Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Sjaan : gefeliciteerd met jullie dochter Daphne!

@ Linda: irritant zulke schoonouders, ik zou daar echt teleurgesteld in zijn inderdaad. Wat vind Mark er eigenlijk van? Het zijn tenslotte zijn ouders?

Hier net wakker, vanaf kwart voor twaalf tot half twee geslapen..mmmmm, was ook echt zoooooooo moe! Toen lekker jasper in bed gevoed en nu even aan het wakker worden en bijkomen achter de pc. Straks komt nog een stel vriendjes met hun kids langs, dus wel gezellig. Ik heb vandaag echt last van mijn buik nog..pfff waardeloos, vanaaf maar ff lang onder de warme douche..

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo de dag gaat lekker snel zo he! echt een tip om tot zo laat door te slapen en nu kan het nog!
    nou meiden hier alleen last van me bekken pfff voor de rest geen teken van beep! helaas:(
    nou ff weer bij gaan lezen en reageren

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat lijkt me wel een goed streven ja, we zijn niet voor niets mei-moeders!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ok geen teken, en morgen uitgerekend... wel een magische datum hoor.

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Niet altijd maar wel veel :) Vind gewoon lekker een beschuitje met muisjes.....

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o spannend buddy morgen uitgerekend wauw he tot ook wle bijzonder he! ik ben vrijdag pas uitgerekend maar het lijkt me ook zo raar dat we dadelijk allemaal bevallen zijn weet niet ik vindt het echt super maar het is ook wel bijzonder hoe snel eigelijk alles is gegaan en wij zijn de laaatste op de lijst dus duurt het voor ons net een eeuwigheid maar dadelijk zijn wij ook gewoon mama!
    nou hier ook de f1 op pffff....

o ik ga ff op hyves spieken naar de kleine mila

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

voel je helemaal niks nadda noppes buddy?

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat is en blijft magisch...
    Ik had het ook toen het 9 mei was, ondanks dat Nieve er al 3 weken was vond ik die dag heel speciaal. Dat was toch de datum waar je 9 maanden naar toeleeft............

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja hoop 1 ding niet en dat zal dan wel weer gebeuren dat ik dinsdag of woensdag niet hoef te bevallen laat het aub morgen dan zijn of erna want het wordt mega warm 27 tot 30 graden hier inhet midden en met regen dus lekker plakweer
    je zal zien dat ik dan lig te puffen

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Neuh, nou ja, wel uk natuurlijk maar geen krampjes ofzo.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het maakt me weinig uit wanneer ie komt, als het maar snel is. :oops:

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik ga weer, want ik word veeeeeeeeeeel te ongeduldig van dit forum. Moet er maar gewoon niet al te erg mee bezig zijn.

Ga vandaag de chinees-eten tip proberen en als ik de energie ervoor heb in combinatie met sex en als het dan nog niet lukt geef ik het op en ga ik het "rustig" afwachten.

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jaja jij en rustig afwachten haha

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sex pffff ik wil alles proberen om de uk te laten komen behalve dat ... haha
    en idd wat is het hier rustig zeg niks aan! nee mij maakt het ook niet uit maar ik kies altijd extreme warme dagen voor dingen uit
    bv oogleaseren en dan kan je juist helemaal geen zonlicht verdragen en dan heb je een hittegolf dat soort dingen dus zal me ook niks verbazen als ik woensdag moet bevallen
    ik vole de beep ook maar af entoe wat krampjes dat is helaas alles
    hier gaan we vanaaf shoarma met sla en zelfgemaakte frites eten
    ik ga me vluchtkoffer nog eens een inspectie geven of ik daadwerklijk wel alles heb

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga aan de chinees, lekker!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

yo ik ga aan de shoarma dan haha kijken wat helpt buddy!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb al 3x aan man gevraagd of ie chinees gaat halen, hij zei 3x ja, maar zit nog steeds met z'n stomme xbox op de bank!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, ukkie komt als ie er klaar voor is he... maar ik kan in elk geval niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb.

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee dat kan je zeker niet
    stomme vraag maar voelt je man niks anders zeg maar als je .... heb? haha ja ik denk ze is ingedaald dus mischien voelt het dan anders

ooo de frites zitten erin de sla is klaar alleen nog de shoarma bakken

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ha meiden.

Vanmorgen naar m'n oma en m'n ouders geweest, toen een ijsje gaan halen en daarna naar vrienden van ons en zo is de dag weer om ;)

Fiona ja heel lang slapen dan duurt de dag ook niet zo lang meer nee ;) maar kan je vanavond dan wel nog slapen?
    En die vraag over sex ehhhh dat ga ik me man maar niet vragen anders is z'n lust in een klap verdwenen denk ik :(

Onsukkie sex hier al uitgeprobeerd maar nog steeds bib, wel heb ik steeds meer last van slijm nu ook echt in de wc pot stukjes opgelost slijm :confused:

Witte reus ik ben morgen alweer 41 weken, zou weleens tijd worden he ;)

Anastacia ze krijgt straks echt straf als ze er eindelijk is hoor ;)

En verders meiden thanks voor jullie medeleven, het valt me best zwaar, zeker als ik me bedenk dat het weekend er al weer op zit en we gewoon weer aan een werkweek gaan beginnen.........

Hannah ik ga zo eens spieken op Anna haar hyves, ik ben benieuwd!

Sjaan gefeliciteerd met jullie dochter Daphne
    Nog maar 4 te gaan :rolleyes:
    En de eerste die op de uitgerekende dag is geboren!

Daam hoe was het feestje van je dochter?

Ik ga eten koken meiden, spaghetti lekker en makkelijk!

Deel Deze Pagina