pfff heb een eind gelopen en wel 10x gezegd NOG 8 DAAGJES! en zit nu aan een glas bitterlemon krijg er de hik van nou ff bijlezen en dan weer goudenkooi verder kijken
ooo spannend dan zijn er al weer 2 mamas bevallen ! EN dan nog 6 te gaan? niea en lafo jullie moeten ook snel volgen hoor!
Fiona, ik volg t niet echt, soms kyk ik t, maar wie denk je dat er gaat winnen? Zo ik ga zo house kyken, hoop dat t nou eindelyk es géén herhaling is Laat de compu wel aanstaan, voor als er nog meer nieuws is!
ice zou niet weten wie er gaat winnen ik hoop dan uiteindelijk brain of amanda want die huub kan ik niet uitstaan !
Zo, ben ff naar de praxis geweest, morgen maar naar de film. Mannetje heeft last van z'n darmen, volgens eigen zeggen heeft ie last van weeën, want de krampen komen en gaan. Heb gevraagd of ie ze dan niet aan mij kon geven, maar dat lukt niet zo erg geloof ik.
BUDDY NIEUWS Deentje is de trotse moeder geworden van een zoon Brian hij is om17.41 geboren met een gewicht van 4280 gram en helemaal gezond. BUDDY NIEUWS
whooeoehoeee! wauw isnog best snel gegaan en wat een flinkert! deentje eindelijk heb je je zoontje gefeli!
deentje en man, gefeliciteerd met jullie zoontje, brian arjen veel plezier met je broertje. wat is dat snel gegaan, nu lekker genieten. lafo, je moet even helpen want ik snap niet hoe ik je moet toevoegen op hyves en amy is er niet om het aan te vragen. hahaha wat erg he!
Deentje, man en Arjen van harte gefeliciteerd met Brian! Ruben is inderdaad een schat, verbaas me nogsteeds dat hij eigenlijk nooit huilt. Weet dat als ie begint hij honger heeft of dat hij zn darmpjes moet legen (kan vaak aan de tijd zien welke van de twee het is). Zn lengte weet ik niet, volgende week moeten we naar het cons. bureau en dan gaan ze pas weer meten. Weet wel dat ie nu over de drie kilo weegt, is al zeker 500 gram gegroeid. Waren vanmiddag even op visite en die vonden hem zoooo klein... ik vind hem echt met de dag groter worden en noem hem af en toe monster (schaamschaam). Mutsje heeft ie eigenlijk alleen op als we naar buiten gaan en het waait, hij houdt zichzelf ook prima op temperatuur. Wie van jullie bakeren de kleine eigenlijk in? Wij doen het 's nachts nl wel. Ruben verwerkt dan de dag en gaat dan onrustig met zn armpjes zwaaien waardoor hij ineens boven in de wieg ligt ipv onderin. Met het inbakeren is ie veeeel rustiger (kan ook echt geen kant op natuurlijk). Verbaas me trouwens wel over ons mannetje. Hij tilt al sinds week twee zn hoofdje sterk de lucht in en draait ook met gemak van zn rug op zn zij. Je zou echt in niks zeggen dat het een prematuurtje is... Hmm, meneer is alweer wakker... honger hebben kan niet, zal wel een boertje of dergelijks dwars zitten, ga maar ff kijken...
Deentje van harte gefeliciteerd met Brian, jeetje ben je nou toch nog thuis bevallen? Ja Fiona het zou eens tijd worden ja, ik ga de lijst bijwerken, dan ben ik de eerste op de lijst Zit je de finale te kijken van de Gouden Kooi, ik kijk er met een schuin oog naar. Iedereen haat Huub maar ik vind 'm wel grappig anders was er niks aan als hij er niet in zou zitten Will wil je iemand uitnodigen dan moet je drukken op voeg toe als vriend op diegene z'n pagina en als iemand je uitnodigd druk je op accepteren ja!
Friendly ik heb een boek gekregen over inbakeren, je hebt echt veel manieren. Het lijkt me wel prettig voor de baby.
@deentje: Gefeliciteerd met jullie zoontje Brian! Nou weet ik zeker dat Brian gaat winnen! 8) @nazli: Toi toi toi meid!
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen) Tussenstand: Jongens: 18 Meisjes: 17 En meiden die nog moeten bevallen: 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 21 mei: Neia 27 jr zh + bv 1e kindje - j/m 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 1 Meisjes: 6 Onbekend of verrassing: 1 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Daam & Jvtje Neia & Lafo Nazli & Ice Nog 8 te gaan
Voor heel even Als Nazli even doorzet dan zijn er misschien alleen nog maar meiden over. Of in Neia's buikje zit ook nog een jongetje