Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik voel mijn minimensje wel bewegen hoor en ik zal zo even de doptone erop zetten. Dat ding telt ook de hartslag. Wacht. . . . . ik zal het meteen ff doen!

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    **Buddynieuws**
    Had tegen 11uur een berichtje van nazli:
    "sinds gisterenavond in het zkh. had heel erge rug en beenweeën.Heb 4 cm ontsluiting. gyn heeft me vruchtwater gebroken. heb nu een epuderale verdoving gehad. wordt vervolgd..."
    **einde Buddynieuws**

sorry beetje laat hier geplaatst, Luna heeft weer de hele tyd krampjes :( Dus ben hier druk. Nu gaat t gelukkig beter. Ze moet echt wel poepen....

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, toch naar het ziekenhuis... wel prettig dat ze nu verdoving krijgt, het klinkt heel heftig bij haar!

Sterkte met Luna.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Nazli sterkte meid, kan nooit lang meer duren, die is vandaag toch wel moeder?

@ Ice thanks voor het buddynieuws, hoop dat het snel beter gaat met Luna.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wel handig dat jouw doptone hartslagen telt, dat doet dat ding van mij niet.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden ik ga naar m'n ex schoonzus toe eerst nog even naar Intratuin, tot vanaaf!

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sow, dat duurde even wat langer, want toen ik dat ding op mijn buik zette, viel hij vanzelf uit. Tja, hij moet soms even op de oplader! :)
    Hartslagje loopt van 136 naar 150 en weer terug, dus dat klinkt goed gelukkig!
    Deze doptone heb ik geleend van iemand die een tijd op de verloskamers gewerkt heeft en zij heeft er toendertijd ééntje aangeschaft voor haarzelf. Het is dus een professionele die ze in het ziekenhuis nog steeds gebruiken. Ik gebruik hem niet zo vaak meer , maar in het begin wel hoor!

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Veel plezier!

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat het bij Nazli voorspoedig verloopt, ze was volgens mij erg bang voor wat zou gaan komen. Gelukkig heeft ze nu pijnstilling!

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    ff snel bylezen voor madam de fles moet....
    @Anastacia: fyn dat t beter gaat met Laura!
    @Deentje:wauw zeg, fyn dat t op t laatst zo snel is gegaan meid! En nu alweer online, hoezo verslaafd hihi. Leuk wat van je te horen!
    @Gina: ik zit er ook over te denken t badje savonds te doen, dan slapen ze meestal beter!
    @Lafo: hoe was t by de vk?-> oh zie t al. in ieder geval wat posi berichten meid!
    @Neia: balen meid, t wordt nu echt tyd hé dat t by jouw es begint!
    @will: wat belachelyk zeg, wat een sukkels daar :mad:
    Daam:kan me voorstellen dat je dan ff schrikt, gelukkig is t nu weer over!
    fyn dat t met de mama's en baby's goed gaat!
    @onsukkie: thnx. gelukkig gaat t nu wat beter met haar. heb haar wat lauwe venkelthee gegeven, dat helpt.....
    en nee, denk idd nie dat t by nazli nog lang duurt, tenminste, hoop t niet voor haar!
    zo ik ga Luna de fles geven, en dan ff weg. laters!!

11. Hallo meisjes,

houden jullie het nog een beetje vol?
    Vast niet he, ik leef echt met jullie mee hoor. Kan me helemaal voorstellen hoe jullie zich voelen!

Will: wat een gedoe met dat paspoort van Lobke, zou ik ook flink pissig van worden.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, ik hou het lichamelijk wel vol, maar zit er geestelijk wel een beetje doorheen. En dan loop ik nog niet eens overtijd!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nazli, fijn dat je nu in het zh bent en dat je al flink wat ontsluiting hebt. Het zal nu vast niet meer zo lang duren.
    Zet hem op meid!

Ice, wat zielig voor je meisje zeg!

Lafo, helemaal met je eens meid, we slaan ons er wel doorheen.
    Veel plezier bij je ex schoonzus, heb je weer een gezellig middagje!

Daam, oh slim dat je de doptone erbij hebt gepakt.
    Kan me voorstellen dat je dat geruststelling geeft.

Linda, jaaaaaaaaaa ik heb het helemaal gehad!
    Thanks meid!

