Jenna: ook voor jullie heel veel sterkte.... kijk niet naar de mensen om jullie heen, dit kindje was voor jullie heel gewenst en dat het niet verder mocht groeien is oneerlijk. Tja meiden, we zitten nu in de periode dat er nauwelijks meiden meer bijkomen (dat worden juni mama's), maar er alleen maar enkele ons kunnen gaan verlaten omdat hun kindje geen leven gegund is. Laten we hopen dat we nu betere tijden gaan krijgen bij de mei-mama's en uitkijken naar de positieve berichten. Zet zo een nieuwe buik-foto in mn album, het lijkt meer dan het in werkelijkheid is want ik zie nog nauwelijks wat. Maar goed... Liefs Friendly
trouwens hier gisteren naar de vk geweest! was alleen niet veel bijzonders, omdat het nog te vroeg was kon ze nog geen hartje luisteren enzo, dus alleen maar informatief. Jammer hoor, moeten we toch echt tot de echo wachten volgende week... twas wel leuk omdat het nu voor mijn gevoel echt begonnen is, dat je er met anderen dan familie over gaat praten... dus vanalles besproken over eventuele familierisico's enzo, maar viel gelukkig allemaal mee. Wel moest ze erg lachen over het aantal tweelingen in de familie, dus wie weet, krijgen wij er ook wel twee.... tis afwachten allemaal! ben erg blij dat de echo nu niet lang meer duurt, kunnen we eindelijk kijken of het allemaal goed gaat daarbinnen...
Hoi hoi, Nou ik ga dan weer even voor wat goed nieuws zorgen, ik heb een kloppend hartje gezien Yes! Het was een heel oud echo apparaat en ik zag het maar heel vaag, ze kunnen er ook niet mee bepalen hoever ik ben maar over 3 weken mag ik een echo in het ziekenhuis laten maken. Ze gaan uit van 21 mei, en ik zelf van 23 mei, over 3 weken zien we wel wat het werkelijk wordt. Jenna, wat verschrikkelijk nieuws voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte. Ook Anoul heel veel sterkte, ik hoop dat het morgen toch nog meevalt. Ik voel me eigenlijk bijna een beetje schuldig, zoveel slecht nieuws de afgelopen dagen , en dan ik wel met een goede echo. Ik ben er ook wel heel dankbaar voor, het is echt niet vanzelfsprekend dat het allemaal maar goed gaat. Hupse hoe was jou echo? en Lafo moest vandaag ook. Hopelijk hebben jullie ook goede berichten, we hebben slecht nieuws genoeg gehad. Groetjes Evelien
evelien wat fijn een kloppend hartje! en dan over ene paar weekjes naar het ziekenhuis voor een termijnecho! surf, jammer dat het nog te vroeg is voor verder onderzoek, hopelijk is de echo volgende week goed en kun je even binnen in je buik kijken
Evelien: gefeliciteerd met je hartje! We zijn echt wel ff toe aan goed nieuws! Surf: heeft ze ook niet ff aan je buik gevoeld dan? En ook niet geprobeerd het hartje te luisteren? Vond het erg fijn dat mijne het in elk geval geprobeerd en gevoeld heeft. Dat maakt het toch iets leuker en minder formeel. Ik wist dat de kans heel klein (zeg maar 1% was dat ze het kon horen, dus dan is het ook geen teleurstelling als je niks hoort. Wij hebben ook de familierisico's besproken. Hier ook een aantal tweelingen dus dat maakt het idd nog een stukje spannender. Nog 12 dagen tot de echo en dan zulllen we het weten (maar ik ga gewoon uit van 1 hoor!)
volgens mij zijn dat er 2: saar en och... de andere naam ben ik ff kwijt. Weet niet of saar inmiddels een echo gehad heeft, maar daar dachten ze in elk geval 2 hartjes te horen...
