Will, wat belachelijk zeg! Kan me voorstellen dat jij ook een klotedag heb. Ongelofelijk dat als hun het verkeerd doen, jij alles kan oplossen. Zou dat nog gaan lukken in zo'n korte tijd? Ik hoop het zo voor je, want dit is gewoon oneerlijk! Onsukkie, ja dat had ik laatst ook. En vandaag helemaal. Ik moet alleen maar overgeven en naar de wc. Bah, ik ben dit lichaam zat. X Neia
Fiona, GEFELICITEERD met je 39 weken! Daam, oeh kan me voorstellen dat je daar enorm onzeker van wordt. Als je het terug krijgt misschien toch maar even de vk bellen? Zij zal het vast wel begrijpen. Was je dochtertje vandaag niet jarig? Deentje, ongelofelijk wat een verhaal! Alles is snel en goed gegaan. En nog zonder paniek ook nog. Ik ben echt zooooooooo trots op je! Echt knap hoor, en dat genieten verdien je nu gewoon. Gina, ik wilde je vandaag al smsen. Was zo benieuwd hoe het met jou en Noah gaat. Gelukkig alles goed! Alles loopt volgens schema zo te horen. En morgen lekker wandelen, het wordt lekker weer, dus geniet ervan! X Neia
Gister heb ik Wishfull nog aan de telefoon gehad. Ian lag nog steeds in de couveuse. Hij kreeg bijna niks binnen en anders gooide hij het er wel uit. Het was blijkbaar wel raar om zo'n reus in een couveuse te zien liggen tussen al die kleintjes. Hij had dus ook een infuus gekregen. Gister is het voor het eerst gelukt om bv te geven, na een aantal mislukte pogingen is het alsnog gelukt. Vanmorgen kreeg ik een smsje, dat de bv nu heel goed gaat en dat hij uit de couveuse is, maar nog niet bij Wishfull mag liggen; hopelijk morgen of overmorgen. Hopelijk blijft hij het zo goed doen. Ik heb foto's gezien en het is echt een plaatje! X Neia
@ Daam je bent er ook weer Dat hele boekje heb ik al vol met iets meer dan 80 puzzels, je moet wat te doen hebben he Ik voel me wel net een oud wijf door al die puzzeltjes! @ Witte reus ja dat gaan we ook doen met jullie meepraten als we echt als laatsten overblijven, hoop voor Fiona dat ze geen 14 dagen overtijd haalt. @ Neia ach meid het is echt weer eens zo'n baaldag he, dikke digi knuf, daar zitten we dan nog steeds zonder baby Echt balen he, kan alle cliche's wel gaan opnoemen maar dat heeft nu toch geen zin. Wanneer moest jij nou weer naar de gyn? Ja ik heb idd een behandelplan dus daar heb ik nu even vrede mee, het is ook bijna weekend gelukkig dus dan gaan we hopelijk wat leuke dingen doen. Ga jij nog wat doen vandaag / weekend?
@onsukkie en lafo: ik ben er ook gewoon hoor, maar ik heb ook besloten om niet steeds achter de pc te gaan zitten wachten op iets wat een wee heet. Ik ga zo een kadootje kopen voor mijn jarige dochtertje die vandaag 7 is geworden! Iemand nog ideetjes? @lafo: daar kon je mannetje dus ook niks aan doen dat ie te laat was. Gelukkig heeft ie het gered om op tijd bij de verloskundige te zijn. Wel goede controle dus weer. En je bent wel ietsjes wijzer over data. Naar welke datum ga je nu toeleven? Ik heb nog nooit gehoord van het woord tantieme. Is dat een soort van bonus oid? @neia: klote zeg dat je je zo voelt! Ik wou dat ik je kon voorspellen wanneer die kleine van jou het koppie laat zien! Knuf!
Fijn voor Wishfull en Ian dat het goed gaat, leuk om al die posi berichten te lezen, ik zal Askim ook eens een berichtje sturen hoe het met haar en Devrim gaat.
@ Daam gefeliciteerd met je dochter, 7 jaar alweer, leuke leeftijd, net zo oud als m'n nichtje. Misschien iets van Winx club of weet ik hoe je het schrijft? Tantieme is idd een chique wordt voor bonus/winstuitkering, dat krijgen we 2x per jaar dus ben erg nieuwsgierig, heb toch hard gewerkt
Ja nou Daam in ieder geval eerst maar eens toeleven naar 29 mei, in ieder geval ben ik waarschijnlijk rond 2 a 3 juni wel moeder. Dat is toch iets positiefs!
