Ukkie: wat een kat heb jij haha. Katje: fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Doe maar lekker rustig aan hoor meid. Mooie foto van Jayden! Hij is net een paar uurtjes jonger dan onze Zenne. Deentje: ik vind het zo fijn dat je die paniekaanvallen redelijk te baas kan blijven. B en N : gefeliciteerd! Askim: hopelijk mag Devrim snel naar huis, zo sneu dat hij een infectie had. Lafo: kan me voorstellen dat hyperventileren met zo'n buik echt vervelend is. Hopelijk mag je snel meekletsen bij de mamma's. Neia: het zit je niet mee, hopelijk geneest het snel en ben je snel van de pijn af, heel veel beterschap meid! Over kraamvisite: Bij Quinn hebben we echt megaveel bezoek gehad en ook veel kaarten gehad. Ik heb heel hard geschreeuwd dat ik die drukte niet meer wilde, maar nu is het ook niet leuk. We hebben maar een paar kaarten gehad en behalve de directe familie (ouders, opa, oma, tante en broer en zus) zijn alleen de peettantes en een vriendin hier geweest. Zelfs al m'n vriendinnen laten niks horen. Ook van Marc's familie horen we niks, zijn ouders zijn 10 minuten na hun vakantie hier geweest en z'n opa en broertje, maar van de rest horen we helemaal niks. Ben nu ook wel een beetje teleurgesteld hoor.
Ik zit trouwens voor het eerst sinds onze vakantie in Griekenland vorig jaar aan de alcohol. Cola, bacardi, limoensap en ijs. MMMMM smaakt me goed moet ik zeggen.
lindatjuh heel herkenbaar hoor! Wij hebben wel megaveel kaarten gehad, maar zeker in week 1 zijn alleen de ouders geweest op kraambezoek en 2 vrienden van ons.. vond ik oko wel teleurstellend.. Nu druppelt er zo af en toe bezoek langs.. Daam: Hoor ik nou appeltaart! Kan je niet een stukje opsturen >? hmmmmmmmmm
Hmm dus zijn we niet de enigen die het rustig hebben. Ik vind het wel fijn dat het niet zo druk is als toen bij Quinn, toen hadden we echt elke dag het huis vol zitten. Dat wilde ik nu niet meer. Maar nu is dus sinds dinsdag al niemand meer hier geweest behalve m'n ouders. Morgen is Marc's opa jarig, dan is z'n hele familie daar, vind het dan dus echt niet leuk om daar Zenne voor het eerst te gaan showen. Lekker makkelijk hoeven ze niet op kraamvisite te komen.
*INBRAAK* Alle dame's die bevallen zijn:VAN HARTE! En voor alle dame's met nog een mooie ronde buik: SUCCES MET DE LAATSTE LOODJES! *EINDE INBRAAK*
ik zou lekker niet gaan! Al is het maar dat het voor de kleine veel te druk is! EN je mag je wel topfit voelen je bent wel nog kraamvrouw... Dus ik zou een andere dag gaan, lekker kort en rustig en voor zenne is het toch veel te onrustig een huis vol visite
Overigens iemand verstand van computers? Ik heb een vriendin met een eigen website, maar sinds ik een nieuwe laptop heb met windows vista kan ik niet meer op haar site... Ik moet namelijk een wachtwoord intikken, maar ik krijg helemaal geen scherm waar ik dit moet doen.. dus kan ik er niet op! Iemand dan hoor ik het heel graag!? En daam lijkt me best gezellig helaas zit ik deze week beetje vol met bezoek dingen en daarna ben jij allang bevallen joh!
Voor Marc's opa gaan we wel. Blijf wel maar een half uurtje of uurtje, ligt ff aan de drukte. Maar de goeie oude man wordt 85 en dat zou natuurlijk wel eens z'n laatste verjaardag kunnen zijn. Vantevoren gaan we ook nog ff naar mijn mams, het is namelijk ook jaardienst van mijn oma en ik heb beloofd even naar m'n moeder te gaan aangezien we niet met de kids naar de kerk kunnen gaan. Misschien dat ik Zenne ff bij mijn moeder laat, zie het morgen wel. Over Vista weet ik helaas niks, wij hebben nog steeds XP.