Geweldig he Evelien, een kloppend hartje. dat is inderdaad goed nieuws! En je moet je niet schuldig voelen hoor, al heb ik met deze berichten ook wel zo het besef dat het een wonder is en niet vanzelfsprekend. ik hab pas vanmiddag om 15.30 een afspraak dus moet nog even geduld hebben. de vorige keren inwendig gehad. nu voor t eerst uitwendig. dat is toch wat verderweg dus ik ga niet uit van een hele duidelijke echo. Maar wel gewoon weer helemaal leuk om die kleine druif te zien.
hee meiden, ik heb vanochtend opeens het idee dat mn buik wat minder opgezet is, kan het dat dat op een gegeven moment minder wordt?
ja kan per dag schelen.. 's avonds meer opgezet.. Heb ik ook hoor, misschien of je net naar je wc bent geweest ( grote beurt), dan kunnen je darmen weer minder opgezet zijn.
ok, niets om me zorgen over te maken dus... als ik zo al die nare dingen lees, dan word ik toch weer onzeker... naja, moet me zelf niet gek maken...
gewoon tegen jezelf zeggen dat het daar allemaal goed zit. Je bent al 9 weken, nog 3 weekjes te gaan en dan zit je niet meer in de "gevaren zone" Om het zo maar even te noemen.
hoi hoi Ik heb al meerdere keren gelezen dat als je een hartje heb gezien zo rond de 7 weken dat je dan nog maar 3% kans hebt op een MK. Is natuurlijk geen garantie maar het kan na 12 weken ook nog misgaan. Misschien even ter geruststelling. Hupse succes vanmiddag! Ik duim voor je Groetjes Evelien
ik heb alleen nog geen echo gehad, dus ik weet nog niets... hopelijk dinsdag goed nieuws en dan is de kans inderdaad een stuk kleiner geworden dat het mis zou gaan... dus nog even geduld opbrengen...
jeetje...... danjo: heel veel sterkte voor jou en je mannetje! jenna: ook jullie veel sterkte! anoul: jij ook sterkte in deze onzekere tijd. hè gatver zeg, wat vervelend allemaal..........echt klotuh gewoon! weet zelf hoe het voelt, heb verleden jaar een miskraam gehad, echt niet leuk....meiden een heeeeeeeeeele groooooooooooote knuffel! ja, en dan is dit berichtje verder weer zo tegenstrijdig,...... maar ik heb vanmorgen weer een goede echo gehad! ons liefje is nu 10w1d en lag lekker te slapen! maar op een gegeven moment werd hij/zij wakker en begon druk te gymnastieken in mijn buik! zo leuk! mijn genieten kan nu echt beginnen! ben de afgelopen weekjes toch heel erg onzeker geweest ook omdat ik nu zo goed als geen kwaaltjes meer heb, maar dat zegt dus niks en mag mezelf denk ik juist gelukig prijzen! ik zal aan mutsie-man eens vragen of hij wat foto's kan neerzetten hier. mijn baarmoeder kwam ook al iets boven mijn schaambeen uit, meestal is dat bij 12 weken, maar mijn bm ligt al wat hoger, vandaar. verder heb ik het onwijs druk met de cursus (4 dagen in de week en daaromheen ook nog werken) maar was vandaag dus een dagje thuis vanwege de echo, dus kon ik lekker even tikken hier. meiden die vandaag de echo hebben: succes en geniet er van! en voor alle misselijken, hoop dat jullie je snel beter voelen! mutsie! mutsie!
ben erg benieuwd naar de foto's mutsie! fijn dat alles er zo goed uitziet, een beetje goed nieuws hier is ook wel fijn hoor, ook al is het idd een beetje tegenstrijdig...
Hallo mensen. Ik word ook een mei mama. Zag nu pas dat ik hier gezellig met mei mama's kan praten. ik ben dinsdag voor t eerst naar de verloskundige geweest maar alleen gepraat... geen echo of hartje luisteren of ff mijn buik voelen.... nee helemaal niks... en afwachten tot 31 oktober dan krijg ik mijn echo. Het is indd. nog een erg onzekere tijd.. maar positief blijven denken! en hopen dat alles goed gaat. als ik die echo de 31e goed is dan ben ik wel heel erg blij en heb ik er alle vertrouwen in dat alles goed gaat komen!