ga lobke voeden en dan mijn bed ook maar is opzoeken. slaap lekker allemaal en lafo beval ze vannacht als het uitkomt mag je trakteren lafo als ik weer in nederland ben, haha
Welterusten Evelien, Daphne, Daam en Will En Will ik hoop stiekum wel een beetje dat je gelijk krijgt
Lafo, ik hoop het ook voor je, vind dat jij nou aan de beurt bent hoor! Welterusten will en lafo, Daam en daphne!
Ik heb geen slijmprop gezien. Vorige keer bij Quinn wel, maar toch veel kleiner dan een vuist hoor! Moet eigenlijk nog even wat kwijt. Ben best teleurgesteld in mijn schoonouders. Ze waren op vakantie toen Zenne geboren werd en zijn afgelopen dinsdag vanuit het vliegveld gelijk doorgereden naar ons. Ze waren erg moe omdat ze de hele nacht onderweg waren geweest en zijn daarom maar heel even gebleven. Daarna hebben we ze niet meer gezien of gehoord tot Marc's vader gisteravond even belde dat ze naar de camping in Friesland waren vertrokken. Mijn eigen ouders lopen de deur ook niet plat, maar komen toch wel regelmatig even kijken en bellen ook vaak om te horen hoe het gaat.
Lindatjuhhh nee ik kan me voorstellen dat je daar mee zit. Ik ben eerlijk gezegd alleen maar bang voor het feit dat de deur hier echt plat gelopen gaat worden door m'n schoonfamilie, voornamelijk m'n schoonvader die daar een handje van heeft. Hij wilde ook al een sleutel geloof ik maar daar komt niets van in [-X Hier nog steeds BIB, ik wordt er nu langzamerhand een beetje moedeloos van Gister dacht ik eindelijk wat actie te voelen, was ze alleen maar de rekbaarheid van m'n buik aan het testen, voor de rest niets We gaan straks naar m'n oma toe in Delft en misschien krijg ik vanmiddag visite maar dat ligt aan mij of ik daar zin in heb. Op dit moment heb ik nergens zin in.....
Heb trouwens nog een berichtje gehad van grote Neia De bevalling was idd heftig en snel om 11.00 volledige ontsluiting, na 1.5 uur persen kwamen ze erachter dat ze een sterrekijkertje was. Dus na 2x persen met de zuignap werd ze geboren. Ze hebben meer als een uur moeten hechten, toen zagen ze dat ze tot in de darm was geknipt en gescheurd. Verdere details volgen nog maar kleine Neia is echt een prinsesje! Ze is het dubbel en dwars waard!
Volgens mij is ze verstandelijk gehandicapt, maar het is idd ook een vorm van aandacht vragen die nergens op slaat.
Zo, jij hebt inderdaad ook echt een basketbal ingeslikt. Irritant in de weg zit die bal he?! Hier was het gisteren eindelijk es rustig in m'n buik, zo rustig dat ik m'n man heb laten luisteren, maar die had nog niet vastgeteld dat het hartje kloptje of de kleine begon als een debielo te draaien te schoppen en dat heeft ie de rest van de dag volgehouden.
evelien ik was samen met miriam25 uitgerekend, helaas is haar dochtertje Danique overleden. Ik vind dat nog wel erg moeilijk, zo oneerlijk ook ik wel en zij niet.. Hoop dat Danique ook een beetje over onze Laura waakt..
Dat zou grappig zijn, want dat is m'n uitgerekende datum. Volgens mij is er nog niemand hier op de uitgerekende datum bevallen of wel?
Lafo nog altijd BIB pfffff om gek van te worden, zeg nou eens tegen haar dat ze MOET komen, anders krijgt ze als ze groot is geen appeltaart in Delft hihihi Onsukiie die debiele hond van jou... pff zou er gek van worden. Ik ga zo even naar de Digros, krijg straks bezoek, maar heb bijna nix in huis.. gelukkig open op zondag
Wat een schatje, als ik op onze 3d echo moet afgaan lijkt ze wellicht op die van ons, die heeft ook veel haar, dikke wangen en geen onderlip, hihi.
Ik ben nu al teleurgesteld in m'n schoonmoeder, die loopt al jaaaaaaaaaaaren te zeuren om kleinkinderen en nu ik bijna uitgerekend ben hoor ik haar dus al weken niet. Als ik haar hoor, moet ik eerst zelf die kant op mailen en dan gaat ze er meestal nog niet eens op in. Het lijkt wel alsof ze erg haar best doet NIET te opdringerig te zijn en daardoor maar helemaal niets meer laat horen. Beetje jammer...
Dat word ik ook, en hoe langer ik zwanger ben hoe erger het wordt. Ik kan haar eerlijk gezegd niet luchten of zien momenteel... alles irriteert me aan haar. Dat zal ook wel een deel van de reden zijn. Het liefst zou ik haar naar m'n schoonmoeder brengen en ophalen als uk een week oud is, maar ik denk niet dat m'n man dat leuk gaat vinden.
goede morgen meiden, nog steeds alles rustig bij jullie? over visite gesproken, wij hadden dus ook in het kraambed gezegd dat we het rustig aan wilde doen met visite.. maar ja nu is het nog steeds erg rustig gemiddelt zo'n 3 visites in de week. is ook wel fijn natuurlijk maar toch. @onsukkie, ik erger me nu nog steeds aan mijn schoonmoeder @lafo.. arme jij .. hoelang overtijd ben je nu al? @iris.. wat een lief meisje, en wat een leuk pakje heeft ze aan ( Bram heeft het in het groen ) @anastacia, dat is fijn he als een winkel op zondag open is. hier is het heel vaak koopzondag en dan zijn ook een aantal supermarkten open. maar dat is echt niet leuk boodschappen doen.. ik moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden om met de kinderwagen te gaan lopen in de supermakrt. hoeveel mensen gewoon weg niet uit kijken he. en die ik dan tegen de hakken rij nog leuke plannen voor jullie zondag
hallo allemaal, ik wil even doorgeven dat ik op 22 mei ben bevallen van een gezonde dochter daphne. precies met 40 weken. alles gaat goed. groetjes van sjaan