Onsukkie, ikke wel hoor geestelijk en lichamelijk. Maar vooral omdat ik me niet lekker voel. :cry:

Ik ga even douchen, misschien helpt dat!

X Neia

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als je je niet lekker voelt is het helemaal knudde, bah... ik voel me de meeste tijd nog wel goed. Alleen die buik ben ik wel goed zat.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli zet m op meid! Kan nu nooit lang meer duren!
    xx

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Deentje, ik ben nu dus echt heel erg jarloers op je meid... wat een bevalling! Maar stiekem ben ik gewoon heel erg trots op je...

Ice, ik heb weer een pandora bedeltje van mijn man gekregen :D (hij heeft zijn vakantie geld en belasting teruggave vandaag gehad... ik nog niet, en de aangifte hebben we gezamelijk gedaan heel irritant dus)

Nazli, klinkt als behoorlijk zwaar.. hoop voor je dat je de kleine al in je armen hebt hoor.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ah je bent de 1e die ik hoor over de belasting, ik heb het dus ook nog niet... zit er best op te wachten!

18. will

will Niet meer actief

oe, nazli, spannend maar waarschijnlijk zit je al te genieten van jullie kindje.

zo, na een hoop getier aan de telefoon wordt lobke d'r naam kosteloos veranderd. of het allemaal op tijd is, heb geen idee. zo vlot zijn ze hier niet. het moet eerst namelijk in het geboorte register veranderd worden, dan in het bewijs van familie en dan moet er nog een document opgemaakt worden waarop staat dat ze recht heeft op een paspoort. van deze papieren moeten er uitreksels naar ons worden gestuurd en die moeten wij weer naar stockholm sturen en die sturen het dan weer naar DenHaag en bij al die tussenstops moet alles ook nog eens goedgekeurd worden. maar Lobke gaat gewoon mee naar nederland. we hebben nu nog 3/4 weken. we willen 22 juni hier vertrekken en lobke gaat lekker mee.

ice, vervelend die krampjes, zo zielig. heeft ze wel een rose jurkje aan, haha ;)

ga maar weer even een doos inpakken, jakkes dat is nou niet mijn favoriete bezigheid. ik dacht dat we al heel wat hadden weg gedaan toen we hierheen kwamen maar we hebben nog steeds spullen waar we niet eens van weten dat we het hebben, vreemd

tot later

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Ice: haha, ik zie het al helemaal voor me :) Vanmorgen vond Maud het weer nodig om op de commode te plassen. Heb haar toen dus even met d'r blote billen opgetild, zodat papa een schone hoes over het aankleedkussen kon leggen. Was ik toch de hele tijd wel aan het denken van ooooh, ga alsjeblieft niet nu nog poepen of nog een beetje plassen ofzo! Haha. Gelukkig heeft ze het schoon & droog gehouden ;)

Deentje, van harte gefeliciteerd met Brian!!!
    Is dan uiteindelijk nog snel gegaan! Echt super dat je het thuis hebt kunnen doen! En zonder paniekaanval, zo te lezen, echt geweldig voor je!

@friendly: ik baker Maud niet in, al heb ik er wel eens over gedacht... maar omdat er overal gezegd wordt dat je dat alleen met deskundig advies moet doen, heb ik er tot nog toe niet echt werk van gemaakt... Wel houd ik vaak haar armpjes vast als ze door al dat gemaai niet kan slapen. Daar wordt ze dan ook meteen rustig van. Nadeel is wel, dat als ik haar armpjes dan loslaat als ze nog net niet helemaal goed slaapt, ze weer begint te maaien en dus ook weer wakker wordt...
    Nu we haar op haar zij te slapen leggen, heeft ze overigens sowieso al een stuk minder last van het willen maaien met haar armen.

@Lafo: wij gebruiken hier haarlotion, wasgel en billenzalf. En soms nog een crème of vaseline voor dr handjes en voetjes, die zijn vrij droog.

Zo, ik plaats dit vast, want we gaan nu even naar het winkelcentrum. Reageer straks wel weer verder.

20. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Deentje: en? Is beeb er al? Jaaaaaaaaaaaaaaa zie ik aan je banner!

@ Deentje en hubby: gefeliciteerd met de geboorte van Brian!!!!!! Geniet ervan, maar dat gaat vast en zeker lukken!!!!!!!!

