Wascreme dat heb ik volgens mij niet ik heb schuimbad? Dus ff haarlotion kopen zo te lezen en vaseline.
dit is een doek van pacco, heel makkelijk met klitteband, geen gezeur met veiligheidsspelden etc. enige nadeel is het lawaai van het klitteband loshalen 's nachts. maar verder is het een super ding, heb hem te leen maar wil er zelf zeker eentje bij hebben (ook voor de was).
zie: http://www.pacco.nl/compleetoverzicht.htm http://www.pacco.nl/tinynanny/inbakerslaapzakje.htm deze lijkt me ook ideaal: nadeel is dat je hem maar 3 mnd kunt gebruiken en hij is al bijna een maand.
ik was ff aan het neuzen en kwam de SwaddleMe tegen, die ziet er ook wel interessant uit. Morgen naar Prenatal en denk dat ik die meeneem. Fay ligt nu in een omslagdoek en daar wil ze in slapen. Ligt ze alleen onder de dekens, dan slaapt ze niet zo goed in 's avonds.
ik baker lobke gewoon in een omslagdoek. gaat prima en ze slaapt heerlijk. volgens mij heeft ice dat boek waar jullie het over hebben of was het anoesj. iig heeft iemand er toen foto's van geplaatst. badproducten. ze hebben hier alleen olie, alles zonder lekker luchtje. vandaag maar eens bij de apotheek gevraagd want lobke heeft een droog huidje op d'r buikie. nou, ik kreeg het allernieuwste en allebeste mee. we hebben het meegenomen zonder te kijken wat het nou werkelijk was. zijn we bijna bij huis, denk zal is even kijken en ruiken. zit er in het doosje een spuitbus en het ruikt heerlijk naar.... azijn nou dat gaat dus mooi niet op haar huidje. prijs van dit heerlijke lotionnetje 20 euro. gebruik nu dove om te wassen (was het enige wat ik kon vinden wat naar mijn idee kan) en een beetje oilily lotion op haar buikie. nu even naar de andere kant om te kijken hoe het met anna is.
Deentje, man en Arjen van harte GEFELICITEERD met Brian! Dat is snel gegaan zeg! 12 minuten nadat je zelf nog een berichtje hebt getypt is kleine Brian geboren. Geweldig! X Neia
zo ben er ook weer ff hhmm hoop echt niet dat jaap de gouden kooi gaat winnen zo me man heeft lekker me voetjes gedaan en ik ga na de gouden kooi kijken lekker na me bedje toe morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen...
lafo jij staat bovenaan meiden sjaan die zou toch ook vandaag ingeleid worden? DUS DIE IS OOK MAMA? en nazli hebben we ook niet meer gehoord die is ook bezig volgens mij oowe die lijst wordt wel heel kort in 1x! onsukkie lafo en de rest nu wij nog!
Ja ja ik denk ook dat dena thuis is bevallen, gelukkig maar! want dat wilde ze graag. Had gelukkig wel gelijk toen ik zei dat de kleine man voor vanavond 2400 geboren zou worden hihihi Nu de rest van de meiden nog!
ja is ook zo hij is heel irrirant ik was eerst ook voor huub omdat die echt het spel speelde maar heeft heeft afgedaan de laaste keer in de halve finale door met brain en amanda mee te gaan maar volgens mij hebben jaap en huub een dealtje gesloten hoorde je hoe hard huub moest lachen dat jaap hem won en brain die was zuur! echt erg nou hebben we dat ook weer gehad ga me bed opzoeken ga zo die raportage kijken van die vent uit zwitserland