Heej meiden! Echt superbedankt voor jullie lieve berichtjes en felicitaties ff snel een ego berichtje vanuit mijn kraambed t laatste berichtje hier heeft mijn vriend getypt.. dat was dat ik t niet meer trok en naar t ziekenhuis wou voor een ruggenprik. nou vanaf hier zal ik ff vertellen de verloskundige was hier tegen 5 uur. ze ging even voelen hoe ver ik was en ik had al 8 cm ontsluiting.. terwijl ik er echt van overtuigd was dat t pas 1 cm was ofzo.. omdat mijn weeen niet sneller achter elkaar kwamen dan om de 5 a 6 minuten. ze vroeg of ik alsnog naar t ziekenhuis wou.. nou dat vond ik niet meer nodig.. want was toch al te ver voor pijnstilling. toen ging ze even wat spulletjes uit de auto halen en begonnen bij mij de persweeen al.. dacht dat ik nog niet mee mocht persen omdat ik nog geen 10 cm was.. dus ze hoorde mij beneden al schreeuwen haha. toen ze boven kwam zei ze dat ik mee mocht persen en met 2 persweeen was hij er! helemaal gezond! Zonder knip of scheurtje dus geen last van hechtingen e.d. achteraf gezien is mijn bevalling echt reuze mee gevallen! wou dat ik van te voren wist dat ik al zo ver was... want ik dacht echt dat t amper begonnen was de bevalling.. terwijl die er dus al bijna op zat hij heet brian.. je spreekt t op zijn nl uit (briejan) hij huilt ga is eventjes kijken.. t is echt zooow mooi kereltje! leef echt in een droom wereld op t moment zwangere meiden ik hoop echt dat jullie ook heel snel aan de beurt zijn!
Goeiemorgen meiden! Iedereen gefeliciteerd met hun wondertje..! ff ego berichtje want heb niet alles teruggelezen, sorry! Hier helemaal gelukkig! Noah had wat last van krampjes en had dag en nacht ritme verkeerd om wat logisch was maar papa en mama waren gesloopt hahaha... gister hebben we badje dus naar de avond verplaatst, de voedingen beetje geschoven en hem in zn eigen bedje te slapen gelegd in de avond/nacht en het hielp! Hij had de laatste voeding om half elf na zn badje en sliep door tot half drie en kwam daarna pas weer om zes uur! Helemaal gelukkig dus.. vanochtend was hij heerlijk wakker en alert op mam's schootje om vervolgens weer heerlijk tukkie te gaan doen! Nu is het pas echt genieten geblazen! M'n hechtingen zijn al zo goed als weg en geen last van, heb geen stuwing maar borstvoeding gaat wel helemaal super, geen koorts gehad en vloeien is ook al sinds de ochtend na de bevlling minimaal... heerlijk zeg! Morgen gaan we lekker voor het eerst wandelen want dan is papa er ook lekker bij en zondag is de kraamhulp alweer voor het laatst, kan niet wachten hihi en dan is papa twee weken helemaal van ons! Ik zal eens kijken of ik een fototje hieronder krijg... hmmm weet niet hoe dat moet.. ik kijk wel of ik m in album krijg! Iedereen die nog moet, heeeeel veel succes meiden! Kuss
Deentje wat een superbevalling meid, zeker als je nog niet door hebt dat je zo ver bent, beter zo dan andersom Ben erg benieuwd naar de foto's van Brian. Anastacia zo dat klinkt goed allemaal met Laura! Straks bijna een maand oud meid! En dan is die van mij niet eens geboren nog Gina jij zit echt duidelijk op een blauwe wolk! Leuk om te lezen en heb op hyves al naar je foto's zitten gluren, mooi manneke hoor! Nazli en Neia meiden hoe gaat het met jullie, het is tijd voor jullie meldplicht Ik was toch nog even in slaap gevallen, nu nog even gedoucht en ben klaar voor de vk, ben een beetje nerveus, weet niet waarom. Mijn man haalt me straks op, hij wil mee. Hij gaat ook klagen dat hij het zat is Twee doet meer dan 1 Jullie horen het straks wel.
zelfs nu presteert mijn man het weer om te laat te komen, ik ga wel met mijn eigen auto, ik zie hem daar wel grrrrr
Z'n auto stond klem door een vrachtwagen en de chauffeur was nergens te bekennen, maar hij was nog op tijd omdat ze bij mijn vk praktijk ook heel vaak de tijd uit het oog verliezen
Ben dus weer terug van controle Bloeddruk 120/80, gewicht al een maand hetzelfde namelijk die ergerlijke 100 kilo En toen ja strippen heeft geen zin omdat ik nog geen voorweeen heb, de baby heeft het gewoon erg goed daarbinnen, heb nog heel veel vruchtwater, ja vertel mij wat. Donderdag moet ik naar het ziekenhuis om 10.00 en dan krijg ik een algehele controle, dus aan de CTG Als alles goed is dan komt de vk zaterdag 31 mei bij me thuis om te gaan strippen en als dat niet helpt zal ik hoogstwaarschijnlijk 2 juni (die maandag) worden ingeleid. Zo ik heb weer wat om naar uit te kijken. Het is hier zeker rustig, dacht al dat het niet leuk zou zijn om als een van de laatste over te blijven.............niemand heeft natuurlijk meer tijd om op het forum te komen.........maar ja we zijn toch nog met een stuk of 8 over?