Lafo, ja allebei nog steeds zonder baby. Maarja, gelukkig zijn we niet de enige. Ik moet dinsdag weer. Mannetje gaat dan ook mee. Hij zegt: dan zal ik er zelf voor zorgen dat ze je gaan strippen ofzo, haha. Dus naar die datum leef ik weer naar toe. En inderdaad het weekend is heerlijk, dat gaat ook mega snel. We hebben geen plannen, maar de dagen schieten meestal heel erg op. Vanavond gaan we bij mijn ouders bbquen. Nu zit ik nog in mijn badjas; zometeen maar even mijn opgenomen programma's kijken. En misschien als het straks was beter gaat de was strijken. Heb jij nog leuke plannen? Daam, dat dacht ik al. GEFELICITEERD met je dochtertje! X Neia
@will: Wat een stelletje klonten zeg! ik mag hopen dat dit gebeuren je niet al te veel tijd gaat kosten en zeker geen geld! Op de Nederlandse ambassade zijn ze niet al te snugger, maar in Zweden verdienen ze ook geen hoofdprijs voor de meest intelligente aktie ooit! Wat ga je voor eten maken, iets met rookworst, zei je dat nou?
Deentje: Ik had het al gezegd, maar ik ben heel trots op je, je hebt het toch maar mooi gefixt! En belangrijker, je hebt GEEN paniekaanval gehad! Je kan het dus zonder medicijnen! Ik vind het super! Nu lekker genieten van je mannetje Daam: wat eng dat je die pijn had die je herkende, misschien kun je je vk bellen en vragen voor een ctg of echo als je je echt zorgen maakt... gezien je voorgeschiedenis is dat niet zo gek! Gefeliciteerd met je dochter, tips en ideeen heb ik niet helaas .. Lafo: wat een onzin dat ze dan niet strippen zeg, daar hoef je toch geen voorween voor gehad te hebben? 1cm ontsluiting is al genoeg.. Nou ja je hebt gelukkig wel weer een datum om naar toe te leven, maar ik hoop niet dat je die haalt! Laat de baby maar komen! Neia: kl*te van al die valse starts, ik hoop zo dat het snel gebeurt voor je. Nazli: Waar ben je? Je bent toch niet stiekem begonnen he!? wie is de buddy van Nazli? Will: wat een bureaucratische rompslomp zeg, je zou zon ambtenaar toch over zn balie trekken! En nu? redden jullie de wijziging en nieuwe aanvraag voor de verhuizing? Verder rustig valt toch wel mee, de meeste mama's schrijven namelijk ook nog hier mee.. anders zou het echt stil zijn... Maar feit is wel dat de bevallen mama's ook altijd al het meestte kletsten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa is mega positief! Kan je tenminste ook tegen je moeder zeggen dat het echt niet nog 3 weken kan duren!
Anastasia, super dat het nu beter gaat met Laura. Eindelijk zo'n vieze luier. Ice is Nazli's buddy, maar ik denk dat ze dan nog niet bevallen is. Hoewel het gister wel echt serieus klonk. X Neia
misschien kan ICE haar een smsje sturen, want ze is toch iedere dag wel online... het verbaasd me ook dat ik haar nog niet heb gezien!
Neia nou ik ga zo maar eens m'n ex schoonzus bellen of ze alweer beter is, heb nog een bezoekje tegoed vanwege haar verjaardag. Als ze beter is en thuis is dan ga ik even langs intratuin cadeautje kopen en op visite. Anders ga ik straks maar weer eens een kijkje nemen bij m'n man op z'n werk, heb alles nog gisteravond in het huis gedaan. Dus heb ook niet veel werk meer thuis liggen. Ik heb zoveel poetsdrang de laatste tijd maar je ziet het dat is dus ook geen voorteken. Anastacia ja ze zegt dat het geen zin heeft dus heb me er maar bij neergelegt, het rare is dat ze het 31 mei wel wil proberen maar wie zegt dat ik dan wel voorweeen gehad heb? Maar ja we zien wel, eerst donderdag maar weer eens afwachten. Ja het valt soms ook wel mee qua animo op het forum, ik kan me het ook goed voorstellen hoor allemaal. Gelukkig zijn we nog met een hecht groepje over, we slaan ons er wel doorheen
En alweer 2100 pagina's Op naar de 2200! Neia ja ga ik zeker zo zeggen tegen m'n moeder, heb haar nog niet gehoord........