Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neia Gefeliciteerd met je dochter Neia

Hopelijk maken jullie het goed en knap je snel op van de operatie!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Marieke gefeliciteerd met jullie meisje Neia :)
    Hoop dat alles goed met je gaat, nu je geopereerd word.. ben wel benieuwd wat er gebeurd is..
    knuffel
    en vooral strakjes lekker genieten van elkaar!

Lafo, nu moet jij echt gaan bevallen hoor! ze zit nu lang genoeg in je buik :)
    ukkie kom maar!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neiamama, neiapapa gefeliciteerd met Neia!

4. Neia van harte gefelicitreerd met je meissie! wat vervelend zeg dat er een operatie aan vast zit :( ik hoop dat t snel beter met je gaat en je lekker kunt genieten van je meissie!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Deentje wat doe je toch achter de pc... je moet genieten van je kraamtijd :) Wel luisteren naar je buddy he hihihi
    Hoe gaat t met de borstvoeding? en geen paniekaanvallen meer gehad?
    xx

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ben er weer ff snel tussen door me schoonouders komen zo gezellig langs voetbal kijken met allemaal lekker hapjes ect
    na 10 min had me man alweer spijt en bood zijn excusses aan het was hem ook geraden van die rare akties hou ik niet
    hij wist ook niet waarom maar hij kan zijn draai blijkbaar niet vinden en vindt het allemaal zo spannend worden
    maar goed hier net bij de mac wezen eten en ik plof zowat uit elkaar dus ga nog ff op de bank wat liggen voordat me schoonouders komen meiden ik spreek jullie laterss xxxx

7. Wat een buik ukkie, jemig ik geloof niet dat die van mij zo dik was. Heb het eigenlijk ook uit m'n geheugen verdrongen die buik haha. Had eigenlijk wel vlak voor de geboorte een foto willen maken, maar daar is helaas geen tijd meer voor geweest.

Deentje: volgens mij ben jij ook best wel fit, aangezien ik je hier regelmatig online zie.

8. Oja Fiona er is voetbal op. Grrr ik haat voetbal, maar mannetje wil het wel graag zien. Hmm ff denken hoe ik m'n avond ga invullen.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Daarom heb ik deze ook gemaakt, stel dat ik ga bevallen staat ie er toch nog even op... maar moet zeggen dat ik hem nu liever kwijt dan rijk ben hoor.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb net een hond aan kop en staart het huis uit gegooid. (weer dat verwende nest van m'n man)

Had gweoon in 'r mand zitten pissen, en ik zat de hele tijd binnen, ze heeft niet gepiept, ze lag zelfs niet te hijgen, ze deed helemaal niet zovan: "Ik heb hoge nood."

Ik ben echt 5 minuutjes in de tuin met mensen die voor een konijn kwamen, manlief was ook in de tuin, en ze pist zo d'r hele mand onder.

Ik was FURIEUS!
    M'n man dit keer ook.

11. will

will Niet meer actief

haha daphne, zoals jij het schrijft is net de barbapapa familie.

jeee onsukkie, je staat op springen, wat een buik.

fiona, jakkes voetbal maar lekkere hapjes maakt een hoop goed.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt he... :rolleyes:
    Krijg nu dan toch ook (eindelijk) lichamelijke klachten. Last van m'n rug enzo, was me eerder nog bespaard gebleven. Bah.

13. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Gisteren op 23 Mei om 03:09 is ons prinsesje geboren.

Ze zal gaan luitsteren naar de naam

Jamila Lyla

Met de papa, mama en de kleine Jamila (3330 gram) gaat het uitstekend!

Foto's volgen snel

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Aangezien ik nog geen babyfoto's heb om te spammen hier maar een foto van onze karate-kat! Hij zat heel schattig op dat hoekje langs de voordeur naar buiten te kijken. Totdat ik een foto ging maken natuurlijk.

Tsjakka!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Van harte gefeliciteerd!

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie?

nu is de tussen stand gelijk ben eens benieuwd wie er gaat winnen..
    de jongens of de meisjes ;)

@neia, gefeliciteerd meis. wat vervelend dat je nog geopereerd moest worden. hoop dat met jullie alles goed gaat!

@ukkie, jeetje wat een buik. zo'n toeter heb ik geloof ik niet gehad.

@anastacia, hoe bevalt de quinny jou?
    zag het op de foto, welke kleur heb je?

@fiona, maar goed van je mannetje dat ie zijn excuses heeft aangeboden. mijn vriend was rond 39+4 ook niet meer te genieten zat ook echt in spanning rookte een pakje per dag! pfff mannen volgens mij zijn ze vaker nog zenuwachtiger als ons ;)

@ b en n gefeliciteerd!

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik wilde kort een berichtje plaatsten met excuses, ik kan me er niet tot zetten lang achter de computer te zitten. Ik heb al meer dan een week niet op het forum kunnen lezen en mis ook vele geboortes.

Ik wil in elk geval alle nieuwbakken mama's en papa's feliciteren met hun zonen en dochters! De mei-mama's in spe die nog niet zijn bevallen; succes met de laatste loodjes.

Wie weet binnenkort meer energie en dan ga ik eens zoeken naar een bevallingslijst ;)

PS met ons mannetje gaat alles goed :) Ik ga 'm nu voeden

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

neia en man gefeli meid met jullie dochter!!!! een meisje!!!!! hopelijk knap je snel op van de operatie meid xxx

zo hier mac gegeten en heb gelijk darmkramp pfff altijd hetzelfde nou meiden ga met me man tv kijken
    en ooeeeiiii nog 5 dames waaronder mezelf te gaan! spannend

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    fijne avond fiona.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw b&N jullie ook gefeli! met jullie dochter

Deel Deze Pagina