@ Fiona: Lekker zeg aardbeien met yoghurt!

@ Onsukkie: hihihi, ja je wilt juist GEEN rust meer, ach ja het is allemaal wel goed bedoeld dat dan wel.

@ Nazli: ook al zo spannend, ben benieuwd!

@ Will: hihihi, Lobke is dan lekker bezig..whahahaha, hier ook al vier keer de omslag van het aankleedkussen moeten wassen hoor, dus je bent niet de enige ;)

@ Lindatjuhh: hihihi heerlijk die eigenzinnige beebs :D

@ Jvtje: ja thanks, ik heb de site nog niet helemaal door inderdaad, ga me zo weer eens verdiepen, moet de foto;s verkleinen voor ik ze upload zag ik al..dus eerst aan het werk dan zometeen maar :D

@ Fiona: nou inmiddels weet ik dat jaap heeft gewonnen,moet zeggen dat ik de gouden kooi helemaal niet heb gevolgd, maar dat ik begrepen heb dat Brian eigenlijk had moeten winnen. Vond jij Jaap het leukst?

@ Nazli: fijn dat je al 2 cm. ontsluiting hebt! Dat scheelt straks weer!

@ Neia: lekker dagje gehad zo te lezen samen met je mams! Gezellig hoor!

@ Onsukkie: jeetje dan ben je ineens wel druk ja, hoop dat het vogeltje het heeft gered en dat de frietjes lekker waren!

@ Nazli: wauw echt weeen dus! Helemaal goed! Je kan best alleen rugweeen hebben hoor, hoop voor jou dat dat niet zo blijft. Ik vind zelf buikweeen beter te handelen....

@ Ice: hihihi, lief zo tevreden als Luna de laatste slok er gewoon uit laat lopen..

@ Lafo: oef vervelend dat je woorden hebt gehad met je mams :confused: Ze bedoelt het ongetwijfeld goed...maar jij weet zelf het beste wat je hebt afgesproken met je vk!

@ Friendly: heerlijk dat Ruben het zo lekker doet, echt fijn dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Jasper tilt zijn hoofd ook al op en draait inderdaad ook al bijna om :confused: Heel verschil met tim, die was wel snel met alles maar niet in het begin.

@ Lafo: vaseline is handig en gewoon bodylotion, bepanthen voor jezelf, haarlotion en verder heb je het volgens mij wel in huis. ik had trouwens ook zemelenbad in huis en dat bleek handig omdat jasper zo droog was/is.

@ Deentje: wat een heerlijke bevalling heb je gehad zeg, wat fijn dat het je allemaal zo meegevallen is! Hardstikke goed. En nu lekker met zijn vieren gaan genieten! Laat je maar lekker verwennen!

@ Gina: fijn dat je weer wat hebt kunnen slapen! Dat helpt echt he!

@ Lafo: mmm, dus vanaf 2 juni gaan ze je inleiden, hoop voor jou dat je beeb gewoon voor tijd komt, het wordt mooi weer dit weekend dusse...who knows. (geen idee wat dat ermee te maken heeft hoor, maar ja, je moet toch wat!)

@ Neia: mmmm ff baaldag nemen vandaag! Aha en vanaaf bbq lees ik al, nou ja dat is in ieder geval gezellig.

@ Will: jeetje wat een ellende met lobke haar paspoort, nou maar hopen dat het een beetje snel op te lossen is zeg!

@ Nazli: oef schiet niet echt op lees ik al...hoop voor jou dat het wel een beetje doorzet allemaal!

Zo ik zit toastjes met pate naar binnen te stoppen want we hebben dus echt nikssss meer in huis en heb honger! Tim heeft gelukkig tussen de middag brood gegeten bij de vrienden waar we op bezoek waren. Nou ja eind van de middag maar weer boodschappen doen! Morgen gaan we samen met mijn schoonouders bbq-en. Mijn lieffie gaat met tim en zijn papa op stap treintjes kijken, er is iets speciaals te doen blijkbaar. En dan ga ik mooi lopend met jasper naar het winkelcentrum vlees e.d. halen en dan morgen begin van de aaf gezellig met zijn allen bbq-en. Straks vast drinken en eten voor vanaaf en zondag halen. En ijsjes..keb zin in ijsje!

Deel Deze Pagina