zo meiden ben er weer heb tot 11 uur geslapen en toen tot net toe in de tuin bij me schoonmama gelegen heerlijk nu ff wakker worden en dan boodschappen doen
ooo deentje wat lief! en wat een super bevalling zonder paniek je was juist super relaxed vondt ik hhaha ben trots op je meid hmm wat vervelend voor nazli hopelijk heeft ze haar beep al zou toch wel? nou meiden ik ga ervandoor sorrie voor het ego berichtje maar spreek jullie later wel weer xxxx
Katsas, wat een mooi mannetje zeg. Echt al van die bolle wangetjes, heerlijk! Fiona, lekker dat je nog geslapen en geluierd hebt bij je schoonmoeder. Zal je vast goed doen! Onsukkie, IK WIL OOK, haha . Deentje, oh wat een prachtige foto zeg. Arjen kijkt helemaal trots naar zijn broertje. Een hele mooie foto om voor altijd te bewaren! Jvtje, hihi jij hebt dus ook al een kleine plas-deugniet. Leggen jullie dan geen hydrofiel luier op het aankleedkussen? Of heeft dat geen nut? Will, nouja de oplossing is er in ieder geval. Nu maar hopen dat het allemaal snel gaat. Want natuurlijk gaat Lobke mee! Daphne, ah wat lief zeg van je mannetje. Wat is het voor een bedeltje? Ice, nog niks van Nazli gehoord? Hier gaat het gelukkig iets beter. Ik heb even op bed gelegen en net toch wat gegeten. En de strijkwas is klaar, yoehoe! X Neia
hello, @deentje, wat een leuke foto en wat kijkt hij lief naar zijn broertje, net alsof hij ook verliefd is @fiona, wat lekker dat je lekker geslapen hebt.. hoe is het nu tussen jou en je moeder? (of was iemand anders dat ) hier laat de schoonmoeder zich niet meer zien, zijn er gister wel geweest .. erger me nog rot aan haar maar ik zal me er overheen moeten zetten. @neia.. wij hebben ook nog strijkwas oh helemaal vergeten te vertellen hoe het ging met de peettante. ik had gelijk. ze zit met zichzelf in de knup en daarom duwt ze iedereen van dr af waar ze van houdt en veel om geeft! haar relatie staat daarom ook al op springen! het was wel een moeizaam gesprek we moesten veel uit haar trekken. we hebben haar duidelijk gezegd dat ze altijd welkom is en we haar graag willen helpen. maar ik persoonlijk denk dat we haar nu een hele lange tijd niet meer gaan zien. tja ja het is ook niet niets om met je zelf in de knup te zitten! houden jullie het nog vol? slecht nieuws. woensdag word het 27 graden....!
@neia, wij hebben er altijd een hydro luier overheen liggen maar soms piesen ze zoveel en dan gaat het erdoor heen ... ik ben al een stuk of 3 keer onder gepiest geworden gelukkig had ik alleen mijn ondergoed aan.. en dacht wat word het toch warm.. hihihihi kan er echt om lachen.. we hebben wel geleerd om als we Bram doen verschonen op zijn plassertje een doekje te leggen.
mmm, peettante dus in de knup met zichzelf..dat is inderdaad erg vervelend voor haar. Zou jammer zijn als je nu lange tijd niks meer van haar zou horen, wel ff in de peiling houden dan misschien?
Jaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaag meiden, ik was net vrolijk dat IK het af had. Geen strijkwas meer voor mij deze week hoor! Witte reus, lijkt me inderdaad een moeizaam gesprek. Maarja, nu weten jullie tenminste waar het aan ligt. Even afstand nemen is misschien niet verkeerd, jullie moeten nu genieten. Wat deed je schoonmoeder nu weer dan? Ons vakantiegeld is ook binnen, gelukkig! Ik heb net alle rekeningen betaald, dus dat is mooi. Hier kan ik wel vrolijk van worden hoor. X Neia
heej meiden! wat ben ik een trotse mama zo geweldig dat kleine mannetje.. echt liefff! bedankt voor jullie felicitaties hoe is het bij jullie? is er ondertussen al nieuws over nazli?
Deentje, nee nog geen nieuws! En je hebt alle reden om trots te zijn hoor. Linda, wat een mooi meiske. En dat pakje vind ik echt mega schattig! X Neia
@Daphne: hier nog geen vakantiegeld en belastingcenten, wij moeten nog even geduld hebben dus. @Will: kan je Lobke dan zonder paspoort mee naar NL krijgen? Inbakeren: heb ik ook geen ervaring mee. Katsas: koelkast inmiddels weer gevuld? Jasper is schattig Fiona: uitgerust? Deentje: fijn dat je zo'n superbevalling hebt gehad zonder paniekaanval. Ben helemaal trots op je! Geweldige foto met Arjen. Wat vindt hij van z'n nieuwe broertje? Nazli: ben je inmiddels bevallen? Neia: het wordt echt eens tijd dat je gaat bevallen hoor Fijn dat je vakantiegeld er weer is. Zo ik ga eens even opruimen hier. Wat eten jullie vandaag? Wij hebben dat nieuwe wereldgerecht van knorr enchiladas, ga het dadelijk eens maken. Doei doei!