Neia en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Neia. Ik hoop dat ik snel meer nieuws van je hoor wat betreft de operatie, dat is wel pech hebben he meid. Straks lekker genieten hoor, je hebt zo hard je best gedaan en nu is ze er dan eindelijk!
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Ashley, dochter van Sangerdjan, 18 mei, 2850 gram en 50 cm (38 weken en 5 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen) Isa, zoon van Nazli21, 23 mei, 3585 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Neia, dochter van Neia, 24 mei, 3580 gram (40 weken en 3 dagen) Tussenstand: Jongens: 19 Meisjes: 19 En meiden die nog moeten bevallen: 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Meisjes: 5 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Daam & Jvtje Nog 5 te gaan
Ik ben net even naar ons oude dorpje geweest waar ons huis nog steeds te koop staat en waar het merendeel van onze vrienden en familie woont geweest en kwamen natuurlijk heel wat bekenden tegen. Man moest nieuwe schoenen hebben maar kon niet slagen, toen zijn we naar Roosendaal gegaan (ja Will ) naar die outlet en daar nieuwe Geox schoenen voor hem gehaald, voor z'n stinkpoten, je kent die reclame toch wel nou hij zou hem kunnen zijn En nu even thuis en straks nog even boodschapjes doen. @ Onsukkie dat is wel handig, zo'n handige welwillende vader Als hij nog tijd over heeft ....... @ Daam je begon er weer over heb gelijk een Mars ijsje gepakt, you never know @ Will zou wel een goede bezigheidstherapie zijn, maar het is net iets uit de route @ Deentje die naweeen dat komt toch ook als je heel snel bevallen bent heb ik weleens gehoord? @ Fiona meid flikker die computer het raam uit Dat zal 'm leren! @ Sandra gefeliciteerd met jullie dochter Ashley @ Daphne en Daam stofzuig ze @ Anastacia wat een mooie foto's, lief meisje! En wat fijn dat het goed gaat met Laura en idd waar je al blij van kan worden een lekkere poepluier @ Friendly gave banner van Ruben, ben benieuwd hoe je zo'n banner maakt?
@evelien: fijn dat alles zo goed gaat met Iris! En logisch dat je nog geen tijd hebt gehad om alles terug te lezen & te reageren. Zo vlak na de geboorte gaat nu eenmaal al je aandacht uit naar de kleine! (of je nu wilt of niet ) @Lafo: het bijlezen is nu wel weer te doen ja Nu we wat meer gewend raken aan Maudje en er langzaam toch wel iets van een ritme aan het ontwikkelen is, is het ook sowieso makkelijker om af en toe even achter de pc te kruipen @anastasia: ik denk dat ik wel een kleinigheidje ga halen voor m'n man voor vaderdag. En misschien nog ontbijt op bed voor 'm maken, als ik daar iets voor kan verzinnen... Wat fijn dat die andere voeding zo goed werkt voor Laura! Zal jou toch ook een stukje rust geven! En wat een leuke foto's @neia: Jaaaa, dat klinkt toch wel als het echte werk meid! Wie weet, heb je inmiddels je kleintje al in de armen. Ik hoop het zo voor je! Daar is ze dan!! Gefeliciteerd met de geboorte van Neia!! Hopelijk herstel je snel van de operatie en kun je lekker gaan genieten van je meisje! @bwtje: raar hè? Vond ik ook toen 1 mei naderde. Je leeft maanden toe naar die ene maand. Lijkt telkens nog zo ver weg en dan ineens is het toch echt bijna die maand! @daam: haha, aan de race door de ijsjes... daar heb ik toch geen last van gehad hoor en heb toch ook heel wat ijsjes naar binnen gewerkt @deentje: ik hoop voor je dat die naweeën snel overgaan! Super dat het voor de rest zo goed gaat! @fiona: je man heeft ook last van de hormonen? Jemig zeg, wat een actie! Ik zou echt uit m'n vel gesprongen zijn als mijn man dat zou flikken! Vooral het commentaar als je hem erop aanspreekt dat je zit te wachten... Sangerdjan: gefeliciteerd met de geboorte van Ashley! @daphne: puistjes... hmm, daar had ik in de eerste 1,5 week na de bevalling ook behoorlijk last van, nu gaat dat gelukkig al weer beter (maar nu zit het gezichtje van m'n dochter onder... *zucht* nou ja, ze heeft er gelukkig geen last van)
klik op de banner en de rest wijst zich vanzelf als het niet lukt dan hoor ik het wel! neia& man: gefeliciteerd met jullie dochter! hoop dat de operatie goed verlopen is en jullie snel echt van haar kunnen genieten!
Jeetje wat heftig voor Neia, dat er nog een operatie achteraan kwam. Met dochterlief wel alles goed? Gelukkig is ze er nu eindelijk vanaf en heeft haar wondertje in haar armen!
Verdorie, nog 5, straks blijf ik echt als laatste over. Nou ja... misschien word ik dan de 1e juni-moeder (haahha).
neia en neiaman gefeliciteerd met de geboorte van neia. eindelijk is ze er dan wel jammer dat je nog geopereerd moest worden. nu snel opknappen en lekker genieten van jullie meisje. ben het even kwijt maar heet neia zelf ook neia of niet?
lafo, jammer dat het niet op je route ligt. nou dan kom je maar helpen uitpakken, haha heee Danjo lief dat je weer even komt kijken. nog 7 dagen te gaan en nog 5 zwangere mama's moet kunnen voor juni.
wat ben ik gezellig tegen mezelf zeg. waar zijn jullie? o, ik snap het al, bevallen natuurlijk, stomme vraag van me.
Zweten, moest mannetjes scooter vast houden terwijl hij het motorblok eronder probeerde te krijgen. Het was geen zwaar werk, maar die muts stond het in de zon te doen en laat ik daar nou nét niet meer tegen kunnen, volle zon.
Ik kan niet anders dan dit toch redelijk shockerend te vinden... zeker als je hem vergelijkt met een eerdere foto (die van 37 weken), dan is die buik niet alleen NOG een keer zo groot, maar is ie ook overduidelijk naar beneden gezakt. Alle mensen wat een pens! Ik krijg nou trouwens op m'n linkerheup striae, dat langzaam naar boven trekt, het komt bijna boven m'n broeksband uit... hopelijk trekt het niet verder, en komt ukkie er snel uit!
@ Will Roosendaal ligt idd meer op de route Net is mama Neia zelf die geopereerd moest worden even voor de duidelijkheid en Neia heet in het echt Marieke Ik hoop dat ik nog wat van haar hoor als ze klaar zijn met de operatie wel balen voor d'r Onsukkie idd een pens Dan moet je wel op 1 juni bevallen, want 2 juni heb ik gereserveerd
Dat is zeker balen en ook best heftig lijkt me! Hopelijk knapt ze er snel van op. Oke, 1 juni dan om 0:01 uur. Haha.