Ik ga nu even de hond uitlaten, heb al boodschappen gedaan dus dat kan ook weer van de lijst af. Heb ook al een cadeau gekocht voor m'n schoonvader die dinsdag jarig is. Gelukkig is m'n man z'n vakantiegeld gestort, nu de mijne nog. En van me werk krijgen we ook altijd in mei een tantieme maar daar zal ik denk geen aanspraak op kunnen maken, ben erg benieuwd wat ze gaan geven.
Ja op zich zijn er nog zat mensen, maar misschien kletsen ze meer in het mama-topic. Het is inderdaad niet leuk om over te blijven... het is wel érg stil!
Even snel de meldplicht : Gister weer een valse start gehad. Was niet zo erg als afgelopen weekend. Maar wel erg genoeg dat ik weeen had. Ik baal er flink van, en ben die valse starts echt zat. Nu voel ik me helemaal niet lekker. Ik heb hoofdpijn, ben misselijk, buikpijn en moet weer constant naar de wc. Ik ben het echt zat! X Neia
wat en kl#te ochtend eerst hebben we ons verslapen dat is de zoveelste keer al. we hebben nu maar gezegd dat Amy ziek is. durfde niet meer te zeggen dat we ons alweer verslapen hadden, schaam me dood. nou is dat nog niet zo erg maar het volgende wel de aanvraag voor Lobke d'r paspoort is afgekeurd. we werden gebeld door een iets te oplettende medewerker van de nederlandse ambassade. haar naam wordt niet geaccepteerd. op ons aanvraag formulier staat duidelijk Gijsbethe als derde naam, nu heeft er 1 of andere dombo hier in zweden alles ingevuld met als derde naam Gysbethe (spreek uit: kiesbethe) en dan staat er ook nog een streep boven de y. nu hebben ze dus 2 verschillende namen en dat accepteren ze dus niet. ze staat dus ook met de verkeerde naam in het geboorte register ingeschreven. nu moet dat eerst allemaal veranderd worden en dan pas kan er een paspoort aangevraagd worden. ik baal zo en ben zo kwaad want die letter die ze hier hebben gebruikt bestaat helemaal niet in geen 1 taal, snappen ze dan verdomme op die nederlandse ambassade niet dat het een ij moet zijn :x sorry moest het even kwijt. de rookworsten, er staat zoveel over rookworsten dat ik gewoon misselijk wordt voordat ik er nog maar een hap van heb genomen. verder nog iets spannends aan de gang of kan ik rustig even eten gaan maken.
Dacht het al, je bent niet zo spraakzaam as usual Misschien als jij weer naar de gyn moet dat ze je wel gaan strippen, jij hebt wel last van voorweeen dus zal het bij jou misschien wel aanslaan. Ik snap dat je er van baalt, ik baalt met je mee
Oh Will wat een gezeik met die formaliteiten weer, bureaucratie viert weer hoogtij. Ik heb zoiets weleens gehad met m'n vliegtickets toen stond er ook een letter verkeerd, moest ik het nog snel veranderen op het vliegveld, dat kon wel maar dat kostte wel 75 euro......... :x
He gets, die valse starts zijn nou wel irritant aan het worden lijkt me. Gatsie! Ik heb een beetje raar dagje, weinig trek terwijl ik al dagen alles eet wat los en vast zit. Zelfs ijs hoef ik niet!
Dank je lieverd. Je bent een schat! Zit hier even te janken achter de computer. Ik lees dat jouw vk niks kon doen. Balen zeg! Maar wel een heel behandelplan voor de boeg. Dat scheelt natuurlijk weer. Misschien zit je straks helemaal op donderdag te focussen en komt het opeens eerder. Daar hoop ik maar op voor jou! X Neia
goede morgen lady's jaah Deentje gefeliciteerd, en jeetje wat een bevalling! ook nog thuis te gek! @neia, ff bikkelen meis.. is moeilijk maar dadelijk als je je beeb vast hebt ben je alles vergeten ( nou ja een groot gedeelte ) @lafo hmm hmm mannen! je mag ook op 1 juni bevallen vind ik een hele mooie datum en als er straks nog maar 1 of 2 over zijn komen jullie toch ook lekker bij de mama's kletsen.. waar is Daam? @
@fiona: Gefeliciteerd met je 39 weken! @lafo: dat was een kort nachtje, gelukkig heb je nog even kunnen slapen. Zelf heb ik redelijk goed geslapen, alleen vanmorgen lag ik een beetje half op mijn rug en toen kreeg ik een vreselijke scherpe pijn aan mijn rechterzij die niet zomaar wegtrok. Ik moest echt anders gaan liggen en toen ging het gelukkig langzaam weg. Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen rinkelen omdat ik deze zelfde pijn bij Merlijn* ook heb gehad, waarvoor ik toen een nacht in het ziekenhuis moest blijven. Alleen hield het toen langer aan. Gelukkig voelde ik haar vlak erna goed bewegen, dus ik ben weer een beetje gerustgesteld. Heb je je zweedse raadseltje al af? plaktieten! Doe een BH met maandverbandjes aan! Ja dat is ook raar. Daar zit je vreselijk lang op te wachten en dan is het ineens gedaan! @deentje: Superbevalling dus! Fijn dat alles zo goed is gegaan en zonder kleerscheuren! Had je al verteld hoe zwaar hij was? Mooie naam!