NEIA, JAAAHHHH, DAAR IS ZE DAN, EINDELIJK, GEFELICITEERD MET JULLIE NEIA, MOOIE NAAM! kERSVERSE MAMA EN PAPA NU LEKKER GAAN HERSTELLEN EN GENIETEN!! Neia, je hebt na een zware zwangerschap, ook je bevalling niet cadeau gekregen. Ik hoop dat het nu over is met al die tegenslagen en dat je lekker van jullie kleine meid mag gaan genieten. Ik las vanmiddag het bericht van neia al en was helemaal in tranen, we hebben de hele tijd zo met elkaar meegeleefd ook omdat we samen uitgerekend waren, vond dat toch heel speciaal , hadden andere mama's dat ook zo'n band met de genen met wie ze uitgerekend waren? Ik had trouwens ook zo'n emotionele uitbarsting bij de aankondiging van de geboorte van luna, bij ice, omdat zij de eerste was, dat vond ik ook een heftig moment. Ben eigenlijk nooit zo'n heel emotioneel type, verbaas me erover hoe je met elkaar meeleeft terwijl je je elkaar nog nooit gezien hebt, tenminste de meesten van ons! Raar eigenlijk nog maar 5 te gaan, voelt een beetje onwerkelijk! We doen het inderdaad snel! Deentje, ik had bij Tessa ook veel naweeen en nu niet zo erg, gelukkig. Vk zei tegen me dat ik het nu minder heb omdat ik niet ingeleid ben, want anders werken de hormonen van dat infuus of gel ook nog meer en sterkere naweeen in de hand! Ook vloei ik bijna niet meer, herstel dus goed, maar blijf erg moe. Mijn hele dag is gevuld met voeden en er zijn voor de andere 2 meiden, die toch ook wel wat extra aandacht nodig hebben, vooral voor tessa is het best lastig. Ik kom dus ook vandaag niet toe an een bevallingsverslag en etc en morgen ook niet ivm visite! Lafo, onsukkie, fiona, daam, en sjaan diaan heel veel sterkte de laatste loodjes! Wishfull dreaming gefeliciteerd met Ian,Askim gefeliciteerd met devrim.Deentje gefeliciteerd met Brian, nazli gefeliciteer met isa! Jullie ook lekker genieten, deentje lukt dat heel goed zo te lezen, goed gedaan meid, en bedankt voor het plaatsen van mijn berichtjes! Sangerdjan gefeliciteerd met ashley,B en N gefeliciteerd met Jamila, Zo volgens mij ben ik weer bij met de felicitaties! in iedergeval! Tot laterr, groetjes Evelien
Anastacia ik heb wel Vista maar ik weet er niets van, sorry! En te weinig kraamvisite is ook weer zo wat he dames, dat lijkt me ook niet leuk. Misschien denken de mensen wel zoiets van laat het maar even de eerste tijd dan komen we er na wel als de rust is wedergekeerd? Tenminste toen ik laatst op kraamvisite ging heb ik wel even netjes twee weken gewacht naders voel ik me zo haantje de voorste! Lindatjuhhh oh lekker alcohol, ik ben jaloers Daam veel plezier morgen op het feestje van Senna, lekker hoor appeltaart, heb vandaag er eentje gelocht, zelf maken is er even niet bij! Katje wat een pracht ventje heb je
hoi! Zo hier net de bbq op, schoonouders zijn net weg. Mannetje heeft zich in zijn werkkleding gehesen en ik zit met jasper op de arm te typen zo goed en kwaad als het kan. Want hij is ergggggggg wakker en wil nietttttt alleen in bed of in de box liggen maar alleen maar gezellig bij mams...nou ja ..slaaptie vannacht waarschijnlijk alleen maar nog beter. Vanmorgen wastie ook pas om kwart over zes wakker vanaf half elf gisteravond..dus lekker... nou ff kijken hoever ik kom met bijlezen en reageren met de kleine op de arm\ @ neia: jammer dat je mijn strijk niet wilt doen. Wel fijn gevoel he als alle rekeningen betaald zijn, daar word ik ook altijd erggggg vrolijk van. @ Linda: mooi vrolijk pakje van zenne!e en ja, de koelkast is gelukkig weer vol! @ fiona: wat kan wachten dan lang duren he..Jammer dat je man zo sjaggo is, kan je er eigen;ijk net niet bij hebben. @ Nazli en man : gefeliciteerd met de geboorte van Isa!! wat een snelle bevalling! En nu lekker genieten!!!!!!!! @ onsukkie:whahaha, aan jou ligt het in ieder geval niet, beeb komt gewoon morgen! @ anastasia: leuk joh! van mijn werk alleen een kaart van collega's uit een ander filiaal wel kadootjes gehad @ Lafo: op zich wel goed natuurlijk dat zo'n concierge zo goed oplet, maar echt aardig klinktie niet nee....het ijsje op het