Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja leuk pakje he, vorige week van een vriendin gekregen.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo bennet terug van de winkel man is chago ooh wat er niet goe dvan hij is nu lekker ff weg dus kan ik lekker van me aardbeieen smiklkelen en alle andere lekkere dingen die ik heb gehaald
    van het schoonmaken is niks gekomen dat doen we morgen wel weer hoor ben ook zo moe
    of ik een fles wiskey achter over heb geslagen zon kater gevoel pffff

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja linda en nazli heb veel geslapen maar ben nog helemaal total loss snap er niks van
    maar goed de aardbeien waren heerlijk nu ff aan wat anders chips ofzo met een glas bitter lemon;)
    haha me man gisteren : schat wil je wta drinken? ik ja lekker, komt die met een mega groot glas vol met ijsklontjes en bitterlemon hahaha hoe bedoel je hint! hij wil ook zoooo graag we zijn helemaal op met zijn 2en als het nu nog 3 weken duurt kan je mij opbergen!

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    *BUDDYNIEUWS*
    Berichtje van nazli:
    "Om 14.31 is onze zoon ISA geboren. Hy weegt 3585 gram en 51 cm. Heb hem binnen 36 min. uitgeperst en heb 3 hechtingen. Nazli.
    *EINDE BUDDYNIEUWS*

Goed nieuws dus,
    Nazli & man: van harte gefeliciteerd met julie zoon Isa!!
    Zo ik ben weer weg, luna wil nie wakker worden voor de fles :rolleyes:

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

woensdag 27 graden oooo me voetjes die beginnen nu ook alweer op te zetten voel me tenen langzaam gevoelloos worden
    witte reus waarom irriteer je je zo aan haar? heb je dat altijd gehad of pas sinds ze zo deed?
    hier met mijn moeder is het al jaren dezelfde verhouding maar met schoonmams is die perfecto!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dan moet ik voor woensdag dus bevallen ijn.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooowee nazli gefeli met jullie zoon! goed gedaan meid! weer een baby erbij! jippie die lijst wordt stelkens korter kom buddy lafo nazli wij moeten ook snel en b&n nog niks van gehoord had die ook een buddy?

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat goed! Eindelijk is nazli van de pijn af, super. Ben helemaal blij met dit nieuws.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja daam jouw ook nartuurlijk niet te vergeten ! gefeli met je 40 weken meid! snel nu bevallen voor woensdag allemaal

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje &
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

die laatste ken ik helemaal niet komt ze wel eens online en sjaandiaan wat was daar ook alweer mee? zij kwam wel eens dacht ik.... sorrie ben een beetje dement

10. Nazli gefeliciteerd met je zoon Isa

Volgens mij zijn nu alle jongens geboren of Neia krijg jij soms een jongen?

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey ukkie jij zou toch bevallen morgen volgens de buuf? ik hoop het volgens me schoonvader ik de dag erna de 25ste

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaja niea ben wel heel benieuwd wat het nou is een jongen of een meisje ?

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jazeker, dat is ook m'n bedoeling. Zeker omdat mannetje anders morgenochtend anderhalf uur op en neer gaat rijden naar Leeuwarden om een scooterblok te halen. Als ik dan al bevallen ben, of op z'n minst in elk geval bezig, dan blijft ie lekker thuis. :oops:

Heb ukkie al geïnstrueerd. En ik eet pizza (= vet, dus kan helpen) waar annanas op zit (= schijnt ook te helpen) en ik ga hem vanavond overhalen tot sex en nog 100x de trap op en neer. We laten niets meer aan het toeval over. Haha.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vanavond nog ff naar Purmerend, gaan we door de purmer, om de paar honderd meter zo'n verkeersdrempel, lekker hard overheen, schijnt ook te helpen.

Zo moet het lukken toch?

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha ik denk dat het zo wel moet lukken anders zou ik het ook niet meer weten!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En heb al een liter bitter lemon op. Ook dat nog.

Als dat allemaal niet helpt dan geef ik het op en ga gewoon afwachten tot ukkie er klaar voor is.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb ieeeeeetjes krampen maar wil zooo graag erge krampen!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    JAAAAAAAA eindelijk babynieuws!
    Nazli gefeliciteerd met jullie zoon Isa!

Hier is het kraambezoek van mijn werk net geweest, super leuk en Laura is echt enorm verwend! Heb echt heeeeel erg veel cadeautjes gehad!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gezellig anaS. leuk man lijkt me dat

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou das al meer dan ik heb.

Deel Deze Pagina