hey katje, geeft toch niets, het forum is niets verplichts. de een is er beter aan als de andere en je gezinnetje gaat voor alles logisch toch! geniet er maar lekker van.
B en N gefeliciteerd met jullie dochter! alles gaat hier heel erg goed! voel me indd. prima! loop hier al aardig door t huis heen... kraamvisite had ik van te voren verteld dat ik dat later pas wou hebben... want die drukte moet ike cht ff niet aan denken.. dus tijd genoeg voor t forum! lig ook vaak lekker in bed met de laptop... met de paniek valt t mee... komt wel af en toe een beetje opzetten... maar is nog te doen.. met de borstvoeding gaat ook prima.. begint nu goed op gang te komen.. kan vanavond ong. de eerste stuwing gaan verwachten.. ook t aanleggen is al eventjes erg pijnlijk.. net een messteek dat door je tepel gaat.. maarja.. dat hoort erbij... gaat wel weer ovr
wat goed om te horen Deentje dat het goed gaat.. en die messteken komen me bekend voor. kheb zelfs kloven gehad hoe gaat het met de naweeen, ik had er de 1e nacht een heel klein beetje last van maar moest verplicht van mijn vriend een paracetamol innemen... gelukkig gaat het goed met de paniek aanvallen... gewoon blijven denken : ik kan jullie te baas blijven . Wij hadden ook heel bewust gezegd dat we weinig visite wilde in onze kraam tijd. gelukkig hebben veel mensen naar ons geluisterd. khoop bij jullie ook..
Lafo heb ff aan de kraamphulp gevraagt hoe die naweeen nou komen.. maar volgens haar heeft t niks te maken met de snelheid van de bevalling.. maar bij een 2e kindje word de baarmoeder heel erg opgerekt.. en ook omdat ik een nogal groot kindje heb.. krijg je al die naweeen om die baarmoeder weer goed te laten samentrekken. Nog steeds geen gerommel bij jou? jij bent nu toch wel echt aan de beurt hoor!
Ik ga koffie zetten, krijgen zo visite.. helaas is het visite die altijd lang blijft zitten ... fijne avond meiden..
ja ik had gister visite wat lang bleef zitten.. zoow iritant.. dan vallen mijn ogen echt dicht.. en dan nog blijven ze stom zitten maar werd t toch wel zat dus heb ze er toch echt uitgezet om half 11.. verder is t hier heerlijk rustig de hele dag.. en neem echt de tijd aan mijzelf.. na de geboorte van arjen was t echt een gekke huis die eerste dagen... daarom nu nadrukkelijk gezegt dat ik rust wil in de kraamdagen.. alleen mijn moeder komt dagelijks langs maar dat vind ik wel gezellig... heb bepanthem creme voor op de tepels en dat werkte de vorige keer heel erg goed.. dus ga er vanuit dat dat nu ook wel gaat helpen! veel plezier met de visite witte reus!
Nee meiden helaas nog steeds geen gerommel bij mij Deze gaat echt haar huurcontract uitzitten hoor Ik wil ook meepraten bij jullie mama's ipv alleen maar meelezen. En een megabuik daar heb ik ook last van, vanmorgen raakte ik ook in paniek heb het soms erg benauwd en dan kan ik soms door die hyperventilatiebui niet meer op adem komen, zo irritant. Dan moet ik echt even plat liggen en nergens aan denken. Heb nog niks gehoord van Neia helaas. B en N gefeliciteerd! Deentje echt niet normaal die visite, gewoon schaamteloos tot 10.30 blijven zitten :x Je moet echt goede afspraken maken samen met je man, heel belangrijk! Verder heb ik nog een berichtje gehad van Askim, die is gister thuis gekomen alleen Devrim moet nog even in het ziekenhuis blijven vanwege een infectie die hij heeft opgelopen doordat hij in het vruchtwater gepoept heeft. Hij ligt op de babycare afdeling en krijgt door een infuus antibiotica. Morgen hoort ze wanneer hij naar huis mag. Zo meiden ik hoor jullie morgen wel weer, ben een beetje moe aan het worden.
Hoi meiden! Ik heb buddynieuws! Marieke (ookwel bekend als Neia) heeft een prachtige dochter ter wereld gezet! Ze hebben haar Neia genoemd! Helaas is ze heel erg uitgescheurd en ingeknipt en is daarbij haar darm geraakt waardoor ze op de ok gehecht is. Ze heeft veel pijn maar krijgt gelukkig morfine! Ze gaat lekker genieten van haar kleintje! Einde buddynieuws! Kuss
b en n en man gefeliciteerd met jullie dochtertje. katje, maakt toch niet dat je niet zoveel puf nog hebt om hier tekomen. kom eerst maar eens lekker bij.
Ja ik wilde het er net opzetten dat ze uit de ok is, wat een teamwork Kun je nagaan wat een heftige bevalling het geweest is. Gelukkig gaat ze nu lekker genieten van haar kleine meid!
bedankt voor alle lieve reacties ik ben blij dat jullie zo reageren Ik ga nu eerst proberen het bevallen mei mama topic bij te lezen, dat zijn 'maar' 17 pagina's voor mij. Even kijken hoe ver ik kom. Hier een foto van onze kanjer Jayden toen hij lekker in bad gedaan werd. We vinden het zelf een mooie foto omdat hij z'n oogjes open heeft
@daphne: PLUISJES! hahahaha @anastasia: terrasje jaaaaaah! Wordt het nachtwerk met je man of zijn ze na het eten klaar? Mooi dat Laura het zo goed doet nu. Mooie foto's! @neia: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Neia! Ik hoop dat je snel opknapt van de operatie en kunt gaan genieten van je kleintje, het klinkt heel heftig! @lafo: niet echt een record om blij van te worden hoor! Ja maar daar wil ik niet op wachten! Je zorgt maar dat je opschiet! @will: ik ga er wel vanuit dat grote Neia geopereerd moest worden, maar misschien vergis ik me. O, ik lees het al, ik had het goed. @onsukkie: Wat een vreemde hond is het toch, zit er een steekje los of trekt ie zo zijn aandacht? Irritant hoor! Snap dat jullie vreselijk kwaad waren!
jeetje wat een heftige bevalling van Neia dan zeg! pfff vreselijk.. nou hoop dat ze snel opknapt en kan gaan genieten dat heeft ze nu wel eens verdiend na al die ellende
@B en N: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Jamila! @fiona: Je man heeft al snel zijn excuses aangeboden, meestal doen ze er wat langer over! @onsukkie: Is idd erg hard gegroeid zeg! Jij dus ook al zo'n ballon! Moet je eens op mijn website kijken, dan zie je er nog één! @katje81: gewoon genieten van de kleine! De rest komt nog wel. Je moet je vooral niet schuldig voelen hoor! Wauw, wat een mooie foto van je mannetje! Oefff, gelukkig gaat het de goede kant op met Neia (Marieke)! Het is zaterdagavond dus wederom discotijd! Het lijkt wel of het met de dag erger wordt! Ze houdt zich alleen koest als ik een harde buik heb (Dan kan ze geen kant op )!
Ronald heeft net met behulp van Senna twee heerlijke appeltaarten gebakken, dus dat wordt morgen smullen! =D> \/