lafo, is die onderbroek vol slijm geen delen van de slijmprop? die hoeft echt niet in de pot te liggen hoor daar lag ie bij mij ook niet. lekker praatje maar bij mij lag ie ook in mijn onderbroek. kom erop terug lafo bevalt als eerste, haha
De slijmprop is echt heel groot, ter grote van een grote vuist zei mijn vk, dus die verlies je echt in gedeelten
Nee Will blijf jij maar bij je eerste ingeving, heb die slijmonderbroeken al weken dus niks hoopgevends meer aan
evelien, wat een lieve foto's. mooi meisje hebben jullie hoor. en ik hoef ook niet te vragen wat de andere 2 dametjes er van vinden als ik kim zo zie stralen.
Leuk je foto's Evelien, heerlijk meisje, dat laatste pakje heb ik ook, wat voor maat heeft Iris eigenlijk? Zo groot als een vuist tsjee dat is erg groot!
zie je wel lafo, je vindt delen van de slijmprop. is dat ding in zijn geheel zo groot? gadver vond wat ik zag al groot en bijzonder goor om te zien.
Ok ok je hebt gelijk ik geloof je nu! Ik heb dus namelijk helemaal niet het idee dat het ieder moment kan beginnen, ook nooit gehad trouwens.
Ja de vk zei het van die slijmprop, vies he!, Iris heeft maat 56, dat past ze al goed ze is ook zeker 54 cm lang, als het geen 55 cm is, dus!
Will, volgens mij waren wij uiteindelijk wel samen uitgerekend. Over kraamvisite.. pff Bij Sam dus hele nare/rare kraamtijd gehad. Zijn wel aantal mensen mee naar het ziekenhuis geweest maar totaal niet wat ik in mijn hoofd had..dus veel visite en elke dag... Dat was dus alleen maar ziekenhuisbezoekjes. En nu had ik dus ook verwacht dat ze nu wel allemaal zouden komen.. maar ook hier niet beste vrienden van mijn man zijn wel al geweest, mijn ouders/mark zijn moeder/onze broers (vrouw van mijn broer niet eens!)schoonzusje van andere kant wel/mijn ene oma (de andere niet, maar die komt niet) mijn nichtje en een hele goede vriendin van me (van deze site)... en nog een stel die ik via internet ken. En dan een paar andere vriendinnen van mijn man. Van mijn familie nog bijna niemand gezien, en ik heb een heeeele grote familie Een aantal mensen roept idd dat ze wachten tot het rustig wordt.. dus komen ze dalijk allemaal tegelijk. Maar we hebben wel veel kaarten, maar nog wel minder dan bij Sam, maar toen kregen we van een aantal mensen dubbele kaarten omdat ze zo lang in het ziekenhuis lag.
lach me rot als ik morgen hier kijk en er staat dat je bent bevallen. dan had ik wel een hele vooruitziende blik.
haha daphne jij weet het ook niet zeker. ik was het de 15e na de 20 weken echo was het zomaar de 13e. kraamvisite, hier ook niet. ik heb 2 buurtjes gezien en 1 campinggast. wat de kaartjes betreft vinden wij het erg tegenvallen. q wel belt mijn moeder 2 x per dag op maar van de rest horen we maar weinig.
Ja, will als medium, hihi, Lafo, ik heb maar een maatje 50 en dat valt gelukkig groot uit, mijn kindjes zijn altijd vrij groot dus daar ben ik ook deze keer vanuit gegaan!
Meiden ik ga zo eens de was ophangen, ben al heel de tijd bezig om achter die laptop weg te komen maar kom er niet los van.