het hier is hoor!
    Maar eerst, zoals beloofd:
    Luna die strax de fles leeg had 8) , mét een grote slab, anders spuugt ze haar mooie jurkje onder :)
    Ze laat t laatste mondje altyd zo weer naar buiten lopen :)
    Kyk dan naar dat voldane gezichtje.......

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens net een beetje woorden gehad met mijn mams, dan bel ik haar even op omdat ze mij iedere dag belt en dat deed ze vandaag ook maar was even bezig op m'n man z'n werk.
    En nu verliep het gesprek niet zo soepeltjes, ik zei morgen moet ik naar de vk ben benieuwd wat ze gaan zeggen/doen en dan hoor ik alleen maar ja en je bent pas 3 dagen overtijd het kan nog wel 3 weken duren hoor.
    Die doen echt niets jaaaaahhhaaaaaaa bedankt weer voor weer een opbeurende gedachten en 3 weken echt niet hoor zij denkt dat ze pas met 42 weken gaan strippen ik zeg nee met 41 weken om en nabij maar die is zo eigenwijs grrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:
    Dus heb een beetje kwaad opgehangen en heb haar natuurlijk ook verweten dat ze me iedere dag belt en dat ik daar ook nerveus van word.
    Nu laat ik het maar even zo kijken of ze me nog belt :(

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ach zelfs als ze spuugt is ze schattig ;)

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Will de vk van Deentje kwam er aan en dan zouden ze beslissen om naar het zh te gaan voor een ruggeprik

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Onsukkie: ja echt wel, hopenlyk is ze nu van die krampjes af!
    Er kwam ook nog van die dunne groengele borstvoedingspoep achteraan, dus miss heeft dat t wel gelanceerd :)
    *ok Ice, genoeg vieze praatjes nu :rolleyes: *
    En ja stomme opmerkingen, die kreeg ik gelukkig niet omdat Luna bedacht eerder te komen haha. Maar kan me voorstellen dat je er simpel van wordt!
    @Fiona: oja die ja, "strax ga je je buik nog missen"....HELEMAAL NIET! mn kindje is er eindelyk, ik wil nu geen buik meer hoor! :)
    En ja op de rug vond ik in t begin ook eng, heb ik ook niet echt heel vaak gedaan, nu slaapt ze wel op haar rug, en draait ze haar hoofd opzy.
    @nazli: ik zal ze hier op de hoogte houden hoor, suc6 meid!
    @lindatjuh: jy dus ook al zo'n leuke kraamzorg. Ik had er 3 :confused: maar wel allemaal leuke. 1 ervan heb ik op hyves :)
    Enne jouw dochter doet dat dus ook, poepen tydens t verschonen! Luna deed t vanmiddag, bah! ;)
    @Will: haha wat zullen jouw handjes lekker ruiken :p
    @Deentje: ooooooooh t wordt echt spannend meid, ik ga snel verder lezen!
    Zo ff plaatsen hoor

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat heb ik wel eens gehoord hoor. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, dit is ook mijn eerste.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, dat zei m'n man gister ook al. Om de tijd te doden.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ls het goed is wachtte ze op de vk en zou ze dan naar het ziekenhusi gaan voor een ruggeprik.
    Ik hou jullie op de hoogte als ik iets van haar hoor!

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@deentje: ik hoop dat de bevalling bij jou met de ruggenprik net zo opschiet als bij mij! Toen die er bij mij eenmaal inzat, ging het echt ineens supersnel!

@lafo: nou ja, moet je doen wat ze zegt... de uren dat ze er niet was, trokken we sowieso ons eigen plan. Het hangt ook wel van de kraamhulp af, denk ik. Wij hebben er 2 gehad. De eerste (die we 6 dagen hebben gehad) was best relaxed overal in. Was helemaal van doe waar je je goed bij voelt en zolang de kleine het verder goed deed, trok ze ook niet zoveel van de regeltjes aan. De 2e die we hadden (de laatste 2 dagen) was wel meer van de regeltjes. Zo van 'oh, dit mag niet en dat mag wel' en dan ook allemaal verhalen erbij van hoe het fout zou *kunnen* gaan (van die verhalen waar je als kersverse, onzekere mama écht op zit te wachten :rolleyes:).
    Of je echt moet doen wat de kraamhulp zegt, ik denk het niet... maar ik vond het wel prettig dat er na 8 dagen niet meer iemand op m'n vingers meekeek.

@nazli: vervelend dat het zo'n pijn doet in je rug. Is je man nog niet terug inmiddels? Want die kan dan in je rug duwen met zijn handen, waardoor de pijn minder wordt! Maar wel een goed teken opzich, die pijn :)

Ja, het kan dat je alleen maar rugweeën hebt. En het vruchtwater kan er in 1x uitkomen, ook als de baby goed vast ligt in je bekken. Maar het is ook mogelijk dat je vliezen door de gyn gebroken moeten worden... voor zover ik weet heeft de ligging van je baby daar niet echt invloed op.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik moest Fay op haar rug leggen, en dan in de gaten houden dat ze haar hoofdje beide kanten op draait (ivm plat hoofd). De eerste nachten hebben wij haar gewoon op de zij gelegd met een rolletje. Ik vind het ook eng met spugen.

Ik weet nu wel dat ze wegdraait met spugen inmiddels.

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    part 2....
    @Jvtje: ja leu he die reacties, moet je mensen zien kyken als ik zeg dat ik alweer ben wezen sporten :)
    Maud ook al zo'n ondeugd. Luna plaste zondag over papa heen, toen ie haar naar my droeg in de douche, ze was dus in de blote billen, en pieste zo van zich af, by papa over de buik gnagnagna :evil: :)
    @Nazli; oh yeah, oh yeah, daar komt je beebje! Hopenlyk gaat t snel meid!
    @Friendly: aaaach wat een poepie! echt zo lief! Hoe groot is ie nu? En moet ie nog steeds een mutsje op?
    @Neia: leuk hé dat ek-spul by de prenatal. Ik wil dat shirtje met myn eerste ek erop, zoooo leuk gewoon :D
    @Deentje: denk dat je dit niet meer leest, t zou zelf zomaar kunnen dat jullie ukkie er al is, maar toch suc6 meid!
    @Onsukkie: ik zou zeggen, ZYN vogels, laat em zelf lekker in dat hok kruipen ;)
    @Will: ja ongemerkt gaan ze van 1 week zomaar naar 3, of naar 5 weken oud! Voor je t weet, ben je alweer aan t werk *slik*
    @Nazli: we wachten in spanning af meid!
    @Lafo; niet zo leuk, woorden met je moeder :(
    Enne ja schattig hé :D
    Zo ik ga nog ff de mama's checken!
    Als er nieuws is van nazli, dan horen jullie het!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden ik sleep mij toch even achter de laptop vandaan anders doe ik helemaal niets meer, heb net alweer een reep chocola naar binnen zitten te werken ipv nog een broodje :oops:

Ik spiek straks nog wel een keertje, verwacht vandaag toch nog wel Deentje nieuws :D

Deel Deze Pagina