Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja het rijtje afgaan vind ik ook niet erg hoor maar dan moeten jullie allemaal op mij wachten ;)

Ik was ff aan de telefoon, ga nu eten maken en afsluiten.

Tot morgen meiden!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik wacht op jou (ik ga het in ieder geval proberen!)
    Eet smakelijk!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo weet niet wat ik heb maar heb weer tot net geslapen 2 uurtjes weer zowat ooo ik hoop maar dat dat vor vanacht goed gaat en niet dat ik weer wakker lig pff heb het zo gehad ermee

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Lekker toch, je zal het wel nodig hebben. Heb je geen leuk boek voor als je vannacht niet slaapt? Of één of ander tijdschrift? Lekker bladeren word je ook weer loom van en misschien lukt het slapen daarna ook weer beter!

5. will

will Niet meer actief

nasli en man, eindelijk is jullie kereltje er, gefeliciteerd.

6. will

will Niet meer actief

lafo, er komt een vrachtwagen deze kant op. mijn man wilde het eerst over het water laten gaan maar dat wilde niet lukken. was wel goedkoper geweest.

linda, ssssttttt je mag niet reizen zonder paspoort ssssstttttt

heb echt mijn dag niet. katsas wilde spieken op hyves naar foto's. denk da's leuk dat ga ik doen vanmiddag. begint de laptop toch vreemd te doen en een herrie te maken, lijkt wel of er een trein door de huiskamer ging. dus heb vanmiddag alle foto's op cdtjes kunnen zetten. weer balen.

ben blij dat het avond is kan nu nog weinig gebeuren denk ik.

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@fiona: gefeliciteerd met je 39 weken! Nog 1 weekje en dan heb jij ook je uitgerekende datum gehaald.

@Daam: gefeliciteerd met de verjaardag van Senna!

@anastasia: kan me voorstellen dat je blij bent dat Laura nog maar 1x is geweest afgelopen nacht :) En nog beter dat ze minder last heeft van krampjes!

@gina: fijn dat het zo goed gaat!

@lafo: jammer dat de vk niet wilde (proberen te) strippen. Maar er is nu in elk geval wel een plan voor de komende tijd. En wie weet, heb je dat plan helemaal niet nodig ;)

@neia: kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Als je echt overal last van hebt, dat is niets!

Fijn dat de bv bij wishfull nu op gang begint te komen! Hopelijk mag Ian snel bij haar op de kamer liggen en kunnen ze daarna snel naar huis!

Voor het verschonen van een luier leggen we meestal geen hydrofielluier neer nee. Dat heeft ook niet zo heel veel zin, daar gaat de plas gewoon doorheen. Als Maud plast, gaat het niet om een paar druppels ;)

@will: pff, wat een bureaucratie weer zeg :( Je vraagt je inderdaad af hoe moeilijk het kan zijn om een naam goed op te schrijven...
    Hopelijk kunnen die ambtenaren een klein beetje doorwerken met het wijzigen van de naam en doorsturen van de documenten. Maar het zijn wel ambtenaren... :(

@onsukkie: kan het me helemaal voorstellen dat je er geestelijk door heen zit! Dat je nog niet overtijd loopt doet daar niets aan af hoor. Ik had het zelf na week 39 ook echt hélemaal gehad met dat zwanger zijn, daarvoor ook al wel, maar eenmaal op 39 weken werd dat dus echt helemaal erg. En ook ik trok het lichamelijk nog wel (hoewel dat de laatste weken wel in snel tempo minder werd).

Nou, je neemt in elk geval wel je maatregelen, dus dáár kan het in elk geval niet aan liggen! :)

@KatSas: aaah, wat een scheetje is Jasper!
    En morgen dus lekker bbq-en, heerlijk! Wij gaan zondag bbq-en in het nieuwe huis van m'n schoonzusje & haar vriend. Zien we dat huis ook meteen :)

@Deentje: Aaaaah, wat een leuke foto! Zo lief als Arjen ook naar z'n broertje kijkt!

@witte reus: vervelend dat de peettante zo met zichzelf in de knup zit :( Dat zijn nooit leuke dingen.

Haha, dat is dan weer het voordeel van een meisje, als die plast, gaat het meteen naar beneden. Die kunnen echt niet meedoen aan een wedstrijdje ver-plassen :)

@Linda: aaah, wat een scheetje is Zenne!