terras klinkt wel erggg goed! en nog beter dat je wat meer opgetogen bent! @ Will: morgen een nieuwe dag @ Neia: heerlijk om te horen dat je weer positief bent! knuff! @ Evelien: heerlijk dat het zo goed gaat met Iris en logisch dat je minder tijd hebt. Het is hier ook echt schipperen, komt vooral ook omdat je natuurlijk ook nog andere kids hebt. Lekker genieten! @ Neia: jeeeeeeeeeeeeeeee het is echt begonnen! spannend! zet hem op! @ Deentje: ook ik heb echt heftige naweeen gehad na de geboorte van jasper, vanaf de derde dag werd het bij mij langzaam wat minder...sterkte! @ Fiona: oef ik zou laaiend zijn gewoon! @ Sandra en man: gefeliciteerd met de geboorte van Ashley! @ Anastasia: wat ontzettend heerlijk om te horen dat het nu zo goed gaat met laura! En wat een prachtige foto's! @ Neia en man: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Neia! Wat balen dat je aan je darmen geopereerd moet worden, ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie heeeeeeeeeeel gauw heerlijk met zijn drieen kunnen gaan genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Onsukkie: behalve dat je je buik zelf groot vind, vind ik eigenlijk dat je ook wel een ergggg mooie buik hebt hoor. @ Onsukkie: oef daar word je inderdaad niet blij van zeg..bah vieze hond @ B en N: gefeliciteerd met de geboorte van Jamila Lyla! Fijn te lezen dat alles goed is! @ onsukkie: leuke kat! @ katje: gewoon lekker genieten van je prachtige mannetje! @ marieke: jeetje wat heftig allemaal, ik hoop dat je snel herstelt! @ Daam: ik kom morgen taart eten hoor! @
Hey Evelien, je hersteld goed zo te lezen! Wanneer show je Iris aan ons Ja een emoband heb je met de een meer dan de ander idd, ik had in eerste instantie niemand die op mijn datum was uitgerekend, later kwam Askim en daar sms ik nu ook nog mee omdat het idd toch wel speciaal is. Maar ook met jullie omdat jullie net na mij uitgerekend waren en vooral de laatste paar dagen natuurlijk erg meegeleefd met Neia. Ice en Hannah was ook een heel speciaal moment, en zo kan ik er nog een aantal opnoemen Maar nu zijn we nog met z'n vijfen en wie o wie is de volgende, ik gok Daam Vanwege je poepvirus en je harde buiken Ik moet zeggen dat ik vanavond wat meer aktie in m'n buik voel maar of dat wat gaat betekenen ik weet het niet, denk van niet maar ben blij dat er weer wat te beleven valt Welterusten
Hey Katsas lijkt me idd lastig met een baby op je arm typen Ja ben soms heel goed gehumeurd en soms ook niet hoor, vandaag heb ik wel weer wat dipjes maar we moeten er doorheen.
Die sjit is nog steeds niet over en de harde buiken ook niet, maar het wordt allemaal niet erger, dus heb het idee dat dit nog wel twee weken zo door kan gaan. Even over jou: Jij voelt al een hele tijd helemaal niks, maar sinds vanavond wat aktie? Wat voel je dan? klinkt goed hoor! Als ik jou maar niet heb aangestoken met het poepvirus!
Een beetje wat jij hebt een disco in m'n buik Maar geen krampen ofzo, geen poepvirus voor mij, zit er met smart op te wachten Iedere keer als ik naar het toilet ga dan kijk ik ook hoopvol de pot in met de hoop een slijmprop te vinden, maar het enige wat ik vind qua slijm is een onderbroek vol (sorry voor details )
anastasia hier ook computer problemen. zit als een gek alle foto's van Lobke d'r geboorte op cd te zetten maar dat rot ding sluit zichzelf telkens af. op de vaste comp ook problemen sinds vista erop zit. kan documenten niet openen, website's niet bekijken, en nog meer ellende. we weten ook niet waarom en kunnen ook geen oplossing vinden. sorry, kan je niet helpen. evelien, ik weet eigenlijk niet met wie ik gelijk was uitgerekend, ik denk daphne toen luna was geboren kreeg ik ook kippevel en het besef dat dat het start schot was voor de mei mama's. had het vandaag toch ook met neia. was zo blij dat de kleine meid was geboren. de volgende die bevalt? ik denk onsukkie heb geen idee waarom, denk ook telkens dat ze maandag bevalt.
mmmm lekkere verhalen..grijns, ik ga zo maar naar bedje en dan zijn jullie morgenvroeg gewoon bevallen!