@vakantiegeld: dat komt hier als het goed is maandag of dinsdag. Dan moet in elk geval normaal gesproken het loon gestort zijn... Belastinggeld, nog niets over gehoord. Meestal komt het geld rond dezelfde tijd als de brief en ik heb ook nog geen brief gezien. Maar wie weet... de belastingdienst is kennelijk wel al bezig inmiddels, aangezien Daphne's man het geld al heeft. Dat geeft dan hoop ;)

Nazli, gefeliciteerd met de geboorte van Isa!!

8. Nazli van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ooh nog maar 7 dames hier te gaan...

Wat gaan jullie hard!
    Succes degene die nog moeten!

Liefs, paula

10. will

will Niet meer actief

blondie, voor jou schiet het ook op, succes

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nazli gefeliciteerd met je zoon Isa!

Meiden ik probeer wel zoveel mogelijk te zijn hier en jullie te steunen hoor...Maar het ontbreekt me soms aan tijd...
    Neemt niet weg dat ik aan jullie denk en hoop dat we snel allemaal bij de mama's kletsen!

Speciaal voor jullie.............

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nazli en man van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Isa!!!

Lafo, klinkt als een heerlijk middagje. Vooral met dat ijsje! ;)
    Lief dat je wil dat ik eerst beval, maar laten we gewoon maar het lijstje afwerken! Dus zet hem op! ;)
    Heerlijk he dat de mannetjes weer thuis zijn? Dat vind ik echt fijn.

Fiona, kom op krampen, zet door! :p

Onsukkie, jij doet er echt alles aan, dat moet gewoon gaan lukken op deze manier. Anders zou ik het ook niet meer weten hoor.... :rolleyes:
    Ik heb al een fles bitter lemon en een ananas op vandaag. Dus ik heb ook mijn best gedaan.

Hannah, lief van je meid. Kan me voorstellen dat je nu gewoon niet meer zoveel tijd hebt. Heel logisch. Maar de steun kunnen we hard genoeg gebruiken. ;)

Jvtje, oke dan ben ik ook weer een illusie armer.... :rolleyes:

Will, ja laat deze dag maar snel voorbij zijn. Morgen hopelijk weer een betere dag.

Daam, heeft je meisje een leuke dag gehad vandaag?

Met mij gaat het weer een stuk beter. Ik heb een leuke avond gehad.
    Het bbquen was weer erg lekker en gezellig.
    Het rommelen is hier alweer begonnen :( , maar ik probeer het nu te negeren, dan merk ik het vanzelf als het echt een keer doorzet.
    Nu ga ik heerlijk in bad liggen met een tijdschrift.
    Ik ben weer positief! :D

X Neia

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat zat er allemaal in? Ben ik wel benieuwd naar.
    Super lief van ze zeg!

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Geen idee wat het wordt. Maar ik ben nu wel heeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig.
    Gewoon ongelofelijk dat ik het zolang heb volgehouden, en nu kan ik echt niet meer wachten. Van de week stiekum op de echo proberen te zoeken. :oops: Maar het was allemaal zo onduidelijk.
    Nog even geduld dus..... :rolleyes:

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Net ff een bank gekocht voor in de voortuin een een rompertje met "mijn eerste ek" bij de prenatal, erg leuk! Oh en een nieuwe agenda, want ik heb alweer afspraken die er niet meer inpassen (schoolagenda, haha).

Verder weinig nieuws, harde buiken gaan iets meer zeer doen soms, maar soms ook helemaal niet. Ik weet het niet hoor, blijf hopen op vanacht/morgen maar kan ik natuurlijk beter niet doen!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjeeeeeeeeeee nou, je krijgt vast een jochie, dat idee heb ik tenminste.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Uk is me hier toch weer mega-druk, ik vraag me af waar ie het idee vandaan haalt dat dat leuk is. Heb aan alle kanten uitsteeksels!

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heej onsukkie, uitgehobbeld? Die wil ik ook zo'n rompertje voor de EK. En wellicht een speen als ze die nodig heeft!

@neia: Senna was vandaag bij haar vader om het te vieren. ik heb haar nog even gebeld en ik hoorde dat ze heerlijk verwend is. ook heb ik Yoran even gesproken en hij dacht dat ik belde omdat de baby geboren was. Hahahaha, dat viel hem een beetje tegen!

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb nu ook een feestje in mijn buik, echt een disco! Soms doet dat zeer a/d onderkant, maar de krampen zijn ver te zoeken naast de harde buiken die ik heb. Wel ben ik aan de race sinds gisteravond, heel irritant, want ik moet dan ineens erg snel gaan , anders kan ik een nieuwe broek aan! :)

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga zo lekker mijn mandje in, want dan heeft dansmarieke :whistle: misschien iets meer ruimte om te bewegen en misschien heb ik er dan minder last van. :)

Deel Deze Pagina